Als je ze alle 5 tegeljik inneemt, zeker en vastquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Temazepam. Vijf stuks van elk 10 hele miligrammen. Als ik daar niet van onder zeil raak.
Die heeft ook een mooie cremalaag, zeker?quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook even een kopje thee maken. Platte met een Zakjiato.
Die zag ik vals menschquote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja. Maar is dat nog wel open dan?
Is dat niet tot oktober?
Gaan we gewoon gelijk met Laysa en D_K en dan zwaaien en roepen vanuit de achtbaan enzo
Het is een heel huis...Met traplift....zie mij dan lekker de trap op en af zoefenquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onkruid, gratis en voor niets. Misschien zit er iets lekkers bij![]()
Is daar alles gelijkvloers?
Hoezeeee hoezee hoezee, Ik stuiterbal Gezellig meequote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zag ik vals mensch![]()
![]()
![]()
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ik ben ff aan het stuiterballen hoor![]()
Het komt er dus op neer dat als ik akkoord ga dat er dan eigenlijk geen problemen zijn.
Er moet wel veel aan gedaan worden maar ik ben wel in voor een nwe keuken, wc en badkamer....en de rest wat ze dr nog aan willen doen.
Morgen belt die mevrouw terug wanneer we same met de wijke en technisch beheerder door het huis kunnen lopen...
Hoezeee hoezee hoezee![]()
![]()
DE park he, DE park checken!quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaan we naar de WinterEfteling. Dat kan ook nog. Op een dag dat iedereen moet werken behalve wij. Dan zijn wij de enigen die het park checken.
Als je mij maar niet alleen laat tussen die laven of zoiets. Daar krijg ik de kriebels van!quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaan we naar de WinterEfteling. Dat kan ook nog. Op een dag dat iedereen moet werken behalve wij. Dan zijn wij de enigen die het park checken.
Herhaalrecept van 30 stuks! Dus we zitten nooit zonder!quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Temazepam. Vijf stuks van elk 10 hele miligrammen. Als ik daar niet van onder zeil raak.
Gaaf!quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is een heel huis...Met traplift....zie mij dan lekker de trap op en af zoefen![]()
![]()
Is dat zo'n zitje aan de trap? Kijk maar uit voor Gremlins dan!quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Laysa het volgende:
Het is een heel huis...Met traplift....zie mij dan lekker de trap op en af zoefen![]()
![]()
Ja ja, en ons daar dan mee de ogen uitsteken he, met je eigenste rodelbaanquote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Als ik weer eens een stukje van de Fam. Knots gekeken heb heb ik de neiging om tegen iedereen in mijn omgeving "hands up" te roepenquote:Op maandag 27 september 2010 14:18 schreef CarOnline het volgende:
Zemelaar was getrouwd met Johanna![]()
Opdat wij niet vergeten.
Oh en ik ben nog nooit in de Efteling geweest![]()
En hoera voor de theekrans
Uhuh, prima natuurlijk. Maar om iedereen tevreden te houden: zit er een dak op?quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
met een regenjas, daar je hand in dat was hij toch hahahaquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik weer eens een stukje van de Fam. Knots gekeken heb heb ik de neiging om tegen iedereen in mijn omgeving "hands up" te roepen![]()
Zo'n leuke serie.
Misschien is het een cabrio.quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, prima natuurlijk. Maar om iedereen tevreden te houden: zit er een dak op?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
DE park he, DE park checken!![]()
Oke, goed![]()
Haal je me op? Of gaan we gewoon met overnachting in het hotel.
Of kriej doar proat van?
Wat een sociaal invoelend mens ben je tochquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een sociaal invoelend mens ben je toch![]()
Al denkt je oma er warschijnlijk anders over
Als iemand een nieuw iets heeft in mijn omgeving vraag ik vaak:"Leuk speeltje, Herbert?"quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik weer eens een stukje van de Fam. Knots gekeken heb heb ik de neiging om tegen iedereen in mijn omgeving "hands up" te roepen![]()
Zo'n leuke serie.
hahahha deze is leukquote:
Nou ja, als we de foto's maar voor ons houdenquote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, dan komen de praatjes wel los. /Icare
Met overnachting is wel leuk. Onze eerste relatietest.![]()
Daaaaag, lekker werken!![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
En dan de motor van de traplift opvoeren
quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ja, en ons daar dan mee de ogen uitsteken he, met je eigenste rodelbaan![]()
Dan vind ik dat Noek en ik wel in de achtbaan mogen!
Ja met een zolderquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die meneer belde echt kei dwingend op afgelopen donderdag....en nu blijk ik dus de enige te zijn die hij heeft gebeld......we hebben de afgelopen weken nogal veel contact met ze gehad dus die dachten ...ff dat jankwijf een huis gevenquote:Op maandag 27 september 2010 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi![]()
En fijn dat gemeentes inmiddels ook zo nadenken dat ze zorgen dat er iemand anders in zo'n woning komt die die zaken kan gebruiken, en niet dat ze de hele meuk verspillen door er een willekeurig persoon in te zetten die het niet nodig heeft.... om vervolgens wel een andere woning helemaal voor iemand anders te moeten aanpassen.
/care als het werktquote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Laysa het volgende:
Die meneer belde echt kei dwingend op afgelopen donderdag....en nu blijk ik dus de enige te zijn die hij heeft gebeld......we hebben de afgelopen weken nogal veel contact met ze gehad dus die dachten ...ff dat jankwijf een huis geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |