Ouwe mannen high five!quote:
*slap!*quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouwe mannen high five!
Jij speelt de laatste tijd ook geen MW2 meer volgens mij he?
Oepsquote:
Mw2 is uit, echte bazen spelen bc2 of halo..quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouwe mannen high five!
Jij speelt de laatste tijd ook geen MW2 meer volgens mij he?
Ik vermaak me er anders nog steeds wel meequote:Op maandag 27 september 2010 10:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mw2 is uit, echte bazen spelen bc2 of halo..
Wat kan die Michhas wel...quote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef Parvus het volgende:
Uiteraard weer niet in algemeen / multi aangemaakt.
Man man man, wat is iedereen lekker vrolijk en tolerant vandaag!quote:
Ik ben wel vrolijkquote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Man man man, wat is iedereen lekker vrolijk en tolerant vandaag!![]()
Wat een grafstemming, ik kan wel een slotje vragen, mogen jullie lekker een nieuwe maken
Doen?
Dankjequote:Op maandag 27 september 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je geen vervelende voice messages rondstuurt ben je best aardig hoor Michas
Klopt, had mijn notifications per ongeluk uitstaanquote:Op maandag 27 september 2010 11:52 schreef dreamzk het volgende:
Ik speel ook nog steeds MW2, nu alleen nog maar met FSMXI omdat niemand anders er is. Gisteren was Pierre er even maar die reageerde niet op onze invites
Ah k, volgende keer dan wel aanzetten hequote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, had mijn notifications per ongeluk uitstaan
Al ziet de nieuwe MoH er ook niet verkeerd uit...en die is al voor oktober :pquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat wordt geen xbox meer tot black ops..
Ik speel iedere dag wel een paar uurtjes met vrienden maar wij komen nooit campers tegen dus weet niet wat jij anders doet dan mij maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik speel ook echt weinig MW2. Het is gewoon een kankerspel!
Net weer even gespeeld. Alleen maar fucking campers.
En die fckn wapens doen gewoon geen damage,.
Heeft IW dat bij mij uitgedaan ofzo jesus he.
Iemand met lightweight of cold-blooded killt mij eerder dan ik hem, terwijl ik eerder op hem schiet met Stopping power.
Vage kutspel.
Dat wordt geen xbox meer tot black ops..
FFFFFfuuuuuuuuuuuuu, ik zat in calculus. Maar ik speel eigenlijk alleen in weekenden, aangezien dit ongeveer voor mij normaal "thuis zijn is"quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
Waar blijven jullie nou? Ik ben al de hele tijd aan het spelen
Kan het... Zou het....quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Begin Halo wel weer een beetje zat te worden
Stoma, hoe bevalt Reach je?quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
Nooit campers tegenkomen? Dan moet je wel een het campen zijn.
Ik ben wel aanwezig vanavond Boss.quote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef -SG- het volgende:
vanavond mw2? Wel zin om weer met z'n alle te knallen
Lol, WTF!quote:
Ik heb de mijne een paar weken geleden nog voor ¤38,- verkocht aan iemand die niet beter wist. Ik had hem eigenlijk een game gratis erbij moeten gevenquote:
Gooi je weer een deel van je leven weg.quote:Op maandag 27 september 2010 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een paar weken geleden nog voor ¤38,- verkocht aan iemand die niet beter wist. Ik had hem eigenlijk een game gratis erbij moeten geven
Alfa'squote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik wacht wel tot Black Ops. Maar ik denk dat ik pas mei volgend jaar weer tijd heb om een beetje te gamen
Ik zit nu ersntig te twijfelen, ik was eerst van plan om MoH zeker te kopen en misschien Black Ops, maar als ik filmpjes kijk, dan vind ik Black Ops er wel veel beter uitzien dan MoH. En ik heb ook niet echt tijd en geld voor allebei.quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Al ziet de nieuwe MoH er ook niet verkeerd uit...en die is al voor oktober :p
Ik geef je er verzendkosten voorquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
IK GA DIT KK SPEL WEGGOOIEN!
wordt gewoon fucking licht in mn hoofd.
Wat voor kk mongolen spelen dit spel!!!!
Halo?
Join the dark side misterquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
IK GA DIT KK SPEL WEGGOOIEN!
wordt gewoon fucking licht in mn hoofd.
Wat voor kk mongolen spelen dit spel!!!!
Halo?
Niet vaak en iedereen campt wel een beetje als je de hoge killstreaks wil halen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
Nooit campers tegenkomen? Dan moet je wel een het campen zijn.
Dat plaatje van Ieniemienie, veeg mij maar opquote:
quote:
Op die manier, goed bezigquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben toch braaf aanwezig op mijn werk?
ja en daarna kreeg ie een headshot van een fal, de duitsers plante vervolgens de bom maar gelukkig kon vd sar hem nog defusen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef Muchachooo het volgende:
kan iemand zich nog herinneren dat Philip Cocu 12 jaar geleden tijdens interland tegen een doelpaal aan liep? ik zoek daar een filmpje van, maar kan niks vinden? kan iemand mij helpen?
Search & Destroy, mits je wat kills kunt makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef mrPanerai het volgende:
Welke game-mode is nou echt de max ompunten binnen te halen.
Dit dus nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Search & Destroy, mits je wat kills kunt maken
Dat kan je ook doen, hoewel je dan wel een sneue stakker bent. Maargoed wat verwacht je van Michas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus niet
Ga HQ pro ofzo doen, of hc hq pro, en dan gewoon voor de kills gaan ipv de headquartersals je een beetje slechte teammates en enemies hebt duurt een potje zo een kwartier, max 20 minuten, als je dan een beetje op gang bent met kills maken ligt de xp voor het oprapen
Onzin.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus niet
Ga HQ pro ofzo doen, of hc hq pro, en dan gewoon voor de kills gaan ipv de headquartersals je een beetje slechte teammates en enemies hebt duurt een potje zo een kwartier, max 20 minuten, als je dan een beetje op gang bent met kills maken ligt de xp voor het oprapen
Van die irritante kutkneuzen die voor de kills gaan ipv de objectivesquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus niet
voeg me maar toe kimentom, maar voor vanavond wordt het niks meer/quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Eeh paar gasten die hun PSN even willen posten, speel zelf ook MW2 en met een paar Fok!kers is het wel leuker en minder frusterend dat je gek wordt omdat je team zo slecht is.
Ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van die irritante kutkneuzen die voor de kills gaan ipv de objectivesGa dan gewoon TD doen
lol, maar pak je een predator zit je er al overheen als je 1 kill maakt (+200 voor het inroepen, en +50 of +100 voor de kill)quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je snel XP wil kun je ook met emergency airdrop spelen en deze laten pakken door teammgenoten krijg je 250 xp per kratje voor.
Je krijgt 50 xp per kill die nodig is voor de killstreak erin. UAV is dus 150 XP, Choppergunner 550. Je moet dus afweging maken met anderen laten pakken/inroepen. Een sentry zou ik bijv. laten pakken, maar op een map als wasteland zou ik chopper gunner bijv. gewoon pakken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je snel XP wil kun je ook met emergency airdrop spelen en deze laten pakken door teammgenoten krijg je 250 xp per kratje voor.
Ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat je gemiddeld 250 xp per doosje krijgt. Maar een Chopper of AC 130 laat ik altijd door een team genoot pakken op maps als Skidrow bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je krijgt 50 xp per kill die nodig is voor de killstreak erin. UAV is dus 150 XP, Choppergunner 550. Je moet dus afweging maken met anderen laten pakken/inroepen. Een sentry zou ik bijv. laten pakken, maar op een map als wasteland zou ik chopper gunner bijv. gewoon pakken.
ja wtfquote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat je gemiddeld 250 xp per doosje krijgt. Maar een Chopper of AC 130 laat ik altijd door een team genoot pakken op maps als Skidrow bijvoorbeeld.
Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat je gemiddeld 250 xp per doosje krijgt. Maar een Chopper of AC 130 laat ik altijd door een team genoot pakken op maps als Skidrow bijvoorbeeld.
Ik vind het al kut als ze 1 kratje van me jattenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef biertank het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik?![]()
Je kan zo focking veel kills maken in dat level als ze aan de goeie kant spawnen..
Echt bizar dit wist niet dat mensen dit serieus deden, auv ammo ect oke, maar damn een chopper
je bedoelt bij domination A?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef biertank het volgende:
[..]
Je kan zo focking veel kills maken in dat level als ze aan de goeie kant spawnen..
Echt bizar dit wist niet dat mensen dit serieus deden, auv ammo ect oke, maar damn een chopper
Werkt alleen (stukken) minder als je gespawntrapped zit. Dan moet je met wat geluk losbreken van de groep en dan alsnog neerhalen. Bij een AC moet je zelfs sowieso 1 keer dood gaan als je het in je eentje doet.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:40 schreef Asgard het volgende:
Ik switch dan ff snel naar een class met Cold blooded pro en een stinger als secundary.
Vandaag ook weer met 1 schot een Harrier en Heli neergeknalt. Zo haal je ook wel snel punten binnen.
krijg jij maar eens een fatsoenlijke spawntrap tijdens TDM oid op skidrow dat lukt 1 op de 10 keer. Dan ren ik liever rond en maak zo nog wat kills dan dat ik in die chopper zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik gooi mn emergency altijd buiten de mapquote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik vind het al kut als ze 1 kratje van me jatten
Nou, zo snel rank ik denk ik niet hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 01:23 schreef Darkestrah het volgende:
Ah, dus hier is het topic. Afhaal, hoe rank jij zo snel? Je was in een paar dagen opeens naar lvl 70.En ik zit nu rond 58 ofzo.
Die heb ik ook gedaan, had het geluk dat ik met een riot shield in Search & Destroy voor een Sentry gun van de tegenstander kwam te zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou, zo snel rank ik denk ik niet hoorIk speel gewoon veel.
Ik let ook wel een beetje op de challenges die er zijn, want die leveren ook wel zo rond de 2500 tot 10.000 xp op. (ging bijvoorbeeld een paar keer met riot shield om 1000 kogels af te stoten voor 500 xp, al vraag ik me af of die nuttig was, want in dezelfde tijd maak je ook 5 kills in tdm.)
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan, had het geluk dat ik met een riot shield in Search & Destroy voor een Sentry gun van de tegenstander kwam te zitten.
Dat lukt wel vaker dan 1 op de 10 je kan toch de map in de gaten houden, kijken waar ze vandaan komen en daaruit een conclusie trekken waar ze starten?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
krijg jij maar eens een fatsoenlijke spawntrap tijdens TDM oid op skidrow dat lukt 1 op de 10 keer. Dan ren ik liever rond en maak zo nog wat kills dan dat ik in die chopper zit.
Vroeger was ik ook zo naïefquote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef kutkabouter het volgende:
het leukste is FFA met een emergency airdrop, dat ding gooien, je ergens verstoppen en iedereen afschieten die als een strontvlieg op die dingen afkomt en vervolgens alsnog zelf de leuke dingen uitzoeken en oppakken
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Behehe, zag ze haten op mijn Heartbeat.
Dat was ook een goeie geweestquote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom niet naar Koningin Stoma?
Wat voor TV heb je? Heb zelf een p2770HD en bevalt prima. Samsung staat ook wel bekend om hun goede tv's.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hahaha.
Gister eindelijk me tv gemaakt en nu is ie weer stuk. Kut samsung!
Ik heb een LE40C550. Heb last van het bekende geen beeld wel geluid.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat voor TV heb je? Heb zelf een p2770HD en bevalt prima. Samsung staat ook wel bekend om hun goede tv's.
Ligt het niet aan je scart/HDMI kabel/input/output?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb een LE40C550. Heb last van het bekende geen beeld wel geluid.
Ze hadden gister al de inverter vervangen, en dat ie al na 1 dag stuk is, is wel fucking ridiculous.
Nope.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je scart/HDMI kabel/input/output?
Nee gister wel gereageerd op iets, maar dat is waarschijnlijk alweer verhuurd. Blegh. Zit hier nu ongerust met de deur op slot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw huisje gevonden?
Moet ik nog navraag doen bij mij zus? Je reageerde gister niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee gister wel gereageerd op iets, maar dat is waarschijnlijk alweer verhuurd. Blegh. Zit hier nu ongerust met de deur op slot.
Oh klopt helemaal vergeten. Maar als het die prijs is wat jij doorgaf is het net wat te hoog helaas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet ik nog navraag doen bij mij zus? Je reageerde gister niet meer
No problemquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh klopt helemaal vergeten. Maar als het die prijs is wat jij doorgaf is het net wat te hoog helaas.
Hoer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb wel zin
Ben alleen aan het werk
Sorry
Dat weet ik gewoon.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als ik vragen mag?
FUBAR man, shit is FUBARquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat weet ik gewoon.![]()
Nee, ik heb gewoon onderzoek gedaan.
Dingen doorgemeten en het is een bekend probleem bij samsung.
Maar ik vind het wel retarded dat ie de volgende dag weer stuk is.
Like wtf?
Maarja, oude tv weer paraat.
Kan weer ff gamen.
NUUUUU VANAVOND IS STAPPEN......quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:28 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Spelen jullie vanavond weer? Ik wil wel weer een keer meedoen als niet iedereen aan de Failo is
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Ruzie met Danny en Iteejer, het zijn jankerds en nu hebben ze mijn account mishandeld.
Oh dat is wel laffe shitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Ruzie met Danny en Iteejer, het zijn jankerds en nu hebben ze mijn account mishandeld.
ik heb nog wel een trail voor je met goldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:41 schreef Fsmxi het volgende:
Zoals gewoonlijk, zit zonder gold, dus ik ben er niet bij.
Tenzij iemand weer een 48 uur trial heeft
Huugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een trail voor je met gold
Heb ff voor je gekeken, heb er ook nog 2quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Fsmxi het volgende:
Als bozz of tauch er een wil sturen, zou dat echt tof zijnHeb vandaag zo'n beetje de hele dag rond het huis moeten helpen met iets dat "1 uur duurt", dus wat online gamen zou wel relaxed zijn
Maar Tauch, jij had MW2 gebroken toch
Zal ik de codes ff PM'en?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Fsmxi het volgende:
Als bozz of tauch er een wil sturen, zou dat echt tof zijnHeb vandaag zo'n beetje de hele dag rond het huis moeten helpen met iets dat "1 uur duurt", dus wat online gamen zou wel relaxed zijn
Maar Tauch, jij had MW2 gebroken toch
Nee, dat heb ik zelf ook een paar keer gehaald.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef -SG- het volgende:
Echt, dit slaat nergens op. Mensen die recht door mijn riot shield schieten. C4' was niet afgaat terwijl ze niet geflashed zijn. wtf. En nu kan ik schijnbaar gewoon de map carnival spelen terwijl ik die mappack heul niet heb..
wtf..
Jammer dat mensen hem hebben geskipped.
Ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik zelf ook een paar keer gehaald.
Als de game begint wordt je uit de lobby gekickt en krijg je de melding dat je die map niet hebt.
Wie speelt nu?
The American manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:32 schreef Bozz187 het volgende:
michas:welke film
OT ging net wel lekker 22-6
FS: zal em ff PMen
hoe laat waar en bij wiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
The American man
We gaan hem proberen vanavond wel te halen hahaha
Als je nog niet naar de bios bent zou het chill zijn als je die coders kunt PM'enquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pff weet ik veel... Bel die chinees maar even haha, misschien kun je nog met hem meerijden
Geen probleemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als je nog niet naar de bios bent zou het chill zijn als je die coders kunt PM'en
Ja gewoon in een partyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Spelen jullie allemaal samen in een map of?Ik wil ook wel eens tegen wat fokkers.
En hoe doe je dat? Daar moet je toch alle usernames voor hebben?quote:
Ik denk dat (de helft) van de xboxers hier dat ook heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe doe je dat? Daar moet je toch alle usernames voor hebben?
Ja heb ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef -SG- het volgende:
Heb je wel een headset? Kunnen we leuk praten.
Vrouwen kunnen toch multitasken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef tliciouz het volgende:
Maar dan kan ik me toch niet concentreren op het spel dan ben ik alleen maar aan het kletsen dat wil je niet.
Soms raken we inderdaad in dikke discussies en lijdt het team er dik onder. Over het algemeen is het gewoon zwak lullen en relaxed gamen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef tliciouz het volgende:
Maar dan kan ik me toch niet concentreren op het spel dan ben ik alleen maar aan het kletsen dat wil je niet.
Klopt. Kan ik normaal ook. Maar ik moet me wel een beetje bewijzen tegen jullie.quote:
Oh, speel je altijd op zijn ding ja..?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Gamertag is SlappyJoez. Is van vriendje. Speel altijd op zijn ding.
Jij bent ook geen steek veranderd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, speel je altijd op zijn ding ja..?
Ja we gaan er zo uit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Spelen jullie al met zn alle of? Nodig mij even uit.
Search en destroyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Wat spelen jullie eigenlijk? Gewoon team deathmatch?
Haha dat wordt hilarischquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Wat spelen jullie eigenlijk? Gewoon team deathmatch?
Oh dus jij vind dat ik slecht speel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
Check al die kerels hier gelijk op het puntje van hun stoel zitten
'voeg mij toe!'
'NEE, voeg MIJ toe!'
'Kun je ook praten?'
'Oh, je hebt een vriendje?'
'Nee hoor, je bent helemaal niet slecht ( leugens)'
Haha, lach me kapot
Dat weet ik niet beste mede-Arnhemster, mijn disc is kapot, kan morgen weer spelenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dus jij vind dat ik slecht speel.
Dikke discussie, mis ik hier wat. Ik hoor altijd alleen maar dom gelul en gescheldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Soms raken we inderdaad in dikke discussies en lijdt het team er dik onder. Over het algemeen is het gewoon zwak lullen en relaxed gamen.
zo discussiëren fokkers normaal toch ook?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:19 schreef Xblister het volgende:
[..]
Dikke discussie, mis ik hier wat. Ik hoor altijd alleen maar dom gelul en gescheld
Als je alleen maar in KLB kijkt, zou je dat wel gaan denken, ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo discussiëren fokkers normaal toch ook?
Kijk, hier nog een Arnhemmer!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet beste mede-Arnhemster, mijn disc is kapot, kan morgen weer spelen
Heb je trouwens al een andere crib gevonden?
Arnhemquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kijk, hier nog een Arnhemmer!
PSN: Pvt_Wollie
Idd, PS3 ipv XBOX.. komt wat MW2/FOK! betreft slecht uit..
Maar jij bent dan ook een onbetwiste held Stomaquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga naar school in arnhem.
Arnhem op je beeldscherm!
Mijne niet hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:46 schreef KoningStoma het volgende:Daar zijn de meningen over verdeeld.
Nou dan gaan we straks maar eens spelen he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet beste mede-Arnhemster, mijn disc is kapot, kan morgen weer spelen
Heb je trouwens al een andere crib gevonden?
Nijmegen, met al die krakers/hippiesquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:16 schreef Parvus het volgende:
Nijmegen > Arnhem. Dat moest even gezegd worden.
Goedemorgen bitches.
Kom jij uit Beuningen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:16 schreef Parvus het volgende:
Nijmegen > Arnhem. Dat moest even gezegd worden.
Goedemorgen bitches.
Javelin-powered?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:47 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren sinds lange tijd weer ff mw2 gedaan. Meteen in een van die eerste groundwar potjes 53 - 9
Ken je Dania uit Altforst?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom jij uit Beuningen?Dan moet ik je haast wel kennen. Ik kom uit Druten.
Zegt me zo niets. Maar die kant vaan maas en waal kwam ik nooit.quote:
Hahaha okéquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zegt me zo niets. Maar die kant vaan maas en waal kwam ik nooit.
Dan moeten wij binnenkort maar weer eens een Ground War startenquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:05 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
tsja, blame the admins
sorry vandaag ff firstlook checken, ben morgen wel weer van de partij
Ik stel voor dat we met ze allen een coup gaan plegen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:25 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Iteejer mag wel ex-crew dissen maar als je als ex-crew kritiek hebt op de rooie rakkers wordt je geband. hypocriete knuften. achja, boeiend
Pak je Striker en zet je argumenten wat kracht bijquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:25 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Iteejer mag wel ex-crew dissen maar als je als ex-crew kritiek hebt op de rooie rakkers wordt je geband. hypocriete knuften. achja, boeiend
Is ook een apart PC-topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:59 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Is er ook nog een PC topic van MW2 of maakt het niet uit als ik hier post?
Yes yesquote:
Leuk toch.... Jammer dat niemand het kon waarderenquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dan gaan we straks maar eens spelen he.Eerst nog even de stad in zo.
En nog niets gevonden nee. Wel via entree weer gereageerd en zo'n woonkrantje gehaald. Dus ben benieuwd, zal vast wel weer op niets uitlopen.
Bijna level 70.en ik werd tijdens het spelen helemaal gestoord van jullie. SG die liedjes zingt en de rest die alleen maar kunnen schelden.
Walking on Canal Street....quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Leuk toch.... Jammer dat niemand het kon waarderen.
Jij bent wel degene die het meest tegen haar praat, hosselaartje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
Check al die kerels hier gelijk op het puntje van hun stoel zitten
'voeg mij toe!'
'NEE, voeg MIJ toe!'
'Kun je ook praten?'
'Oh, je hebt een vriendje?'
'Nee hoor, je bent helemaal niet slecht ( leugens)'
Haha, lach me kapot
Nee hoor, ik praat het meest tegen iedereenquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent wel degene die het meest tegen haar praat, hosselaartje.![]()
Heb je counterstrike gespeeld? Het is namelijk gewoon counterstrike.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet niet hoe dat spel werkt waar jullie nu in zitten
daar is hardcore dus voorquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:40 schreef DrMarten het volgende:
Tering wat word ik schijtziek van de silencer op de Intervention. De ene hitmarker na de ander, maar nauwelijks kills. Nog 3 kills en dan eindelijk die challenge vol, kan ier tenminste weer af
Blijft geniaal die postalgold reclame.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
Postalgold stuurde me 450 care packages. Dat was echt fantastisch.
Het officiële ONZ-Postalgold topic #4
als kanker een reclame wasquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft geniaal die postalgold reclame.
Voor degene die hem nog niet kennen:
van die meisjes van 15...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
ik had vandaag 450 berichtjes waarin michhas "roekoeeee" zegt, dat was niet zo fantastisch![]()
Hebt u nog gouden juwelen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijft geniaal die postalgold reclame.
Voor degene die hem nog niet kennen:
jij was toch 16?quote:
Hoezo? Jij kan er toch nog steeds aanzitten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij was toch 16?op zo'n moment wil je ook weer dat je 16 bent
krijg je gegarandeerd gezeik meequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan er toch nog steeds aanzitten?
Zo oud ben je toch nog niet lijkt me? En zo ja, ik ken genoeg meisjes die daar op kicken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
krijg je gegarandeerd gezeik mee
ik heb er al eens gezeik mee gehad, en dat was niet door dat meisje, maar door de rest van mijn omgeving zeg maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch nog niet lijkt me? En zo ja, ik ken genoeg meisjes die daar op kicken.
Ja en? Als je haar toch leuk vind. Tussen mijn ouders zit ook een behoorlijk leeftijdsverschil. En desnoods houd je het een tijdje geheim tot je zeker weet dat je er echt voor wilt gaan dan horen ze het maar te accepteren hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb er al eens gezeik mee gehad, en dat was niet door dat meisje, maar door de rest van mijn omgeving zeg maar
Hahahaha smeerlapquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb er al eens gezeik mee gehad, en dat was niet door dat meisje, maar door de rest van mijn omgeving zeg maar
over een paar jaar kijken we terug op die goede oude modern warfare 2 avondenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Fsmxi het volgende:
Dit is echt een SC-topic aan het worden
Anyway, bijna 2500 kills met M4A1
ik ga elke keer stuk als ik die dingen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha smeerlap
En wat betreft die berichtjes van mij, stiekem vinden jullie ze wel leukik weet het gewoon
Nee nee was bij mijn zus, niet bij mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Heb je al een nieuw huisgenootje gevonden michhas? Waarom zijn die prijzen toch belachelijk duur de laatste tijd voor kamers.
Oh ik dacht dat jullie in hetzelfde appartement zaten!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee nee was bij mijn zus, niet bij mij
Laten we dit gesprek maar in het Arnhem topic voorzettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie in hetzelfde appartement zaten!Weet jij misschien niet wat anders nog?
Zoek nu ook op marktplaats, zo smerig als mensen een advertentie plaatsen met foto omdat ze een woonruimte zoeken, dan vraag je je af op welke ''manier'' ze hun huur betalen.
Oh ja we moeten het hier natuurlijk over games hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we dit gesprek maar in het Arnhem topic voorzetten
Kom jij weleens buiten? Als je de meisjes van het 1e van toen ik er zat vergelijkt met die er nu zitten. De meeste hebben nu al een cup c of groter.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Charlie_Waffles het volgende:
meisjes van 15 hebben nog niet eens perfecte vrouwelijke vormenjaartje of 17 is daarvoor toch wel de minimaal vereiste
maar begin 20 is perfect, zijn tenminste niet zo verlegen en gewoon duidelijk in wat ze willen
Ross begrijpt het!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Charlie_Waffles het volgende:
meisjes van 15 hebben nog niet eens perfecte vrouwelijke vormenjaartje of 17 is daarvoor toch wel de minimaal vereiste
maar begin 20 is perfect, zijn tenminste niet zo verlegen en gewoon duidelijk in wat ze willen
ik zou je nu eigenlijk moeten reporten, zoals jij bij mij gedaan had, maar vooruit, ik ben niet zo lulligquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Charlie_Waffles het volgende:
De FAL natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
welk wapen raden jullie aan? De m4a1, de fal of de m16?
Zonder na te denken de ACR!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Een wapen waar je wel skill voor nodig hebt he. Niet de ACR dus..quote:
Op de grotere maps met schoten over lange afstand de M16 of de ACR. Op de meer compacte maps met meer korte afstandwerk, dan de TAR. M4 is nuttig als je de andere wapens nog niet hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jaloers dat ik wel mn fal camo heb gehaald?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een wapen waar je wel skill voor nodig hebt he. Niet de ACR dus..
Hahaha, je maakt een grapje zeker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaloers dat ik wel mn fal camo heb gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |