zal er vanmiddag direct even naar laten kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Mercer het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze dat ook niet gezien bij de apk, dus het kan wel degelijk aan de remblokken liggen.Als je GRRR hoort bij het remmen, dan zijn het waarschijnlijk de blokken die helemaal op zijn. Blokken zijn goedkoop, nieuwe remschijven duurder. Dus niet mee door blijven rijden.
Ik heb uberhaupt geen idee wat er onder ligt. Alleen dat er wel wat aan onderhoud aan zit te komenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Licht volgens mij ook aan de soort banden / schijven je hebt? geen idee eigenlijk![]()
Maar het viel me op. Maar ik neem aan als die APK gekeurd is 2 weken geleden dat ze dat hadden moeten zien...
En wat was het?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Licht volgens mij ook aan de soort banden / schijven je hebt? geen idee eigenlijk![]()
Maar het viel me op. Maar ik neem aan als die APK gekeurd is 2 weken geleden dat ze dat hadden moeten zien...
nog geen idee, ik ga vandaag bellen of ik vanavond bij een andere garage het even kan laten controleren en op basis van de uitslag zal ik beslissen wat ik ga doenquote:
morgen 2 uur staat de afspraakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
nog geen idee, ik ga vandaag bellen of ik vanavond bij een andere garage het even kan laten controleren en op basis van de uitslag zal ik beslissen wat ik ga doen
ik laat het weten!
hmm alle gedeeltes dus..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef Goddelijker het volgende:
En de schade is bekend: een nieuwe uitlaat van voor tot achter.
Hij was al een keer gescheurd aan het begin 2 maanden geleden en nu net voor de einddemper.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
hmm alle gedeeltes dus..
duur geintje? Quick fit?
Neem aan dat dan alleen de middendemper is vervangen voor dat geld? En niet je complete uitlaat. (Katalysator, middendemper en einddemper)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij was al een keer gescheurd aan het begin 2 maanden geleden en nu net voor de einddemper.
Ergens in de 200 euro.
Nee, geen Kwikshit, maar een plaatselijke garage waar een kennis van mij werkt.
Zou inderdaad best met de kou te maken kunnen hebben. Vering maakt vaak ook meer herrie als die koud is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:01 schreef Olle. het volgende:
Ik ben bij de garage geweest.
Uiteraard toen was het schurende geluid weg
Maar even gekeken naar de remblokken, ze kunnen nog wel 30.000 mee zegt de beste man.
Olle weer gelukkig!
Vanmorgen in de auto gestapt. En weer hoorde ik het licht schuren. Ik denk dat het opzich niets ernstigs is, en dat hij het alleen doet als de blokken koud zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Vanaf de kat naar achteren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Neem aan dat dan alleen de middendemper is vervangen voor dat geld? En niet je complete uitlaat. (Katalysator, middendemper en einddemper)
[..]
Zou inderdaad best met de kou te maken kunnen hebben. Vering maakt vaak ook meer herrie als die koud is.
Ik hoor mijn blokken ook iets als mijn auto koud is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:01 schreef Olle. het volgende:
Ik ben bij de garage geweest.
Uiteraard toen was het schurende geluid weg
Maar even gekeken naar de remblokken, ze kunnen nog wel 30.000 mee zegt de beste man.
Olle weer gelukkig!
Vanmorgen in de auto gestapt. En weer hoorde ik het licht schuren. Ik denk dat het opzich niets ernstigs is, en dat hij het alleen doet als de blokken koud zijn.
Ja, vanaf de kat is het officieel inderdaad een middendemper (of demperloze middenpijp) en dan einddemper.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vanaf de kat naar achteren.
Dat is geloof ik een stuk buis en einddemper, als ik me niet vergis hoor.
hmm ik hoor het wel iets vaker maar op den duur gaat het wel weg inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik hoor mijn blokken ook iets als mijn auto koud is.
Na 1x remmen is het weg.
Ja, kennis die bij een garage werkt, krijg dan altijd wat korting.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vanaf de kat is het officieel inderdaad een middendemper (of demperloze middenpijp) en dan einddemper.
Scherp prijsje!
pff zijn jammerlijke dingenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef The6thgate het volgende:
Right, net teruggebeld.
Remschijven en -blokken moeten vervangen worden, maar dat verwachtte ik wel een beetje sinds ik vorige week een schurend geluid hoorde bij het remmen
Verder nog een stabilisatorstang rechts en een stuurkogel links...heb er helaas geen verstand van dus dat moeten we dan maar gelovenWordt toch weer een rekening van 400 euro nogwat.
hoor je hem niet tikken ofzo als je stuurt?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef The6thgate het volgende:
Zo'n stuurkogel links die versleten is/vervangen moet worden....wat is daar van te merken met het rijden evt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |