Dat is flink aan de prijs ja.quote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Impry het volgende:
165,- per band, maat is 205-45-16. Flink geld, maar wil kunnen vertrouwen op voldoende grip omdat ik vaak hard rijd (ook op circuit).
1.6 16v HDI bestaat dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef Olle. het volgende:
Model: Peugeot 207 XS HDI
Motor: 1.6 16V (110pk/1200kg)
Bouwjaar: 2007
Kleur: Zwart-metalic
Carrosserie: 3 deurs
Aantal Kilometer: 188.000 km
Verbruik: 1 op 20
foto's volgen
Mooie uitvoeringquote:Op maandag 27 december 2010 09:23 schreef Olle. het volgende:
hier dan eindelijk mijn plaatje
[ afbeelding ]
XS pack (sport pack als ik het goed zegquote:
Ook lekker, stuurslot?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, rij ik net terug naar huis, slaat bij een gangetje van 30 km/h de motor zomaar uit. Uit het niets. Leip.
Ik gok dat het iets met de kachelnogiets te maken heeft, aangezien die ergens achter het dashboardkastje zit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef nattermann het volgende:
Morgen mijn 206 weer ophalen. Reparatie van een krappe 500 euro
Had afgelopen week een zeiknatte mat aan de bestuurderskant. Even gevoeld natuurlijk, was een hele vette vloeistof. Meteen aan mijn broertje gevraagd (automonteur in opleiding, handig) of hij even wilde kijken.
Koelvloeistof bleek helemaal leeg te zijn, dat verklaarde meteen mijn natte matHeb geen idee wat er verder kapot was, heb het maar gewoon laten maken
Hmm, da's een oudje dan hèquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:05 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, dat niet. 19 jaar oude 309 he, die schiet niet zo snel in het stuurslot. Maar het is me al wel eens eerder gebeurd, dat die zomaar uitvalt. Geen idee eigenlijk waar het aan kan liggen. Stond wel in goede versnelling enzo.
Dat zou zomaar kunnen, had eerder dit topic ook al gepost dat de ruiten van mijn auto spontaan beslaan tijdens het rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met de kachelnogiets te maken heeft, aangezien die ergens achter het dashboardkastje zit.
Ja, dan zal dat het wel geweest zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hmm, da's een oudje dan hèZou het zelf ook niet weten. Ben wat betreft autotechniek nogal a-technisch
[..]
Dat zou zomaar kunnen, had eerder dit topic ook al gepost dat de ruiten van mijn auto spontaan beslaan tijdens het rijden.
Bedacht me gisteren, toen ik hem naar de garage bracht, dat ik nogal mazzel heb gehad. Heb die dag dus zonder koelvloeistof in de file gestaan
Maar hij rijd verder goddelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hmm, da's een oudje dan hèZou het zelf ook niet weten. Ben wat betreft autotechniek nogal a-technisch
ik heb geen idee. Licht volgens mij ook aan de soort banden / schijven je hebt? geen idee eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef The6thgate het volgende:
Hmm dat merkte ik afgelopen week ook. Is dat een duur geintje?
Bij mij hadden ze dat ook niet gezien bij de apk, dus het kan wel degelijk aan de remblokken liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Licht volgens mij ook aan de soort banden / schijven je hebt? geen idee eigenlijk![]()
Maar het viel me op. Maar ik neem aan als die APK gekeurd is 2 weken geleden dat ze dat hadden moeten zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |