Is al gefixed, was een groter probleem dan alleen lampje vervangen. Moest een draadje gesoldeerd worden in de kabelkoom ofzo, maar gelukkig werkt het allemaal weer.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook even kijken naar je koplampen.. Er werkt er maar ééntje...
aah geweldig, dankjewel!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, je kan er een parkeerkaartje in doen(al gaat dit niet altijd even soepel, haha)
Het is voornamelijk voor Frankrijk voor bij de tolpoortjes.
Kortom; vrij nutteloos.
Nee, dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah geweldig, dankjewel!![]()
had gehoopt misschien dat ik daar mijn sim kaar ofzo in kon steken dmv een omhulsel, of een verkapte usb ingang ofzo
nou ja verder is de auto prima!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat je niet lukken
Haha, dan is het goedquote:
op zich is het idee wel goed vind ik ook. Alleen zou het dan ook handig moeten zijn voor toegangskaartjes ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan is het goed
Ik heb er nu toevallig een toegangspasje voor mijn werk inzitten, dat past maar net
Dit is ook een kaartje (gesealed) voor een slagboomquote:Op donderdag 23 december 2010 15:47 schreef Olle. het volgende:
[..]
op zich is het idee wel goed vind ik ook. Alleen zou het dan ook handig moeten zijn voor toegangskaartjes ofzo![]()
wat heb jij voor peugeot?
aah tof ik heb ook een 207! wat voor 1 heb je?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is ook een kaartje (gesealed) voor een slagboom
Ik heb een peugeot 207
Nou, hij is eigenlijk net iets te breed, dus hij blijft goed hangen, hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah tof ik heb ook een 207! wat voor 1 heb je?
oke handig! mooi ook dat hij past, niet er te hard in duwen anders ben je hem kwijt!
oohquote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, hij is eigenlijk net iets te breed, dus hij blijft goed hangen, haha
Ehh... Ik heb geen idee wat voor één ik precies heb
Hij staat in de OPquote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh
maar wel een mooie dus?ik heb hem nu net een dag, ik voel me de koning te rijk
ooh ik ga ff kijken!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij staat in de OP
Alleen de km's kloppen er niet meer, want sinds gisteren ben ik over de 60.000 heen
Heb je er al een foto van?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh ik ga ff kijken!![]()
misschien kan die van mij ook wel een keer in de OP
hey je auto is mooi rood!quote:
Haha, bedankt!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
hey je auto is mooi rood!leuke auto en mooi stoer uiterlijk vind ik!
nee heb er nog geen foto van
ikheb een 3 deurs diesel. Als ik een foto heb dan zal ik hem uploaden!
moet binnenkort even gebeuren, als ik vrij ben en het is licht buiten
hoezo niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, bedankt!
Al zou ik nooit meer een rode nemen![]()
Het is niet mijn kleurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |