Omdat ik het een mooie, betaalbare auto vind die prima rijdt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef ilovelamp het volgende:
Zoals ik al zei, ik wil niemand beledigen. Ben gewoon benieuwd waarom iemand peugeot kiest?
Waarom kom je in een liefhebbers-topic verkondigen dat je het zulke lelijke auto's vindt, dat je gedwongen wordt erin te rijden terwijl je het zo'n gigantisch probleem vindt? Open dan gewoon een klaagbaak topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:56 schreef ilovelamp het volgende:
Waarom ben je dan zo op je teentjes getrapt, terwijl ik gewoon wat vraag?
Wat hij zegt. Klagen over leasebakken waar je zogenaamd verplicht in moet rijden doe je maar in klb.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat ik het een mooie, betaalbare auto vind die prima rijdt.
Wat jij ervan vindt zal me vrij weinig interesseren, en ik denk velen met mij.
Daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:03 schreef ilovelamp het volgende:
Nee ik heb een vraag, geen klacht. En waar kan ik een vraag over peugeot beter stellen dan in het peugeot topic?
Het is de manier hoe je het vraagt eh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:03 schreef ilovelamp het volgende:
Nee ik heb een vraag, geen klacht. En waar kan ik een vraag over peugeot beter stellen dan in het peugeot topic?
Denk je werkelijk dat iemand zin heeft om daar serieus op in te gaan?quote:Waarom zou iemand een peugeot kopen? Ik begrijp het serieus niet. Het meest vreselijke en walgelijke merk ooit. Kan iemand mij dit uitleggen?
Hartelijk bedankt voor het delen van je mening.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef ilovelamp het volgende:
Dat is gewoon mijn mening. Kan ook liegen dat ik het een fantastisch merk vind, maar zo ben ik niet
Geen dank. Nu weer terug naar mijn vraag. Waarom peugeot?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef blup het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor het delen van je mening.
Duidelijk verhaal. Dit is gewoon idd waar ik benieuwd naar ben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Impry het volgende:
Ik kan mijn keus voor Peugeot wel toelichten.
Heb een 206 GTi uit 2000, beestje is dus al 11 jaar oud, maar mijns inziens een redelijk tijdloos design:
[ afbeelding ]
Natuurlijk zitten er wel wat rammeltjes in het interieur, dat is typisch Frans, maar het is goed te doen.
Voor de relatief lage prijs krijg je heel veel terug, een erg snelle en goed sturende auto, daarnaast is een GTi van binnen ook helemaal compleet, enige wat ik mis is cruisecontrol.
Wat filmpjes: http://youtube.com/user/joost206gti
jkan daar wel op antwoorden;quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef ilovelamp het volgende:
Zoals ik al zei, ik wil niemand beledigen. Ben gewoon benieuwd waarom iemand peugeot kiest?
Klinkt niet als een goeie reden om peugeot te kiezen. En een 406 break snel???? Die heeft 12 sec nodig om de 100 aan te tikken. Een brommobiel is snellerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef sijs het volgende:
[..]
jkan daar wel op antwoorden;
vroeger een 304 gehad, met stuurpook en schuifdak..reed heerlijk, en heel comfortabel, roesstte alleen een beetje heel erg
ook gehad : opel kadett b, renault 5, opel kadett c city, opel record, datsun cherry, toyota corolla, volkswagen 416 variant, volkswagen 1600 variant, toyota cressisa ,volvo amazone
7 jaar geleden voor mijn dochter die net haar rijbewijs had gehaald een 106 gekocht voor weinig -had een vernislaag die niet mooi meer was, ze heeft er 5 jaar zonder problemen in gereden, startte altijd en heel zuinig -gemiddeld rond 1;18
jaar later voor mijn zoon een 205, ook voor weinig omdat er een deuk in de deur zat, hij is er al mee naar belijn en parijs geweest en rijd er nog steeds in rond..enige malheur tot nu toe? startmoter vervangen door een sloop ex
zelf twee jaar terug een 306 op de kop getikt, jaar lekker in gereden, maar we wilden iets ruimers,
dit voorjaar een 406 break gekocht, met 2.0 motor
zee van ruimte, gaat als de brandweer, heerlijk comfy en een uitstekend wegligging
veel autos houden me niet bij als ik op snelheid een mooie bocht neem
maar ik vind wel de modellen van de laatste tijd er qua styling niet op vooruit gegaan, de 407 vind ik ronduit lelijk , met uizondering misschien van die nieuwe coupe, RCZ of zo iets die is wel fraai
my 2 cents
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |