mijn peugeot heb ik nu bijna een half jaar, nog helemaal niets mee gehad!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef nattermann het volgende:
Lang niks gepost hier
Morgen even een nieuwe einddemper regelen. De huidige zit los, rammelt aan alle kanten en maakt een gruwelijke bak herrie
Haha, ja dacht ik later thuis ook aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Goddelijker het volgende:
Volgende keer de camera aan de andere kant van de auto monteren, aangezien je veel rechtse bochten hebt.
Ook mooi op tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:56 schreef nattermann het volgende:
Kick omhoog!
Vandaag maar eens de winterbanden onder mijn 206 gewisseld voor zomerbanden
Ik heb ook een tijdje met het idee gelopen om mijn 206 voor een 207 te ruilen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Had zou ik toch +- 4000 erbij moeten leggen, en dat terwijl ik studeer... Dan is het veel geld dat ik beter anders kan besteden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Koepert het volgende:
Mja zon open deurtje heb k ook iddmaar dat is meer n 'hakje' uit de meegespoten stootstrip, dus niet zoo ernstig.. auto bevalt nog steeds goed. Alleen merk k slijtage.. koppeling gaat wat te makkelijk soms, niet volledig intrappen, wel schakelen.. dat werk.. maar ach.. ben zo langzamerhand aan t denken mn 306je te vervangen voor iets anders.. miss n 307..
Coming later.. k heb m nog niet.. enne.. waar ik met mn hoofd zat weet ik niet..quote:
Ja zat k ook al aan te denken.. de garagist raadt het af ivm alle electronica.. maar k wil geen shitload aan cd's in de auto, maar wel variatie aan muziek..quote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien dat je die vraag beter op een 307-forum kan stellen?
Wat een belachelijke vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:44 schreef ilovelamp het volgende:
Waarom zou iemand een peugeot kopen? Ik begrijp het serieus niet. Het meest vreselijke en walgelijke merk ooit. Kan iemand mij dit uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |