quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
En dan the question; zouden we tot een climax komen vandaag?
Wij willen warmte en zon!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm zou dat vrouw eigen zijn? DuchessX denkt er namelijk ook zo over als jij.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:56 schreef Inu het volgende:
Weer thuisHet weer is hier net zo vies als in Londen
Met de trein is trouwens echt wel relax! Ongeveer even duur als vliegen en je bent (naar mijn gevoel) toch sneller... Vooral Londen-Nederland, want dan heb je maar 10 min overstaptijd
Oké het kabinet, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijkmaar het kabinet ook?
De mensen daar kunnen jou dan ook niet zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Die mist, ik kan de bovenkanten van de Regent en Admirant niet eens zien
Die mensen hebben geen smaakquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kom je binnen met je chagrijnige ochtendhoofd, vang je zo een stukje gesprek op tussen collega's 2 bureaus verder.
"bla bla klets bla.... ja van die vreselijke sweaters kun je overal al wel kopen, met van die capuchons enzo.... bla klets bep"
Kijk je naar jezelf en zie je dat je een capuchonsweater aan hebt...
oh jawel, ik geef ook wel toe dat ik er smaakloos uit zie vandaag, maar ik voel me vet en ik heb het koud en alles is buhhh. Maar dan nog vind ik het niet zo subtiel van die collega, ik hou het er maar op dat ze het niet doorhadquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jawel, ik geef ook wel toe dat ik er smaakloos uit zie vandaag, maar ik voel me vet en ik heb het koud en alles is buhhh. Maar dan nog vind ik het niet zo subtiel van die collega, ik hou het er maar op dat ze het niet doorhad
en op hoeveel graden staat je thermostaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draag nu een t-shirt (en ondergoed, sokken, spijkerbroek), heb het niet koud
Jawel, maar het is gewoon 20 graden Celsius binnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en op hoeveel graden staat je thermostaat?
Vast niet op 17 zoals de onze
Dat lijkt me sterk. Of je thermostaat is stuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel, maar het is gewoon 20 graden Celsius binnen
Of ze hebben zo'n grondwatersysteem waardoor je huis altijd even warm/koud isquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Of je thermostaat is stuk!
Dan is je thermostaat nog steeds stuk als ie 17 graden aangeeft terwijl het 20 graden isquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Of ze hebben zo'n grondwatersysteem waardoor je huis altijd even warm/koud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |