En dan hopen dat design niet alleen mooi is mAr ook productiefquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik negeer het nog ff, kachel mag pas 1 oktober aan.
dat weten we al, ze hangen er al een jaarquote:Op maandag 27 september 2010 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan hopen dat design niet alleen mooi is mAr ook productief
Ik tot 230quote:Op maandag 27 september 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
wij stoken ook altijd maar tot maximaal 19, soms 20 graden
Taim fliesquote:Op maandag 27 september 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weten we al, ze hangen er al een jaar
Heej hier ook alquote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef ArTiC het volgende:
De NOS gebruikt ondertiteling bij een gewoon Nederlands sprekende Brabander
Geen last van gelukkig.quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef amaranta het volgende:
LONDEN - Britse wetenschappers hebben een genetisch defect ontdekt dat migraine veroorzaakt. Een inactief gen genaamd TRESK zou de zware, langdurige hoofdpijn bij een deel van de onderzochte patiënten veroorzaken.
Dat meldden Britse media maandag.
De wetenschappers deden de ontdekking na onderzoek van het DNA van families waarin migraine veel voorkomt.
Het defecte gen is inactief en door bepaalde omgevingsfactoren zouden bepaalde zenuwen makkelijker geprikkeld worden waardoor migraine ontstaat. Nieuwe medicatie die het gen weer actief maakt, zou de hoofdpijn kunnen voorkomen.
Een op de vijf mensen lijdt aan migraine. Genen die dit direct veroorzaken, waren eerder niet bekend.
Ik sluit me bij het kneuzenclubje aanquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar gelukkig niet vaak.
Doe dan de Telegraaf, die krant is nog een stukje erger dan het EDquote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een afwijking die juup niet heeft! Bel het ED!
Ik vond het gisterochtend kouder, maar dat zal wel door de mist van vanmorgen komen dat ik het iets warmer vond aanvoelen.quote:
Dat is waar, vandaag droog en morgen ook nog zon!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vond het gisterochtend kouder, maar dat zal wel door de mist van vanmorgen komen dat ik het iets warmer vond aanvoelen.
Als het goed is blijft het vandaag iig droog.
Wat een sarcasmequote:Op dinsdag 28 september 2010 08:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar, vandaag droog en morgen ook nog zon!
Wat een verwennerij![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een sarcasme
Jawel, ik herken het zowaar een keer.
Hmmm zou dat vrouw eigen zijn? DuchessX denkt er namelijk ook zo over als jij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik haat dit weer Juup, dit weer en de daarbij behorende shit in het verkeer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |