[Levi-style] wie zegt dat ik weg ben geweestquote:
Zijn er nou echt mensen die daar in trappen?quote:Vliegend Geld
300¤ lening met 28 dagen leentijd total kosten zijn 512,50¤ + 6¤ sms
vliegendgeld.com
Beetjemeer
Leen nu 300¤! Na 28 dagen betaal 512,50¤ terug + 6¤ sms
www.beetjemeer.com
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
[Levi-style] wie zegt dat ik weg ben geweest[/Levi-style]
Jup!
Was heerlijk!
Was daar niet superwarm maar hier in NL is het wel echt koud...
Begonnen met paar dagen New York... al ooit geweest maar was weer tof om daar te zijn!quote:
Klinkt super!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Begonnen met paar dagen New York... al ooit geweest maar was weer tof om daar te zijn!
Daarna een cruise gemaakt... langs Newport, daarna Boston, toen Bar Harbor (heerlijke dag gemountain biked door een natuurgebied, toen Saint John (is Canada) en als afsluiter Halifax (ook Canada) en toen teruggevaren richting New York...
Zeer tof en veel gezien!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:22 schreef -moppie- het volgende:
Klinkt goed! Nog goed gehopt in NY?!
Niet alleen NY heeft dat hoor... Op meerdere plekken kun je goed shoppen in the USA...quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:34 schreef -moppie- het volgende:
Dat klinkt goed... alleen daarom zou ik zo teruggaan naar NY!
Dat is waar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet alleen NY heeft dat hoor... Op meerdere plekken kun je goed shoppen in the USA...
Maargoed.. koers dollar-euro staat weer enigszins leuk
ook een rok?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb daar 1 paar sneakers en een rok gekocht
Dan ben ik ook een printer blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Onze printer maakt eens in de zoveel tijd een diep zuchtend geluid![]()
Ja maar Londen kost 50 euro om er te komen, NYC 500 euro minstens... Dus idd, een dagje shoppen is prima, maar je moet wel meer waar voor je geld krijgen dan datquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Inu het volgende:
Ik ga wel naar Londen om te shoppen, maar daar heb ik alle bezienswaardigheden ook wel gehad nuEn in NY zou ik er zeker ook wel een dagje voor uit trekken, maar alleen shoppen
Gingen niet alleen om te shoppen maar 1 dagje moest kunnen vonden we dus jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar!
Mochten we weer naar de USA gaan dan niet naar NY.
We moeten ook een keer iets anders zien.
Ben je nog lekker vrij deze week?
Wij hebben dat toen per auto gedaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef -moppie- het volgende:
De west kust in een camper... dat staat nog op ons verlanglijstje!
quote:Probleemomschrijving: +31 NL 02N, 5BD, DATA MESSENGER, unit falls out at random times
Wat is het toch een geweldig medium voor belangrijk nieuwsquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef febster het volgende:
En zo wordt je tweet (over de jvt) opeens binnen 5 min doorgestuurd naar 15.000 twitteraars
En nu, kom je dan vanavond bij DWDD?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef febster het volgende:
En zo wordt je tweet (over de jvt) opeens binnen 5 min doorgestuurd naar 15.000 twitteraars
Nee, daarvoor hebben ze Alexander Klopping al hequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nu, kom je dan vanavond bij DWDD?
Dan vraag ik het wel: Wat heb je getweet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef febster het volgende:
Heb je al een harde reset gegeven?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
En ik zit hier loeiverkouden te wordenWeekendje Londen is niet goed voor je weerstand
Terug in de baarmoeder kruipen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je al een harde reset gegeven?
nee, terug naar de eierstokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |