Nee hoor, we hebben een heel topic vol nagellakdiva's hier!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat heb ik standaard als ik mijn nagels lak.Maar jij bent dus de nagellakkoningin van FOK?
omdat je het overdag verdringt komt het er 's nachts uit. Vreselijk, dat soort dromenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bah zeg, ik het zaterdag mijn ex weer gezien en nou heb ik al 2 nachtmerries over m gehad. En dat terwijl ik helemaal niet met m bezig wil zijn. Zo dat is eruit!
Ik weet niet of dat t is, gisteren ben ik wel weer wat met hem bezig geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je het overdag verdringt komt het er 's nachts uit. Vreselijk, dat soort dromen
Heb ik iets gemist? Hoezo is ie weg?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
wat een stinkhuilie, in dat geval!
hij wilde ramenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Hoezo is ie weg?
vanavond hutspot of zoals de meesten het hier in Brabant noemen, wortelstamp!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jammie!
Ik mag vanavond weer schoolprak eten.
Ik heb geen idee, zat hij eerst in een hok zonder ramen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij ging toch weg omdat hij een kantoor met ramen wilde? Ramen naar buiten
Ja, in zo'n aquariumquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zat hij eerst in een hok zonder ramen dan?
lekker wermquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef ArTiC het volgende:
Het is vandaag casual tuesday![]()
hoodie, skateschoenen, spijkerbroek
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, op naar school, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |