Tuurlijk, maar het ging om primitives, niet om objecten. Dat C++ voorbeeld m.b.t. het ophogen van ints (primitives) werkt niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok dus dan kan je gewoon:
functie(A,B).increase() doen? Zeg maar wat er werd gevraagd.
Goed planquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:57 schreef minibeer het volgende:
ik heb weer een vraaag over c#
zal ik dan maar gelijk een topic aanmaken?
moet ik dan een OP maken of is er ergens in een grijs verleden al een gemaakt?quote:
Je bedoelt neem ik aan dat C++ niet gelijk is aan C#. Je vergelijkt nu een taal met een platform. C# is .Net, maar .Net is niet perse C#.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee maak aub een nieuw topic aan. C# is zeker niet gelijk aan .NET. vooral voor beginnersvragen die vooral over de syntax e.d. van de taal zelf zullen gaan
Omdat C# en C++ geen hol met mekaar te maken hebben. Dat is net zo iets als Java en PHP in een topic pleuren omdat ze toevallig beiden curly braces gebruiken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef minibeer het volgende:
waarom zou je c# niet bij c en c++ doen eigenlijk?
en dan java er ook gelijk bijplempen
Nee ik bedoel wat ik schreef.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Catbert het volgende:
Hier voor Micorosft.NET - Deel 2
[..]
Je bedoelt neem ik aan dat C++ niet gelijk is aan C#. Je vergelijkt nu een taal met een platform. C# is .Net, maar .Net is niet perse C#.
[..]
Omdat C# en C++ geen hol met mekaar te maken hebben. Dat is net zo iets als Java en PHP in een topic pleuren omdat ze toevallig beiden curly braces gebruiken.
Een belangrijk onderdeel van de "Hoe doe ik" vragen gaat gewoon over het .Net framework. Vb.net bijvoorbeeld hoort net zoals C# in dat topic.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee ik bedoel wat ik schreef..NET is dus een platform, en vragen over C# zullen niet gaan over het .NET platform maar vooral over de taal zelf. Daarom dus een apart topic. Tenzij het .NET topic gewoon een misnomer is en dat het daar stiekem alleen over C# gaat.
een groot deel wel ja maar lang niet alle schat ik zo...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een belangrijk onderdeel van de "Hoe doe ik" vragen gaat gewoon over het .Net framework. Vb.net bijvoorbeeld hoort net zoals C# in dat topic.
Vragen over bijvoorbeeld "hoe zet ik een socket connectie op in C#" gaan dus over het framework, en niet specifiek alleen over C#. Dat kan prima samen in een topic, het is niet alsof het daar storm loopt ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:30 schreef minibeer het volgende:
een groot deel wel ja maar lang niet alle schat ik zo...
Maar vaak willen ze wel C# code voorbeelden zien etc. Mensen die net met C# beginnen zitten denk ik niet te wachten om een abstracte oplossing te krijgen in het .NET domein.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vragen over bijvoorbeeld "hoe zet ik een socket connectie op in C#" gaan dus over het framework, en niet specifiek alleen over C#. Dat kan prima samen in een topic, het is niet alsof het daar storm loopt ofzo.
Wie zei er iets over abstract? Voorbeelden in C# maken nog steeds gebruik van het .Net framework.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Maar vaak willen ze wel C# code voorbeelden zien etc. Mensen die net met C# beginnen zitten denk ik niet te wachten om een abstracte oplossing te krijgen in het .NET domein.
Tja, als ze dat al niet snappen...quote:Nouja van mij hoeft het niet, maar ik denk dat onervaren mensen die hulp zoeken met C# echt niet in/naar een .NET topic gaan zoeken.
Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de "help!" vragen die we hier krijgen gaan over syntax errors of vragen over classes en instanties e.d. Dat heeft weinig tot niets met .NET te maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wie zei er iets over abstract? Voorbeelden in C# maken nog steeds gebruik van het .Net framework.
[..]
Tja, als ze dat al niet snappen...
inderdaad...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de "help!" vragen die we hier krijgen gaan over syntax errors of vragen over classes en instanties e.d. Dat heeft weinig tot niets met .NET te maken.
En veel C# beginners weten wel van het .NET platform af maar zullen nooit naar een .NET thread zoeken om een vraag over een error die de C# compiler opgeeft. En dat is helemaal niet zo'n gekke gedachte.
Dan zet je .Net/C#/Vb.net in de titel, sjeezquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de "help!" vragen die we hier krijgen gaan over syntax errors of vragen over classes en instanties e.d. Dat heeft weinig tot niets met .NET te maken.
En veel C# beginners weten wel van het .NET platform af maar zullen nooit naar een .NET thread zoeken om een vraag over een error die de C# compiler opgeeft. En dat is helemaal niet zo'n gekke gedachte.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan zet je .Net/C#/Vb.net in de titel, sjeez
hihi, zie je, zo is overal een oplossing voorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan zet je .Net/C#/Vb.net in de titel, sjeez
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:45 schreef TeringHenkie het volgende:
Eigenlijk is de pracht van .NET dat de taal losgekoppeld is van het platform.Gelukkig hebben ze PHP nog niet geport naar .NET, komen al die noobs weer
Neger aub.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:45 schreef TeringHenkie het volgende:
Eigenlijk is de pracht van .NET dat de taal losgekoppeld is van het platform.Gelukkig hebben ze PHP nog niet geport naar .NET, komen al die noobs weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |