quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef Salamando het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOEDEMORGEN TS
[ afbeelding ]
Het is er gewoon nog de tijd niet voor in de morgen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso mensen die 's ochtends vrolijk doen
Hij heeft zich wel ingeschreven voor damesvoetbal.quote:Op maandag 27 september 2010 09:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Na een paar uur slapen niet weer fit zijn. TS is een vrouw?
Tuurlijk, dat jullie nou liever met mannen ipv vrouwen douchenquote:Op maandag 27 september 2010 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel ingeschreven voor damesvoetbal.
Je schiet zeker elke bal met je punt?quote:Op maandag 27 september 2010 09:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat jullie nou liever met mannen ipv vrouwen douchen
Ik heb te weinig geslapen en niet echt een rustgevend weekend gehadquote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom zou je niet vrolijk zijn?
Dan heb je het verkeerde werk genomen lijkt me.
Andere mensen blijkbaar wel.quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geslapen en niet echt een rustgevend weekend gehad
Niks brengt meer voldoening dan met 15 mannen in een grote douche ongegeneerd je zak wassen met Badedas. Cultuur, man.quote:Op maandag 27 september 2010 09:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat jullie nou liever met mannen ipv vrouwen douchen
Wat een koninklijke opmerking, zo vroeg op de morgen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks brengt meer voldoening dan met 15 mannen in een grote douche ongegeneerd je zak wassen met Badedas. Cultuur, man.
Optimisten.quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een koninklijke opmerking, zo vroeg op de morgen.
En ik zie het probleem niet, ik ben elke dag van de week vrolijk.
Ik heb hoofdpijn, voel me slapjes, alles doet pijn, het brandende ogen en ben misselijk...quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een koninklijke opmerking, zo vroeg op de morgen.
En ik zie het probleem niet, ik ben elke dag van de week vrolijk.
Gelegenheidsdepressie!quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Splutje het volgende:
Ik ben elke dag depressief behalve op vrijdagmiddag en zaterdag
Jealousy is a bitchquote:Op maandag 27 september 2010 10:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ONZ is een deurtje verder.
Eventueel OUD.
Ach gut... de druiven zijn zuur hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers hoor, maar "" is gewoon niets voor dit subforum.
maandag is juist een leuke dag. Lekker opstarten voor de werkweek, ouwehoeren met collega's wat je het weekend gedaan heb, en dan rond een uurtje of 11:00 wat werk doen, om vervolgens om 12:30 een uurtje te gaan lunchen, en dan is de dag bijna omquote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
op de maandagochtend zo verschrikkelijk vrolijk lopen te doen
Dit zijn meestal gewoon mensen zonder leven en in het weekend dus geen leuke dingen doen.
Hier door leven ze voor de werkweek
Prima dat je het naar je zin hebt op je werkweek, maar kap eens met dat gefluit, gezing en vrolijke " goooooeeeedemorgennnn" op de maandagochtend !
Terechte klacht!quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
op de maandagochtend zo verschrikkelijk vrolijk lopen te doen
Dit zijn meestal gewoon mensen zonder leven en in het weekend dus geen leuke dingen doen.
Hier door leven ze voor de werkweek
Prima dat je het naar je zin hebt op je werkweek, maar kap eens met dat gefluit, gezing en vrolijke " goooooeeeedemorgennnn" op de maandagochtend !
Inderdaad, die maandag is nog niet eens het ergste, maar die mensen die om half 8 smorgens al helemaal vrolijk en wakker ergens staanquote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef bokkepoot het volgende:
Mensen die s'ochtends vrolijk zijn
quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef bokkepoot het volgende:
Uitslapen![]()
uitslapen is overratedquote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef bokkepoot het volgende:
Uitslapen![]()
Tering, wie heb je daarvoor moeten pijpen?quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben opeens helemaal vrolijk!
Gratis kaarten voor Ajax - AC Milaan voor morgen, inclusief eretribune en spelershome!
quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gratis kaarten voor Ajax - AC Milaan voor morgen, inclusief eretribune en spelershome!
Niemand, de directie op mijn vaders werk kennen weer mensen bij het bestuur van Ajaxquote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, wie heb je daarvoor moeten pijpen?
Props voor het werk van je pa.quote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niemand, de directie op mijn vaders werk kennen weer mensen bij het bestuur van Ajax![]()
Nja bestuurskamer = gratis zuipen de hele avond...
Maar de spelershome is ook tof!
dus je vader heeft zitten pijpen.quote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niemand, de directie op mijn vaders werk kennen weer mensen bij het bestuur van Ajax![]()
Nja bestuurskamer = gratis zuipen de hele avond...
Maar de spelershome is ook tof!
Het leven is oneerlijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
Klopt!quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goeieavold...
Ik ben zo niet grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |