Tering, wie heb je daarvoor moeten pijpen?quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben opeens helemaal vrolijk!
Gratis kaarten voor Ajax - AC Milaan voor morgen, inclusief eretribune en spelershome!
quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gratis kaarten voor Ajax - AC Milaan voor morgen, inclusief eretribune en spelershome!
Niemand, de directie op mijn vaders werk kennen weer mensen bij het bestuur van Ajaxquote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, wie heb je daarvoor moeten pijpen?
Props voor het werk van je pa.quote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niemand, de directie op mijn vaders werk kennen weer mensen bij het bestuur van Ajax![]()
Nja bestuurskamer = gratis zuipen de hele avond...
Maar de spelershome is ook tof!
dus je vader heeft zitten pijpen.quote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niemand, de directie op mijn vaders werk kennen weer mensen bij het bestuur van Ajax![]()
Nja bestuurskamer = gratis zuipen de hele avond...
Maar de spelershome is ook tof!
Het leven is oneerlijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
Klopt!quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goeieavold...
Ik ben zo niet grappig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |