Zoals SoK al aangeeft zit deze scene in House of Flying Daggers.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze film heet?
Ik kan me er nog van herinneren dat er een scene inzit met een geblinddoekte Japanse dame, die allerlei stenen tegen verschillende 'trommels' gooide. Gaf een geweldig surround effect
Het woord 'dragon' zou in de titel zitten, maar meer weet ik er echt niet meer over.
Iemand?
Dare mo shiranai: http://www.imdb.com/title/tt0408664/quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef JAM het volgende:
Tijd geleden een Japanse film gezien over een groep kinderen die door hun moeder in de steek werd gelaten. Film gaat over hoe die kinderen dan zelfstandig een huishouden proberen te voeren met alle treurnis en moeilijkheden van dien. Iemand een idee?
disturbiaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef GieJay het volgende:
Film die gaat over het bespieden van de buurman door 2 of 3 tieners. Ze komen op dit idee omdat 1 van deze tieners moet binnen blijven (weet niet meer waarom dat was). Ik dacht dat het zoiets was al magnolia maar dat is um niet..
Hakim!quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk zoek ik meer de naam van een acteur uit Sesamstraat, een jaar of twintig geleden was er een Surinaamse (ofzo) man die voorlas uit Dikkie Dik.
Heeft iemand een idee wie dat was?
Die ken ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hakim!
Hakim Traïdia om precies te zijn, een Algerijn
Owja, zat ik toch in de buurt met mijn magnolia, dank!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:42 schreef kvd het volgende:
[..]
disturbia
http://www.imdb.com/title/tt0486822/
Die scene zit wel in meer komedies, maar die van The Naked Gun 33 1/3 zou ik als bekendste noemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:47 schreef pulletje het volgende:
Een collega van me kwam met de vraag of ik wist in welke film een scene zit waarin een stel aan het vrijen is. Als hij klaarkomt, komt er allemaal vuurwerk, slaande klokken, ja-knikkers en dergelijke.
Meer wist hij er niet van.. Mij komt ie bekend voor maar zou echt geen titel kunnen noemen..
iemand?
Shoot `m Up dacht ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Van welke film is dit gifje?
[ afbeelding ]
Thank You
Perfect!quote:
Waren dat bekende personen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef bandbox17 het volgende:
Hoi allen,
Ik ben op zoek naar een engelstalige serie uit ongeveer 1995. Deze serie bestond zo ongeveer uit 10 uitzendingen en ging elke uitzending over een bepaald dier. Hierbij werd door een persoon een soort verhaal verteld over dat dier. Wie weet hoe die uitzendingen heette. Het was op nederland 3 te zien geloof ik.
mvg,
Bandbox17
waar ik op doelde was dat er midden jaren '90 een serie was met dieren die centraal stonden en een celebrity die het aan elkaar praatte. In ieder geval deed Robin Williams iets met dolfijnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef bandbox17 het volgende:
Patch,
Ik zou het niet meer weten wie de presentatoren waren.Volgens mij was er telkens een andere presentator . Overige uitzendingen gingen o.a. over 'de beer' de Raaf en de Wolf. Er werd telkens wat epos verteld over het dier, wat geschiedenis en uitdrukkingen waarin het dier in voorkwam enzo.
Bandbox17
Da's niet dat programma van Patch, daarin gingen mensen op 'bezoek' bij allerlei dieren, meer een soort onderzoek. Bevatte niet de dingen waar jij het over hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef bandbox17 het volgende:
Patch,
Ik zou het niet meer weten wie de presentatoren waren.Volgens mij was er telkens een andere presentator . Overige uitzendingen gingen o.a. over 'de beer' de Raaf en de Wolf. Er werd telkens wat epos verteld over het dier, wat geschiedenis en uitdrukkingen waarin het dier in voorkwam enzo.
Bandbox17
Met Robin, niet Robbiequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Da's niet dat programma van Patch, daarin gingen mensen op 'bezoek' bij allerlei dieren, meer een soort onderzoek. Bevatte niet de dingen waar jij het over hebt.
de afleveringen waar Patch het over heeft:
http://www.imdb.com/title/tt0165326/episodes
Dat klopt, dat is niet het programma. Het programma was meer dat iemand verteld over het dier, met name ook gericht op de literatuur, spreekwoorden en dergelijke. Het was denk ik op nederland 3 en volgens mij was het van de BBC.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Da's niet dat programma van Patch, daarin gingen mensen op 'bezoek' bij allerlei dieren, meer een soort onderzoek. Bevatte niet de dingen waar jij het over hebt.
de afleveringen waar Patch het over heeft:
http://www.imdb.com/title/tt0165326/episodes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |