Helaas niet, ik wil hem wel graag zien.quote:
Sharpe's Riflesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef Merijnvdb het volgende:
Ik zoek een (film)serie die eind jaren 90 volgens mij op de belg kwam( weet het niet zeker meer).
Het ging over een brits officier die volgens mij tegen de fransen vocht in de tijd rond napoleon. Ik zoek nu al 3 uur lang op het internet en ik kan het niet vinden. Ik zou graag weten welke dit was dan kan ik hem mogelijk vinden en kijken.
Ja dat is hem! Gaaf!quote:
Awesome. Super bedankt man!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sharpe's Rifles
En de hele serie.
Haha! Graag gedaan hoorquote:
Ik weet niet of het een hele goede film is hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Haha! Graag gedaan hoorWie weet ga ik hem ook een keer kijken, ik ben door jullie reacties eigenlijk wel een beetje benieuwd naar deze film...
Veel kijkplezier dan maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:06 schreef Kenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een hele goede film is hoorMaar aangezien het ongeveer 25 jaar is geleden dat ik hem heb gezien en ik me de film nog een beetje kan herinneren, wil dat wel zeggen dat het in ieder geval geen super slechte film is
Sowieso zijn science fiction films uit de jaren 50 erg
![]()
Ik ga hem over een uurtje kijken (als mijn download klaar is)
De originele Planet of the Apes neem ik aan? (De remake is kut.)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Veel kijkplezier dan maar![]()
Ik ben niet heel erg bekend met dat soort films...Ik heb hier bijvoorbeeld Planet of the Apes klaarliggen om
te kijken....voor de eerste keer![]()
Ben benieuwd....
Ja, die uit '68. Thanx!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Kenny het volgende:
[..]
De originele Planet of the Apes neem ik aan? (De remake is kut.)
Indien de originele; Een heel gave film!Jij ook veel kijkplezier gewenst!
volgens mij zeg je het zelf al, roadtrip. Gister zeker op tv gezien?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:03 schreef Laura_ het volgende:
hee! ik zoek een film dat soort roadtrip is.
Op[ een gegeven moment denkt een jongen die aan de andere kant van het land een vriendin heeft, dat zij vreemdgaat. Als hij dat denkt, stuurt hij haar iets waarin hij vreemdgaat(geloof ik), Uiteindelijk als deze verstuurt is, hoort hij dat degene wie hij dacht een jongen te zijn waarmee zijn vriendin vreemdgaat een hond of een meisje is ofzoo. Dan gaat hij er achteraan, samen met een ander meisje.
Ieder geval wat ik er nog goed van weet, dat ze dan proberen de brief te krijgen van zo een soort fedex mannetje, die de brief maar niet wil geven aan hun, omdat hij zen werk moet doen en al zen brieven moet afgeven. en het einde is valentijn haha
iemand enig idee?
nee, de jongen gaaat alleen met 1 meisje achter een busje aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij zeg je het zelf al, roadtrip. Gister zeker op tv gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0215129/
Zoals SoK al aangeeft zit deze scene in House of Flying Daggers.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze film heet?
Ik kan me er nog van herinneren dat er een scene inzit met een geblinddoekte Japanse dame, die allerlei stenen tegen verschillende 'trommels' gooide. Gaf een geweldig surround effect
Het woord 'dragon' zou in de titel zitten, maar meer weet ik er echt niet meer over.
Iemand?
Dare mo shiranai: http://www.imdb.com/title/tt0408664/quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef JAM het volgende:
Tijd geleden een Japanse film gezien over een groep kinderen die door hun moeder in de steek werd gelaten. Film gaat over hoe die kinderen dan zelfstandig een huishouden proberen te voeren met alle treurnis en moeilijkheden van dien. Iemand een idee?
disturbiaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef GieJay het volgende:
Film die gaat over het bespieden van de buurman door 2 of 3 tieners. Ze komen op dit idee omdat 1 van deze tieners moet binnen blijven (weet niet meer waarom dat was). Ik dacht dat het zoiets was al magnolia maar dat is um niet..
Hakim!quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk zoek ik meer de naam van een acteur uit Sesamstraat, een jaar of twintig geleden was er een Surinaamse (ofzo) man die voorlas uit Dikkie Dik.
Heeft iemand een idee wie dat was?
Die ken ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hakim!
Hakim Traïdia om precies te zijn, een Algerijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |