House of 9.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:10 schreef iwantyoumore het volgende:
ik zoek een film. het gaat over dat een paar mensen van de straat worden geplukt volgens mij ( dat stuk heb ik net gemist )![]()
en die worden in een huis geplaatst. een heel groot huis.
en wie het laatst overblijft krijgt een miljoen, en mag het huis uit.
op een gegeven moment gaan ze elkaar dus proberen te vermoorden en blijft er nog 1 over, volgens mij een vrouw maar dat weet ik niet zeker.
en dan gaan er groten deuren open en loopt ze weg met een tas met een miljoen er in en komt ze in een kamer met mensen die allemaal ook zo'n tas hebben, alles begint dus weer van voor af aan.
en dat is dan het einde.
weet iemand de titel?
The Monolith Monsters?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:43 schreef Kenny het volgende:
Ik heb als kind een keer een zwart-wit jaren 50 science fiction film gezien waarvan ik nu de titel zoek. Helaas weet ik niet zo heel veel meer van de film. Het enige dat ik me kan herinneren is dat er op een gegeven moment allerlei zwarte rotsblokken (?) waren die groeiden als ze in contact kwamen met water? En dan omvielen en gebouwen enzo vernielden?
Misschien weet iemand welke film ik bedoel?
Gaafquote:
Helaas niet, ik wil hem wel graag zien.quote:
Sharpe's Riflesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef Merijnvdb het volgende:
Ik zoek een (film)serie die eind jaren 90 volgens mij op de belg kwam( weet het niet zeker meer).
Het ging over een brits officier die volgens mij tegen de fransen vocht in de tijd rond napoleon. Ik zoek nu al 3 uur lang op het internet en ik kan het niet vinden. Ik zou graag weten welke dit was dan kan ik hem mogelijk vinden en kijken.
Ja dat is hem! Gaaf!quote:
Awesome. Super bedankt man!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sharpe's Rifles
En de hele serie.
Haha! Graag gedaan hoorquote:
Ik weet niet of het een hele goede film is hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Haha! Graag gedaan hoorWie weet ga ik hem ook een keer kijken, ik ben door jullie reacties eigenlijk wel een beetje benieuwd naar deze film...
Veel kijkplezier dan maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:06 schreef Kenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een hele goede film is hoorMaar aangezien het ongeveer 25 jaar is geleden dat ik hem heb gezien en ik me de film nog een beetje kan herinneren, wil dat wel zeggen dat het in ieder geval geen super slechte film is
Sowieso zijn science fiction films uit de jaren 50 erg
![]()
Ik ga hem over een uurtje kijken (als mijn download klaar is)
De originele Planet of the Apes neem ik aan? (De remake is kut.)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Veel kijkplezier dan maar![]()
Ik ben niet heel erg bekend met dat soort films...Ik heb hier bijvoorbeeld Planet of the Apes klaarliggen om
te kijken....voor de eerste keer![]()
Ben benieuwd....
Ja, die uit '68. Thanx!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Kenny het volgende:
[..]
De originele Planet of the Apes neem ik aan? (De remake is kut.)
Indien de originele; Een heel gave film!Jij ook veel kijkplezier gewenst!
volgens mij zeg je het zelf al, roadtrip. Gister zeker op tv gezien?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:03 schreef Laura_ het volgende:
hee! ik zoek een film dat soort roadtrip is.
Op[ een gegeven moment denkt een jongen die aan de andere kant van het land een vriendin heeft, dat zij vreemdgaat. Als hij dat denkt, stuurt hij haar iets waarin hij vreemdgaat(geloof ik), Uiteindelijk als deze verstuurt is, hoort hij dat degene wie hij dacht een jongen te zijn waarmee zijn vriendin vreemdgaat een hond of een meisje is ofzoo. Dan gaat hij er achteraan, samen met een ander meisje.
Ieder geval wat ik er nog goed van weet, dat ze dan proberen de brief te krijgen van zo een soort fedex mannetje, die de brief maar niet wil geven aan hun, omdat hij zen werk moet doen en al zen brieven moet afgeven. en het einde is valentijn haha
iemand enig idee?
nee, de jongen gaaat alleen met 1 meisje achter een busje aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij zeg je het zelf al, roadtrip. Gister zeker op tv gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0215129/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |