abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:55:12 #51
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_87934949
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef Xurk het volgende:
Alleen jammer dat Ars niet voor Eindhoven, maar voor Zwolle speelt :P
Oeps, ik bedoel Vlug :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:39:36 #52
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88059814
Wegereef gaat de wedstrijd fluiten :{
pi_88114199
Voor de mensen met digitale tv, 421 voor de wedstrijd vanavond ;)
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_88132862
Nooit moeite met Wegereef gehad. In Eindhoven het eerste gelijke spel behaald. Beter dan finaal onderuit zeg ik dan maar.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:34:37 #55
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88139010
Met een puntje tegen Eindhoven kan ik goed leven.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:01:19 #56
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_88150322
Ik ook. Eindhoven is tot nu toe wel een beetje de verrassing van het seizoen [samen met Helmond Sport] wat mij betreft :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:50:47 #57
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_88240039
De komende speelronde heeft potentie om de ranglijst [ten faveure van GAE] door elkaar te gooien :) Als je tenminste de uitslagen op basis van huidige plek op de ranglijst zou voorspellen ;)

GAE mag thuis tegen Fortuna spelen die voorlaatste staan, dus de drie punten zouden haalbaar moeten zijn. Als echt alles meezit, zouden we van plek 9 naar plek 5 kunnen stijgen; de wedstrijden voor de "mogelijk inhaalbare" ploegen:

Volendam [#2] - Cambuur [#8]
Sparta [#7] - Helmond Sport [#4]
Eindhoven [#6] - Zwolle [#1]
RBC [#10] - Den Bosch [#5]

En eerlijk gezegd zie ik alle ploegen op DB na wel hun wedstrijden verliezen. Dit zijn wel de speelronden waarin je eigenlijk de punten moet pakken, dus ook al is dit puur fantaseren / speculeren, het zou wel lekker zijn!
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:53:29 #58
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88241830
Klinkt goed! Van Fortuna moet en zal je winnen. Maar je theorie klinkt goed en best aannemelijk!
Ik ben benieuwd! :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:46:40 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88393045
Drie punten weer in de pocket!
Het gat naar de derde plek is nog maar twee punten, dus dat is meer dan haalbaar! Volgende competitie wedstrijd is emmen-uit. Moet te doen zijn!
pi_88405220
Roda is de volgende :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:09:30 #61
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88407127
Ik zei ook competitie ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:47:47 #62
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_88507318
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 04:46 schreef Blinker het volgende:
Drie punten weer in de pocket!
Het gat naar de derde plek is nog maar twee punten, dus dat is meer dan haalbaar! Volgende competitie wedstrijd is emmen-uit. Moet te doen zijn!
Echt bizar dat de verschillen zo klein zijn :) Net als in Engeland, waar Liverpool met één overwinning stijgt van plek 16[?] naar 9 :P Wel lekker spannend zo! Enig nadeel is dat je net zo makkelijk weer uit de [sub]top kan kelderen als dat je erin komt ;)

Wel echt mooi dat mijn voorspelling grotendeels uit is gekomen maar eigenlijk nog beter dan verwacht aangezien nu zowel Sparta als Helmond Sport punten verspeelden en DB ook nog eens niet won :) En ik zit even de komende speelronde even te bekijken, wederom met de ranglijst erbij, is het gewoon wéér zo eentje als vorige week :D Het moet niet gekker worden! Op naar plek 3 of 4 dan maar? O-)

GAE [#7] speelt tegen Emmen [#14]. Wederom, de in te halen ploegen vetgedrukt:

Cambuur [#9] - Sparta [#6]
Den Bosch [#5] - Volendam [#2]
Helmond Sport [#4] - RKC [#3]
pi_88512224
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Xurk het volgende:

[..]

Echt bizar dat de verschillen zo klein zijn :) Net als in Engeland, waar Liverpool met één overwinning stijgt van plek 16[?] naar 9 :P Wel lekker spannend zo! Enig nadeel is dat je net zo makkelijk weer uit de [sub]top kan kelderen als dat je erin komt ;)

Wel echt mooi dat mijn voorspelling grotendeels uit is gekomen maar eigenlijk nog beter dan verwacht aangezien nu zowel Sparta als Helmond Sport punten verspeelden en DB ook nog eens niet won :) En ik zit even de komende speelronde even te bekijken, wederom met de ranglijst erbij, is het gewoon wéér zo eentje als vorige week :D Het moet niet gekker worden! Op naar plek 3 of 4 dan maar? O-)

GAE [#7] speelt tegen Emmen [#14]. Wederom, de in te halen ploegen vetgedrukt:

Cambuur [#9] - Sparta [#6]
Den Bosch [#5] - Volendam [#2]
Helmond Sport [#4] - RKC [#3]
Ik zie GAE niet hoger dan plek 6 komen as. vrijdag. Cambuur gaat het lastig krijgen tegen Sparta en zie ik wel verliezen eerlijk gezegd. Dan moet je hopen op een gelijkspel tussen DB - Volendam en dat zie ik niet gebeuren, die 2 gaan ook vol voor een plekje hoger op de ranglijst. Tis ook maar de vraag hoe erg ze morgen moeten inspannen, want ik zie een paar er wel voor aan om bij verlies morgen een beetje te slacken vrijdag onder het mom van "moe, veel inzet moeten leveren woensdag.."..
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:25:53 #64
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_88512907
Ja, wat ik omschrijf is ook puur een best-case-scenario. Maar zoals ik vorige week aangaf, leuk om over te fantaseren :)

Wat betreft eventuele vermoeidheid na de bekerwedstrijd tegen Roda, het komt GAE wel goed uit dat ze pas maandagavond tegen Emmen hoeven aan te treden. Dat gaat voor Volendam, Cambuur, RKC en Zwolle niet op want die moeten allemaal vanavond in de beker spelen en op vrijdag alweer in actie komen.
pi_88513028
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Xurk het volgende:
Ja, wat ik omschrijf is ook puur een best-case-scenario. Maar zoals ik vorige week aangaf, leuk om over te fantaseren :)

Wat betreft eventuele vermoeidheid na de bekerwedstrijd tegen Roda, het komt GAE wel goed uit dat ze pas maandagavond tegen Emmen hoeven aan te treden. Dat gaat voor Volendam, Cambuur, RKC en Zwolle niet op want die moeten allemaal vanavond in de beker spelen en op vrijdag alweer in actie komen.
Oh ze spelen maandag? Dan heb ik niks gezegd en zie ik ze wel 3 punten pakken :P
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_88518575
quote:
Je hebt leugens en statistieken: Go Ahead Eagles-Roda JC
maandag, 08 november 2010 21:52

Hoera! We gaan weer bekervoetbal spelen! Daar waar iedereen zich in de eerste ronde al had neergelegd bij een uitschakeling (en de publieke belangstelling dientengevolge schandalig laag was) spelen we nu uit tegen een fraaie volksclub club uit de Jupiler League: Go Ahead Eagles. Helaas geen Telstar, geen AGOVV en ook geen FC Eindhoven. Immers: tegen de club uit Deventer speelden we niet zo lang geleden ook al twee maal in het bekertoernooi. Maar toch is een wedstrijdje aan de Vetkampstraat veel leuker en sfeervoller dan de fabriekshallen in Arnhem en Amsterdam. DUS is de belangstelling groot en DUS begint het bekertoernooi te leven bij de fans. Wat gaat het worden? Schaakt Roda JC ook na woensdagavond nog op twee borden of kunnen we ons volledig gaan concentreren op de competitie? Fanproject98.nl kijkt vooruit op de 16e finales in het bekertoernooi!

Laatste ontmoeting: Go Ahead Eagles-Roda JC 0-1 (2005-2006). Ook toen betrof het een duel uit het bekertoernooi en ook toen was het een duel in het kader van de 16e finales. Dirk-Jan Derksen was verantwoordelijk voor de treffer waardoor Roda doorging. Ook het seizoen daarvoor was Roda JC te gast in de Adelaarshorst en toen gingen we met 2-0 ten onder tegen de (op de moment) nummer 17 uit de Eerste divisie. De laatste ontmoeting daarvóór was in het seizoen 1995-1996 in de Eredivisie. Toen won Roda JC met 1-2. De grootste zege in deze tweestrijd boekte Go Ahead Eagles in het seizoen 1980-1981 (5-1). Ook met vier doelpunten verschil won Roda JC in het seizoen 1994-1995 (0-4). De gememoreerde 5-1 zege is tevens de meest doelpuntrijke ontmoeting tussen Go Ahead Eagles en Roda JC. Pas één keer vielen er geen doelpunten in de Adelaarshorst.

Statistieken om vrolijk van te worden:
- Ongeslagen status: Roda JC verloor de laatste 11 gespeelde officiële duels niet.
- Sterk in uitduels: Roda JC verloor slechts 2 van de laatste 11 gespeelde uitduels (7 zeges, 2 gelijke spelen).
- Ongeslagen in uitduels in bekertoernooi: Roda JC verloor geen uitduel meer in het bekertoernooi sinds 28 februari 2007 (RKC Waalwijk-Roda JC 1-0).
- Zwak in eigen huis in bekertoernooi: van de laatste 10 duels in de knock-out fase in de Adelaarshorst verloor Go Ahead Eagles er liefst 7.
- In de laatste 20 jaargangen van het bekertoernooi bereikte Roda JC slechts zes keer níet de 8e finales van het bekertoernooi.

Statistieken om niet vrolijk van te worden:
- Go Ahead Eagles won de laatste 3 thuisduels in de Jupiler League met de doelcijfers 14-0.
- Go Ahead Eagles won vaker in het bekertoernooi van Roda JC dan het verloor (2 zeges voor Go Ahead, 1 voor Roda JC).
- Alleen Sparta scoorde meer doelpunten in thuisduels dan Go Ahead Eagles in het lopende seizoen (reeds 19 gemaakte treffers in de Adelaarshorst).
- Veel blamages tegen clubs uit de eerste divisie: van de laatste 12 uitduels die Roda JC speelde tegen clubs die (op dat moment) uitkwamen in de Eerste divisie verloor Roda JC er liefst 6 (tegen achtereenvolgens Vitesse, SVV, BVV Den Bosch, TOP Oss, Helmond Sport en Go Ahead Eagles). Verder blameerde Roda JC zich in die tijdspanne ook nog bij het tweede elftal van Sparta en de Baronie.

Balans bekertoernooi Go Ahead Eagles-Roda JC:
3 duels
2x wins voor Go Ahead Eagles, 1x winst voor Roda JC. Doelsaldo: 5-1 (-4).

Balans Eredivisie Go Ahead Eagles-Roda JC:
18 duels
7x winst voor Go Ahead Eagles, 4x gelijk, 7x winst voor Roda JC. Doelsaldo: 28-33 (+5).
http://www.fanproject98.nl/

Vermakelijk stukje, al gaat het met dit Roda niet echt op. Ik zeg met thuisvoordeel en wat geblesseerden aan de zwart-gele zijde dat de kansen eerlijk verdeeld zijn. :) Plus dat Hollart ook weer inzetbaar is.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 10 november 2010 @ 01:36:07 #67
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88542810
Matchday!
pi_88542963
Komoptan, hopelijk net zo veel strijd en passie als onze "vrienden" down the river...
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:33:48 #69
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88548977
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:53 schreef daftme het volgende:
Komoptan, hopelijk net zo veel strijd en passie als onze "vrienden" down the river...
Inderdaad, ondanks dat het onze rivalen zijn toch respect met de manier hoe ze tegen FC Twente hebben gestreden. Eagles, make us proud!
pi_88555703
Gaat er iemand vanavond nog naar de wedstrijd toe? Ik ben een beetje laks geweest met het aanvragen van een clubcard dus heb niet de mogelijkheid gehad om een kaartje aan te schaffen. Dus als er iemand (b-side) nog een kaartje kan aanschaffen op z'n SCC/CC, dan wil ik wel mee vanavond :P
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_88560399
Vraag gewoon aan de eerste betreffende persoon in de rij. Die zullen heus wel een kaartje voor je willen halen aangezien je er toch 4 per scc kan halen. Kaarten zijn er in ieder geval nog. Mij kan je nooit op tijden vast pinnen in ieder geval :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_88563744
Oke, de stad in, bier!
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 10 november 2010 @ 21:34:39 #73
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88572783
We hebben de beste kansen!
  woensdag 10 november 2010 @ 22:38:30 #74
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88576211
Daar had meer ingezeten :'(
pi_88593709
En of. Een paar idioten in het uitvak konden hun bek niet houden tijdens de minuut stilte, maar werden wel gecorrigeerd door mede supporters, waarvoor hulde.

Wat een geweldenaar is die Tyton zeg. Pakt praktisch alles klem. Met een middelmatige keeper was Roda onderuit gegaan in Deventer en waren we gewoon een ronde verder.

Janota was briljant, en zelfs pedro was goed en niet lui. De rest van het team haalde ook een goed niveau. Geeft toch een goed gevoel, maar daar koop je niks voor. Maar als je zo tegen die blauw-witten speelt win je die wedstrijd gewoon. Emmen uit ook "eventjes" winnen en je staat zo weer op de 3/4de plek.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')