Kloptquote:Op zondag 26 september 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk en dat kan je niet hebben.
Dat gaik nu beslissen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Cherry van Ratatat is ook al zo chill.
Mijne nooitquote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef -SG- het volgende:
bah bah, mijn laptop loopt om de haverklap vast
Het is inslaapval muziekquote:
Mijne is 2 maanden oud denk ikquote:
Dat dan weer wel.quote:
-> KPDquote:
Wat voor doorsnedes? Welk programma werk je mee?quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ontwerp is echt onmogelijk om doorsnedes van te maken.
Geen, moet met de hand. En verticale doorsnede gewoonnnnnn. Maar ik heb een diagonale muur en daar dan ook weer een paar muren parallel aan en pfffffffffffffffquote:Op maandag 27 september 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor doorsnedes? Welk programma werk je mee?
Das wel weer lastig. Het tekenprogramma waar ik in teken heeft functies waarin je gewoon een vlak kan plaatsen, en dan alles kan weghalen en de ene of andere kant van het vlakquote:Op maandag 27 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen, moet met de hand. En verticale doorsnede gewoonnnnnn. Maar ik heb een diagonale muur en daar dan ook weer een paar muren parallel aan en pfffffffffffffff
Wat heb je aan een verticale doorsnede?quote:Op maandag 27 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen, moet met de hand. En verticale doorsnede gewoonnnnnn. Maar ik heb een diagonale muur en daar dan ook weer een paar muren parallel aan en pfffffffffffffff
Ja leuk.quote:Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das wel weer lastig. Het tekenprogramma waar ik in teken heeft functies waarin je gewoon een vlak kan plaatsen, en dan alles kan weghalen en de ene of andere kant van het vlak
Of gedeeltes. Alles kan er mee!
Woef!quote:
Sorryquote:
Ik moet jays reese van hem van plaat uploaden naar een computer, die is namelijk nergens te vinden.quote:
Naar je muurindeling kijken?quote:Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb je aan een verticale doorsnede?Een horizontale doorsnede is toch veel bruikbaarder lijkt me?
Uuh, hoe dan?quote:
Verticale doorsnede van je huis, op de helft van de hoogte van je kamer's? Of gaat het niet over een huis?quote:
Cewl mang.quote:
Mijne 45 mm.quote:
Volgens mij wel, maar laat maar zitten, ik ben geen bouwkoquote:Op maandag 27 september 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verticale doorsnede van je huis, op de helft van de hoogte van je kamer's? Of gaat het niet over een huis?
Mijne is 6 cm. Of heb ik het over het verkeerde lichaamsdeel?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar laat maar zitten, ik ben geen bouwko
Nee, het goeie denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne is 6 cm. Of heb ik het over het verkeerde lichaamsdeel?
Fikse voeten zegquote:
Geen idee, is afspraak is mij verteld. Zal wel zijn omdat de meeste tafels 70 cm hoog zijn en aanrecht 90 (dacht ik), en stoelen/banken nog lager, dus dan heb je dat er allemaal op. En alles wat erboven is is met stippellijntjes aangegeven.quote:Op maandag 27 september 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Waarom eigenlijk op 1 meter hoogte?
Mja, of misschien om drempels enzo te vermijdenquote:Op maandag 27 september 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee, is afspraak is mij verteld. Zal wel zijn omdat de meeste tafels 70 cm hoog zijn en aanrecht 90 (dacht ik), en stoelen/banken nog lager, dus dan heb je dat er allemaal op. En alles wat erboven is is met stippellijntjes aangegeven.
XKCD is fucking geniaalquote:
He watquote:Op maandag 27 september 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of misschien om drempels enzo te vermijden
Dat is best laag!quote:Op maandag 27 september 2010 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
De deurklink zit meestal op 105mm hoogte.
Als je vloeroppervlak dinges zou doen, heb je ook drempels en plinten enzoquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je vloeroppervlak dinges zou doen, heb je ook drempels en plinten enzo
Ja weet ik veel, laat maarquote:
Ghehequote:Op maandag 27 september 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zin in man
een foto van een koe.quote:Op maandag 27 september 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zin in man
Zit je nog in Zutje?quote:
Ach soooo!quote:Op maandag 27 september 2010 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja want treinen reden maar half en ja ik had geen zin. Plus ik moet nog doorwerken.
Juhquote:Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef TripleP het volgende:
Morgen zal ik het wel lastig hebben hoor
quote:Op maandag 27 september 2010 01:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kutconclusie: als het half 2 is kan ik niet meer helder nadenken en doe ik de doorsnede compleet verkeerd wat fucking kut is want ik had een hele wenteltrap gemaakt en die klopt dus niet en daar ben ik een kwartier mee bezig geweest.
Dat betwijfel ik maar bedankt. Ik val serieus bijna in slaap.quote:
Zeg dat wel!quote:
Moet morgen af zijn zeker?quote:Op maandag 27 september 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik maar bedankt. Ik val serieus bijna in slaap.Maar wil de bovenverdieping even afhebben want dat is niet zo heel moeilijk (dacht ik
) en de onderverdieping is juist heullll moeilijk dus daar moet ik even enigszins uitgeslapen voor zijn
maar gaat hem niet worden.
quote:
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef Rauw. het volgende:
Eindelijk die vervelende onderbreking van de werkweek weer voorbij.
Mwah, van vrijdag tot zaterdag in een tent geslapen, laatste training van het jaar. Dus met 12 kinderen naar de overkant van het meer om daar een nachtje te logeren.quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Rauw. het volgende:
Heb je je nog weten te vermaken in het jammerlijke weekend Vinnie?
Lekkere lange nacht dusquote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tot half 5 wakker gelegen, wahey. En eigenlijk had ik nu in college moeten zitten.
An sich een chill weekend zeg maar.quote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, van vrijdag tot zaterdag in een tent geslapen, laatste training van het jaar. Dus met 12 kinderen naar de overkant van het meer om daar een nachtje te logeren.
Daarna clubkrantje een beetje in elkaar gezet, gewerkt en gister niets gedaanJij?
Word hij anders boos?quote:Op maandag 27 september 2010 09:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe 22 bladzijden met kleurenplaatjes printen. Ben ik even blij dat mijn vader er niet is.
Akeligquote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tot half 5 wakker gelegen, wahey. En eigenlijk had ik nu in college moeten zitten.
Klinkt goed!quote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
An sich een chill weekend zeg maar.
Hele weekend met m'n mokkel geweest, fijn gekookt, m'n winterwielen opgeknapt en geshopt.
Filmpje gekeken zaterdagavond.
Een keer lekker zonder planning geleeft in het weekend.
Moet ik zeker vaker doen. Keer wat anders dan elk weekend poetsen en meeten.quote:
Ich bin jaloers.quote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
An sich een chill weekend zeg maar.
Hele weekend met m'n mokkel geweest, fijn gekookt, m'n winterwielen opgeknapt en geshopt.
Filmpje gekeken zaterdagavond.
Een keer lekker zonder planning geleeft in het weekend.
Poetsen en meeten? Auto's allemaal?quote:Op maandag 27 september 2010 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moet ik zeker vaker doen. Keer wat anders dan elk weekend poetsen en meeten.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 september 2010 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Poetsen en meeten? Auto's allemaal?
Ik denk dat veel mensen wel jaloers mogen zijn op m'n leven inderdaadquote:
Als je jaloers bent op mij moet je ook niet gaan plannen!quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn vader is vandaag naar Berlijn voor een paar weken en en en ik ga dan misschien met mams naar Hamlet op zijn kaartje EN mama komt dit weekend langs als't goed is, of ik kom weer naar Zutphen (MET OV!!!!!!!!!!) en dan gaan we naar de woonbeurs of iets anders leuks doen. Kijk er nu al naar uit en de week is nog niet eens begonnen.
Ja maar dit is leuke planning want mijn mama is de liefste.quote:Op maandag 27 september 2010 10:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op mij moet je ook niet gaan plannen!
Dat is de mijne alquote:Op maandag 27 september 2010 10:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dit is leuke planning want mijn mama is de liefste.
Vanwaar?quote:Op maandag 27 september 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Onorgineelbent.
Waarom dat? Wat voor werk heb je nu trouwens?quote:Op maandag 27 september 2010 10:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel jaloers mogen zijn op m'n leven inderdaad
Jij woont nu toch op jezelf? Dus groot feest gehad afgelopen weekend neem ik aan?
Hoezo een paar weken Berlijn?quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn vader is vandaag naar Berlijn voor een paar weken en en en ik ga dan misschien met mams naar Hamlet op zijn kaartje EN mama komt dit weekend langs als't goed is, of ik kom weer naar Zutphen (MET OV!!!!!!!!!!) en dan gaan we naar de woonbeurs of iets anders leuks doen. Kijk er nu al naar uit en de week is nog niet eens begonnen.
Voor z'n werk.quote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo een paar weken Berlijn?
Waarom dat? Omdat ik best een mooi leven heb.quote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dat? Wat voor werk heb je nu trouwens?
Ah, nog geen werk voor daarna? Da's wel jammerquote:Op maandag 27 september 2010 10:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat ik best een mooi leven heb.
Ik doe nu aan registratie van leidingsystemen in Smallworld, dat houd per 1 oktober op dus ben druk aan de sollicitatie.
Achterhaalde gedachtequote:Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef TripleP het volgende:
Als ik genoeg melk drink heb ik in ieder geval sterke botten.
Ik lust geen "melk" en heb nog nooit iets gebroken.quote:Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef TripleP het volgende:
Als ik genoeg melk drink heb ik in ieder geval sterke botten.
Duh, kalkrijke botten breek je snellerquote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik lust geen "melk" en heb nog nooit iets gebroken.
Dus ik zeg maar dat dat een fabeltje is.
Ik heb denk ik rubberen botten.quote:Op maandag 27 september 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, kalkrijke botten breek je sneller
Neequote:
Wist je dat als melk in je thee gooit dat ontzettend mooie grillige figuren geeft?quote:
Gooi eens een pak yoghurt van een meter hoogte over de buik van je vriendin, dat geeft pas mooie figuren.quote:Op maandag 27 september 2010 11:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wist je dat als melk in je thee gooit dat ontzettend mooie grillige figuren geeft?
Nein mannquote:Op maandag 27 september 2010 11:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wist je dat als melk in je thee gooit dat ontzettend mooie grillige figuren geeft?
Mag ik jouw vriendin daarvoor gebruiken dan? Ik heb er geenquote:Op maandag 27 september 2010 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gooi eens een pak yoghurt van een meter hoogte over de buik van je vriendin, dat geeft pas mooie figuren.
Heulemaal welquote:
Kneiter van een plaat.quote:
Mijn vriendin ontvangt alleen van mannen die geen thee drinken, en al helemaal niet van mannen die thee met melk drinken.quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mag ik jouw vriendin daarvoor gebruiken dan? Ik heb er geen
Ik drink ook geen thee dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 27 september 2010 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn vriendin ontvangt alleen van mannen die geen thee drinken, en al helemaal niet van mannen die thee met melk drinken.
Bekkiequote:Op maandag 27 september 2010 11:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heulemaal wel![]()
Dan zijn die opgedroogdetheezakjesvormen ineens helemaal niet zo speciaal meer
Ja dat zal.quote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik drink ook geen thee dus dat komt mooi uit
Veel plezierquote:
Thee is goor. Alleen die zakjes geven mooie effecten als je ze ergens tegen aan gooit.quote:
Kunstenaarquote:Op maandag 27 september 2010 11:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Thee is goor. Alleen die zakjes geven mooie effecten als je ze ergens tegen aan gooit.
Wat is dat voor mokkel?quote:Op maandag 27 september 2010 11:51 schreef xyzyx het volgende:
Lotte zegt:
mag niet op msn foei jasper
Jasper ,, zegt:
o?
Lotte zegt:
nee je bent een stoute jongen
Jasper ,, zegt:
hoezo dat?
Lotte zegt:
omdat je op msn zit
jajaja had je niet gedenkt he
Jasper ,, zegt:
flikker op
Vast weer 14 jaar!quote:Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kunstenaar
[..]
Wat is dat voor mokkel?
Bart bracht me op het idee, schoonmaakster was er niet blij meequote:Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kunstenaar
[..]
Wat is dat voor mokkel?
Zodra het naar haring ruikt is het klaar om te eten he, dat weet je.quote:
17quote:
daar gaat je kans op haar bontje.quote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bart bracht me op het idee, schoonmaakster was er niet blij mee![]()
1 of ander kansloos mokkel dat blijkbaar geen fatsoenlijk gesprek kan startenze zit constant hoi te zeggen en deze x kwam ze eens met wat origineels dus dacht ik ik zeg wat terug.. krijg je dit
Ik hoef haar bontje niet eens. Geen mooi lichaam en over haar kop is ook niet veel positiefs te zeggen.. geen idee waarom ik haar op msn heb eigenlijkquote:
zure haringquote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zodra het naar haring ruikt is het klaar om te eten he, dat weet je.
om haar bontje te aaien. Het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoef haar bontje niet eens. Geen mooi lichaam en over haar kop is ook niet veel positiefs te zeggen.. geen idee waarom ik haar op msn heb eigenlijk
Daar moeten wel uitjes bij hequote:
Nee dankje.quote:Op maandag 27 september 2010 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
om haar bontje te aaien. Het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.
Miscchien sluit ze er wel heel lekker omheen.
Scheelt dat jij ook niet de verstandigste bent.quote:Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dankje.
+ ik heb al een meisje die ik wel zie zitten.. ziet er ook een stuk beter uitalleen is t jammer dat ze niet de slimste is (subtiel gezegd) nouja zorgt wel voor veel grappige opmerkingen altijd
Lekker man, zo'n dom ding.quote:Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dankje.
+ ik heb al een meisje die ik wel zie zitten.. ziet er ook een stuk beter uitalleen is t jammer dat ze niet de slimste is (subtiel gezegd) nouja zorgt wel voor veel grappige opmerkingen altijd
Hoi.quote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Vladjeeee! Oke en nu ga ik douchen.
Die acties van haar slaan echt alles somsquote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n dom ding.
Die van mij heeft soms 'r blonde acties, maakt het alleen maar fijner om met 'r te zijn, af en toe zo'n verassende actie tussendoor.
"Dat was kantje boord" is toch een vrij normale uitspraak?quote:Op maandag 27 september 2010 12:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die acties van haar slaan echt alles soms![]()
Laatst in de auto reden we door woonwijk heen, springt er opeens een kat voor de auto langs.. schreeuwt zij keihard: DAT WAS KANTJEBOORD
Kantjeboord
Of dat ze keihard tegen haar hondje ging schreeuwen dat die moest komen maar dat beest luisterde voor geen meter en bleef gewoon lekker in de modderpoel liggen
Hahaquote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
"Dat was kantje boord" is toch een vrij normale uitspraak?
Die van mij had laatst een mooie: Waren vrijdagavond ana het stappen geweest en zaterdagmorgen moesten we om half 9 ergens heen.
Zij smorgens net zo beroerd en kotsen. Vervolgens rijden we weg (in mijn auto waar ik onwijs zuinig op ben). Zeg tegen haar: Als je moet kotsen moet je het zeggen he!
Rijden we op het industrieterrein, begint ze ineens te schreeuwen van; OOOOWH WAAAAAA.
Dus ik vol in de ankers... Zegt ze: Rijd maar door hoor, ik had het over die roze Fiat 500
Niet voor de jeugd hier.. De meeste zoude zeggen wow nigga dat was kanker fresh hoe vet close dat poesje voor t bakkie langspacedequote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
"Dat was kantje boord" is toch een vrij normale uitspraak?
Die van mij had laatst een mooie: Waren vrijdagavond ana het stappen geweest en zaterdagmorgen moesten we om half 9 ergens heen.
Zij smorgens net zo beroerd en kotsen. Vervolgens rijden we weg (in mijn auto waar ik onwijs zuinig op ben). Zeg tegen haar: Als je moet kotsen moet je het zeggen he!
Rijden we op het industrieterrein, begint ze ineens te schreeuwen van; OOOOWH WAAAAAA.
Dus ik vol in de ankers... Zegt ze: Rijd maar door hoor, ik had het over die roze Fiat 500
Zo ben ik even goed hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 12:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet voor de jeugd hier.. De meeste zoude zeggen wow nigga dat was kanker fresh hoe vet close dat poesje voor t bakkie langspacede![]()
Een vriend had laatst een meid die bijna ging overgeven in zijn bmw had hij haar er letterlijk uit gegooid om maar geen kots in de auto te krijgen
Vrouwen somsvalt veel mee te beleven als je de juiste hebt
En terecht.quote:Op maandag 27 september 2010 12:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo ben ik even goed hoor.
"Tja, zielig dat je je gesneden hebt, maar ik wil geen bloed op m'n Recaro's."
Alles dik trillen zeker.quote:Op maandag 27 september 2010 12:34 schreef Rauw. het volgende:
Het blijkt ook een hilarisch gezicht te zijn als ik en een vriend over een klinkerweg rijden. Ik wacht nog steeds op de video
Stuiteren als een idioot natuurlijk op die slechte wegen.quote:Op maandag 27 september 2010 12:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alles dik trillen zeker.
Wel jammer dat t eigenlijk een gewoonte is geworden niet te filmen in auto's want sommige dingen zijn echt te grappig voor woorden, laatst gingen we met vrienden die seat reclame nadoen met dat zombie liedje.. echt de reacties van sommige mensen
Vriend van mij was laatst veelst te hard over een drempel gegaan, zijn rij-instructeur was met zijn kop tegen t dak gegaanquote:Op maandag 27 september 2010 12:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stuiteren als een idioot natuurlijk op die slechte wegen.
Ik doe onbewust vaak zulke reclame's, soms best leuke reacties van medeweggebruikers.
Laatst zat ik mee te zingen met 3FM, keek ik naast me zaten 2 dames van een jaar of 35 ook lekker mee te bleren en te lachen.
Niet in de winter.. dan is het koudquote:Op maandag 27 september 2010 12:52 schreef Rauw. het volgende:
Heb geen cabrio meer, maar cabriorijden is uberhaupt een genot.
Nu maar even voedsel scoren :w
Die oude golfjes zijn altijd wel strak.. Helaas zijn de nieuwere versies vaak van idioten die golfjes een pauper bak laten lijken.quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Rauw. het volgende:
Ik had zelf een rode Golf 1 Cabrio USA uitvoering.
Jammergenoeg had ik de centen niet om hem op te knappen.
Grote kans dat ik 1 van die idioten ben.quote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die oude golfjes zijn altijd wel strak.. Helaas zijn de nieuwere versies vaak van idioten die golfjes een pauper bak laten lijken.
Oei pasop hier komen veel snelheids moraal riddersquote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Grote kans dat ik 1 van die idioten ben.
Die ridders weten wie hier de generaal is.quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oei pasop hier komen veel snelheids moraal ridders
Echte bazen auto, klassiekers zijn altijd mooi.quote:
Brand hij ook een keertje schoon he.quote:Op maandag 27 september 2010 13:57 schreef xyzyx het volgende:
Gister ook, hadden we snel ff de auto van mn maat zijn oma gepakt om ff een vriend naar huis te brengen.. Kwam ze vandaag aan dat als t nodig was dat we wel weer haar auto mochten gebruiken om naar Zwolle te gaan..
Ik heb geen idee of ze weet hoe we gereden hebben maar volgens mij hebben we dat ding rpm laten draaien die hij nog nooit eerder heeft gedraaid
Dat is de mijne, vind oude audi's ook prachtig anders... Audi 100 van rond de 70's. Echt onwijs dik.quote:Op maandag 27 september 2010 13:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Echte bazen auto, klassiekers zijn altijd mooi.
Behalve oude audi's
Is ze zwanger of gaat ze met haar indonesische vriend samenwonen?quote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef TripleP het volgende:
damn de eerste van mijn vriendengroep gaat kappen met haar studie
Ja daarom.. 210 op de teller ofzo dus aardig pittig autootje voor een omaquote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Brand hij ook een keertje schoon he.
[..]
Dat is de mijne, vind oude audi's ook prachtig anders... Audi 100 van rond de 70's. Echt onwijs dik.
Ik heb vrij weinig met nieuwe auto's. Sommige modellen vind ik erg mooi (Audi S4 B5, VW Bora, VW Passat bijv) maar over het algemeen heb ik toch liever een oude wagen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom.. 210 op de teller ofzo dus aardig pittig autootje voor een oma![]()
Doe mij maar zoiets dan hoor
[ afbeelding ]
![]()
Vorige auto van een vriend
De s4 b5 is ook al aardig oud..quote:Op maandag 27 september 2010 14:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met nieuwe auto's. Sommige modellen vind ik erg mooi (Audi S4 B5, VW Bora, VW Passat bijv) maar over het algemeen heb ik toch liever een oude wagen.
Het rammelt, het stinkt en het roest maar het laat me zelden staan. Ik kan ook nog eens zelf wat doen zonder dat ik m'n storing moet laten resetten bij de VW Stealer.
Bora is ook al ene oud model dan.quote:Op maandag 27 september 2010 14:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De s4 b5 is ook al aardig oud..
En heb je wel gelijk in.. vriend ook net nieuwe scooter was zijn boord computer op hol geslagen.. ik wist niet eens dat die dingen er 1 hadden
Wij houden een auto 2-3 jaar en verkopen hem dan weer.. dus meestal heb je dan nog geen problemen.. Nouja op de toyota yaris van mijn ma na dan, die is al wat ouder.. maar daar rijd ook nooit iemand meequote:Op maandag 27 september 2010 14:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bora is ook al ene oud model dan.
Maar als je zo'n auto koopt weet je zeker dat het voor een fatsoenlijke prijs gefixxed kan worden, je moet voor de grap de prijzen eens zien van revisies voor stukgelopen DSG bakken en hoeveel lambdasondes nieuwere auto's er door branden.
Range Rovers zijn sowieso gekkenhuis, die maken onderdelen van goud volgens mij.quote:Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij houden een auto 2-3 jaar en verkopen hem dan weer.. dus meestal heb je dan nog geen problemen.. Nouja op de toyota yaris van mijn ma na dan, die is al wat ouder.. maar daar rijd ook nooit iemand mee.
Je moet voor de grap eens kijken naar onderhouds beurt of kleine reparaties van een range rover sport superchargedmijn pa schrok zich de tyfus toen hij t onderhouds boekje eens voor de grap doorbladerde.. Maar goed dat we dat ding maar voor een tijdje hebben tot we klaar zijn met de tuin
. Kan niet wachten tot we onze eigen weer hebben.. betrap me nu er op dat ik regelmatig met auto's van anderen rij of de auto van mijn ma pak puur omdat ik arm wordt van de benzinekosten
_!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef WatStinkJeLekker het volgende:
Ik zit sinds ik 17 ben af en toe in een meisjeslichaam. Maar dat vind ze niet zo erg.
Ik heb er ook niet zo'n problemen mee.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan, gebruik jij dan je eigen lichaam, om pas jij het aan door zelf borsten te nemen,
bijv. BH met sokken? want ik wil qua kleding zowizo als een meisje eruit zien
Sneu verhaal Hymen, het had jou of mij evengoed kunnen overkomen.quote:
Ik moest de grap ook nog een keer doorlezen voor ik hem snapte.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef JustRocking het volgende:
Die reactie van TS op die ene grap ook.!!!!!!!
Same here. Dat maakte de grap net even lekkerder.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef JustRocking het volgende:
Ik dacht eerst dat zijn zin niet klopte dus ik las hem nog een keer en toen vond ik em wel goed.
Ik had het over de garp.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sneu verhaal Hymen, het had jou of mij evengoed kunnen overkomen.
Niet nodig, ik ben zodanig obees dat ik al mantitties heb.quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Stop 2 sinaasappels in je t-shirt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben zodanig obees dat ik al mantitties heb.
Een zwangere vrouw!quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu het gevoel nog dat ik een vrouw wil zijn
Alcohol drinken doe je dus al niet meerquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan moet ik ook nog m'n gedrag aanpassen.
nu nog augurken eten en zuur doen tegen m'n vriendin.quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alcohol drinken doe je dus al niet meer
Hey gast! Alles gucci?quote:
Tof gast!quote:
Ok, groetjes thuis!quote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Schieganger het volgende:
Ik wil even laten weten dat Dick Maas een held is en geridderd dient te worden.
Freelance?quote:Op maandag 27 september 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mama heeft zo goed als zeker een baan erbij.
Dankjewellll!quote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn nieuwe vest.
En mooie foto, D_A!
Ik weet niet wat je flickr is.quote:Op maandag 27 september 2010 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dankjewellll!
Zie Flickr voor meer plaatjes![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef Rauw. het volgende:
Goddelijk, dat klinkt wel een beetje als mij.
http://www.flickr.com/photos/dark_angelus/quote:Op maandag 27 september 2010 19:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je flickr is.
jawel.quote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Goddelijker het volgende:
Rauw, lees ik het goed? Je bent aan de vrouw?
Kwestie van (wan)smaakquote:
Mumford & Sonsquote:
Nou voor jou danquote:
quote:
Echt nietquote:
Hooguit een beetje.quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zie het wel op die 2e foto, maar op die eerste lijktie op Chuck Bass
[ afbeelding ]
Echt heel ergquote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zie het wel op die 2e foto, maar op die eerste lijktie op Chuck Bass
[ afbeelding ]
Reflectieverslagen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb echt geen zin meer, ik moet mijn reflectieverslag verbeteren, ik moet meer verdiepen in wat ik dacht, voelde, wilde en deed in de specifieke situatie die ik uitgekozen had, hopeloos
Ik verveel me de laatste tijdquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed, ben kapot.
Hoe is het leven bij jou?
Okeequote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik verveel me de laatste tijd.
Maar ik heb net The Expendables gekekenecht geen idee waarom die een 7 op imdb heeft.
Meest hersenloze mannenfilm ooit, volgens mij schieten ze meer kogels dan in heel WOII
Dan moet het wel een goeie film zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik verveel me de laatste tijd.
Maar ik heb net The Expendables gekekenecht geen idee waarom die een 7 op imdb heeft.
Meest hersenloze mannenfilm ooit, volgens mij schieten ze meer kogels dan in heel WOII
Gewoon erbij verzinnen? Zo deed ik dat als het niet goed wasquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb echt geen zin meer, ik moet mijn reflectieverslag verbeteren, ik moet meer verdiepen in wat ik dacht, voelde, wilde en deed in de specifieke situatie die ik uitgekozen had, hopeloos
Zelfs Arnold Schwarzenegger zit er nog 30 seconden inquote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Okee
Die film heeft een hoog cijfer door de acteurs.
Ik weet gewoon werkelijk niet meer wat ik moet verzinnen!quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon erbij verzinnen? Zo deed ik dat als het niet goed was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yadda, yadda, yadda.. En nu moet ik dus nog 'doen' uitwerken..
Ja, kloptquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zelfs Arnold Schwarzenegger zit er nog 30 seconden in
quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon werkelijk niet meer wat ik moet verzinnen!Dat ziet er al aardig uitgebreid aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yadda, yadda, yadda.. En nu moet ik dus nog 'doen' uitwerken..
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik ook. Date?quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt
Ik moet de film nog steeds zien, roep het al paar weken dat ik hem wil zien.
Ok.quote:
Dat zei je al.quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens mijn nagel gescheurt in het tikibad
Oja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |