quote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Fleauris het volgende:
Ik wil een PostalGold meneer over mijn Jokertje, mag dit?
Ik weet niet echt hoe dat moet...quote:Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mag ik er een met Jokertje erbij? (ook bewegend natuurlijk)
Natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 22:44 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik wil dat bewegend hoofd van hem over een gouden achtergrond. Kan dat?
Zo een:
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Mag ik hem op deze achtergrond:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 22:53 schreef LimboFan het volgende:
Mag ik er ook ene? Met Jokertje erbij graag
quote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trolololo maakte 450 UIs, dat was echt fantastisch.
(Ik hoef er geen)
Gaat niet lukken in 60pxquote:Op zondag 26 september 2010 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Kan je hem over het hoofd van de Monopoly Man plaatsen ?
Dat hij zo over goud lult, terwijl hij met zijn stok een meatspin maakt
Maar dan zien we dat meisjes niet meerquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 23:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar dan zien we dat meisjes niet meer
quote:
matig...quote:Op zondag 26 september 2010 23:00 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als ie lukt.
Eigenlijk best wel een goed argumentquote:Op zondag 26 september 2010 23:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar dan zien we dat meisjes niet meer
Nice, tyquote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik er een met dit plaatje als achtergrond?
Primeur...quote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef rcco het volgende:
Ik wil hem ook.
Al heb ik liever die vrouw die 450 euro kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Primeur...
Matig matig; ben weinig tevreden...
[ afbeelding ]Fantastisch! Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef trolololo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Laatste van vannachtquote:Op maandag 27 september 2010 00:22 schreef Kroepoek. het volgende:
Mag ik er eentje voor over mijn Kroepoek?
Allerlaatste danquote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Fox. het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik twee kleintjes, links en rechts?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op maandag 27 september 2010 07:09 schreef trolololo het volgende:
Voor iedereen die nog een UI wilt:
Ik ben t/m woensdag mee als begeleider van het brugklaskamp dus ik kan geen UI's maken tot dan.
Antiklacht: Brugklassers
Brugklassertjes hosselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op maandag 27 september 2010 07:09 schreef trolololo het volgende:
Voor iedereen die nog een UI wilt:
Ik ben t/m woensdag mee als begeleider van het brugklaskamp dus ik kan geen UI's maken tot dan.
Antiklacht: Brugklassers
Brugklassers, de leukste zijn die probleemmeisjes die eigenlijk in de tweede horen te zitten maar zijn blijven zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik hoef geen nieuwe UI.![]()
Dankjequote:Op maandag 27 september 2010 00:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Allerlaatste dan
[ afbeelding ]
die van mie ist moaistquote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef trolololo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja jammer dat die natnek voor Voe gaat staanquote:
2 mogelijkhedenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:30 schreef Dhaha het volgende:
nog 1tje over mn nieuwe heen? wel wat kleiner als het mogelijk is. Het liefst linksonder, maar als dat allemaal niet gaat dan graag een gewone
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
2 mogelijkheden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes
Omdat FOK pauper is met het aantal kb avatar.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef TimKuik het volgende:
Waarom heeft die van mij er een witte rand omheen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef koekii het volgende:
ik wil eentje met glitterroze als achterkant[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Wie wil mijn icon Postalgood-proof maken![]()
Alvast dank
hmm oh oh cherso thema kan k nu even niet maken...quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef swaffelair het volgende:
Maak eentje met postalgold en oh oh cherso thema door elkaar
Zoiets?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Mag ik er ook eentje ??
Als het mag dan klein en midden onder in het beeld zeg maar...
wreed!!!11!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik vinnum wel schattig![]()
[ afbeelding ]
quote:
die is ook mooiquote:
Ja, want precies op het moment dat postalgoldgast begint te praten, begint de tic van jokertje.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu wil ik ook die UI door jou
dankjewelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Asjeblieft kloontje![]()
[ afbeelding ]
Jazeker; dat magquote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef Silv het volgende:
Mag ik er ook een die zo verschijnt als bij chocolate-chick?
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef antidood1 het volgende:
ik wil graag een Postalgold-mannetje over mijn chrome-logo met lachende-huilende smiley (slaat nergens op maargoed)
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef antidood1 het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk gewoon dat mannetje over mijn huidige plaatje
deze dus:
[ afbeelding ]
Fotosoep:quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Trolololo kun je eens uitleggen hoe je die gifjes uitknipt?
hoef alleen maar van vuurvos naar soep te slepen en te exporterenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
veel scheelt het niet
(hoe doet ie dat zo snel trouwens?!)
firefoxquote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Fotosoep:
Importeren als filmpje (met dus losse frames) en dan even snel ongeveer 8 seconden per frame de Postalgold meneer uitknippen en dan een achtergrond erachter plakken;
[..]
hoef alleen maar van vuurvos naar soep te slepen en te exporterenkind kan de was doen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:04 schreef blckbb het volgende:
Kan die bij mij misschien ook links/rechts onder? En dan bij deze:
[ afbeelding ]
Zelfde als ditquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef o.us het volgende:
Hoi, TS. Ik wil er graag een maar mijn konijntje moet ook zichtbaar blijven dus niet met dat hoofd er voor geplakt. Kan je misschien iets leuks verzinnen?
oxoxoxoxo.us
PostalGold stuurde me 450 topics, dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef antidood1 het volgende:
geniaal dit![]()
Postalgold neemt heel Fok! over!
O.usquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef o.us het volgende:
Hoi, TS. Ik wil er graag een maar mijn konijntje moet ook zichtbaar blijven dus niet met dat hoofd er voor geplakt. Kan je misschien iets leuks verzinnen?
oxoxoxoxo.us
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
O.us![]()
Kies maar uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:06 schreef JamesHaas het volgende:
Kan ik zijn hoofd hier op krijgen alsjeblieft![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef BunnyCookii het volgende:
Mag ik er ook één, aan de rechterkant.
En wie vind het een idee om al de UI's bij mekaar te doen en in een mail naar PostalGold te sturen.
Dat magquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:47 schreef Furdinand het volgende:
zou ik een kleine versie linksonder iin mijn UI mogen AUB?
ALVASTEBLIEFT!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Aanvraag
De oude avatar is:
[ afbeelding ]
ALVAST BEDANKT!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:51 schreef BB-King het volgende:
Zou ik er eentje kunnen krijgen met het kroontje op z'n hoofd?
BLIEFT.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:16 schreef Zeewier het volgende:
ZIJN HOOFD GRAAG HIER OP:
[ afbeelding ]
BEDANKT.
Waarom is dat randje dan? Is dat als je een gif over een gif plakt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Met vervelend randje
[ afbeelding ]
Zonder jokertje en zonder randje
[ afbeelding ]
Zoiets; weet niet precies hoe het komt; tenminste gif over gif lukt me niet in soep dus doe ik het in ander programma... en daar komt dat randjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom is dat randje dan? Is dat als je een gif over een gif plakt?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Met vervelend randje
[ afbeelding ]
Zonder jokertje en zonder randje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef BunnyCookii het volgende:
Heb het topic in een mail naar PostalGold gestuurd.
Dank u voor uw email naar Postal Gold.quote:
Postalgolders komen niet buiten het hoofdkantoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Als iemand van PostalGold dit dan leest, zouden jullie mij nog een pakketje kunnen toesturen? Ik heb nog wat dingen liggen ter waarde van ¤450, dat gaat echt fantastisch worden.
sarcasme?quote:
Iedereen heeft toch ook een iPod?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mag ik er ook een over mijn struisvogel?
Zoietsquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:32 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Wil je er ook eentje voor mij maken?
dat zou echt fantastisch zijn
hartstikke bedankt!quote:
Wat een kutkickquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef Cassius het volgende:
Kick!
Heb je ook de template ergens staan, d.w.z. op een transparante achtergrond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |