En ik wacht met smart op Android 3.0 (gingerbread) update (als ik tegen die tijd de HTC heb).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:59 schreef Eurynox het volgende:
ja ik ook, ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de samsung galaxy, maar ik wil echt deze, dus moet nog ffe wachten. Bij hi staat iig vanaf 22 okt.
wat zijn de nieuwe functies en verbeteringen daar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
En ik wacht met smart op Android 3.0 (gingerbread) update (als ik tegen die tijd de HTC heb).
Support for WebM video playbackquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:06 schreef Eurynox het volgende:
[..]
wat zijn de nieuwe functies en verbeteringen daar?
Netjes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Support for WebM video playback
Improved copy&paste functionalities
Improved social networking features
Unconfirmed new features:
Android Market music store
Media streaming from PC library
Revamped UI
Support for bigger screens with up to Wide XGA (1366×768) resolution
New 3D Games support including new Marketplace area for gaming
Use of mksh for /system/bin/sh
Support for video calls
Support for WebP image files
Ik zit ook bij Hi en ookal heeft vodafone sneller, zou ik niet willen ruilenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:33 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Hee mensen ik zit nu dus te twijfelen om Hi te nemen met Xtrasnel internet.. raad iemand dit af?
Want ik hoor ook dat Vodafone sneller moet zijn, daarnaast hoor ik dat Hi echt onbeperkt internet heeft namelijk.
Ik zit nu (min of meer gedwongen) bij Vodafone, geen klachten tot zover.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Hi en ookal heeft vodafone sneller, zou ik niet willen ruilen
Ik heb ook lang getwijfeld bij een iPhone. Maar ik wil niet gevangen zitten in het web van Apple (verplicht iTunes gebruiken, censuur apps, vrij prijzig, slechte service). De iPhone zal gerust grote voordelen hebben, maar die heb ik niet nader bekeken omdat ik er toch al van af zag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Meike26 het volgende:
De HTC Desire is voor mij ook intressant, de HTC telefoons die ik tot nu toe heb aangevoeld bij diverse providers, voelen hoogwaardig aan en geven echt een goede indruk dat het een kwalitatief sterk product is. Mijn vried heeft een Iphone 3gs en zodoende ben ik wel geintresseerd in de 4, maar de Desire bied naar mijn idee het zelfde, zelfs meer opties dan de 4, tegen een beter prijs/kwaliteit verhouding.
Dus ik ben heel erg benieuwd welke telefoon ik ca begin/medio December ga uitkiezen
Misschien eens Vodafone aan de staart trekken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef bossb het volgende:
Je kunt hem 't best bij een provider bestellen, zoals Vodafone of Hi. Deze zullen de Desire HD altijd eerder kunnen leveren dan retailers. Vodafone krijgt de eerste lading binnen op 14 oktober.
Oeh, even vrijdag naar de shop dan maar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef bossb het volgende:
Je kunt hem 't best bij een provider bestellen, zoals Vodafone of Hi. Deze zullen de Desire HD altijd eerder kunnen leveren dan retailers. Vodafone krijgt de eerste lading binnen op 14 oktober.
Bij Hi staat nog steeds 22 okt maar als ze vrijdag binnen komen ben ik super gelukkig, kan maandag gaan verlengen in de winkel danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, even vrijdag naar de shop dan maar.
Moet lukken, heb voorheen een HD2 gehad, met ook een 4,3 inch scherm en paste prima in de broekzakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Hij is wel erg groot he, ik hoop dat die goed in de broekzak past.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |