Als jij je contract opzegt, heb je de tijd om alles te regelen zo ongeveer 2 weken VOORDAT het contract afloopt. Regel je het in die 2 weken of daarna, heb je dikke vette pech en ben je je nummer kwijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij ben ik voordeliger uit als ik eerst mijn abo stopzet. (Loopt 4 november af).
Daarna kan ik dan een voordeliger contract afsluiten bij een willekeurige provider.
Enig nadeel: iets meer gehannes met nummerbehoud.
Doet Vodafone daar moeilijk over als je eerst je oude contract stopzet en dan een nieuw contract afsluit? Kunnen ze toch niet echt een probleem van maken?
Hoe kom jij aan 25,50?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Alxander het volgende:
Gratis bij vodafone voor een abonnement van 25,50: http://www.vodafone.nl/sh(...)-hd-360/sku51630024/
[ afbeelding ]
Nee, die telefoons zijn doorgaans "unbranded" en simlockvrij. Maar het kan nooit kwaad om een mailtje naar zulke sites te sturen als je twijfelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zie op het plaatje hierboven staan HTC Desire HD 360.
Ik lees dus dat je dan Vodafone software geinstalleerd krijgt waardoor het bijvoorbeeld langer zou duren zodat je langer moet wachten op updates.
Krijg je de 360 versie alleen als je 'm via de site van Vodafone besteld? Of is dit ook zo als je 'm bijvoorbeeld met een vodafone abonnement via sites als belnu of typhone besteld ?
Okéquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die telefoons zijn doorgaans "unbranded" en simlockvrij. Maar het kan nooit kwaad om een mailtje naar zulke sites te sturen als je twijfelt.
Dit is een ander abonnement, hij is er ook goedkoper (kijk maar)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:23 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 25,50?
Op het plaatje staat 29.50 voor 1e jaar en 46.00 voor 2e jaar. +25.00 aansluitkosten
quote:
Bron: Tweakersquote:Update 16:13: HTC Benelux-directeur Mark Moons ontkent via Twitter dat de release in Nederland is uitegesteld en verwacht de eerste leveringen van de Desire HD volgende week. Volgens een tweet eerder deze week komt de Desire Z in de tweede helft van oktober.
Wat een vaag gedoe. de directeur van HTC Benelux zegt dat hijg een vertraging verwacht maar overal waar hij verkocht (gaat) worden is de datum uitgesteld :Squote:
Dat anderen een data limiet hebben gesteld.quote:
Ik weet alleen van Vodafone dat ze nu een limiet hebben van 1Gb, als je daar overheen gaat betaal je een bepaald bedrag per gedownloade mb. En dat geldt blijkbaar ook voor een hoop andere providers. En omdat ik nogal graag op Youtube zit is dat niks voor mij, want dan zit je daar zo aan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef Eurynox het volgende:
hebben ze geen datalimiet meer? laatste keer dat ik daar wat over opzocht was 4 jaar geleden toen ik voor het eerst een abbo bij hun afsloot, toen zei de medewerker iets van 3x het gemiddelde verbruik ofzo
Blij dat ik bij HI zit danquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:32 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Vodafone dat ze nu een limiet hebben van 1Gb, als je daar overheen gaat betaal je een bepaald bedrag per gedownloade mb. En dat geldt blijkbaar ook voor een hoop andere providers. En omdat ik nogal graag op Youtube zit is dat niks voor mij, want dan zit je daar zo aan.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:32 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Vodafone dat ze nu een limiet hebben van 1Gb, als je daar overheen gaat betaal je een bepaald bedrag per gedownloade mb. En dat geldt blijkbaar ook voor een hoop andere providers. En omdat ik nogal graag op Youtube zit is dat niks voor mij, want dan zit je daar zo aan.
Bron: Tweakersquote:Vodafone voert datalimieten in voor zijn internetabonnementen voor smartphones. Klanten met het goedkoopste abonnement krijgen een limiet van 250MB per maand, duurdere abonnementen krijgen een maandlimiet van 1GB, laat de provider weten.
De wijzigingen gaan in per 6 september en gelden alleen voor nieuwe klanten, aldus Vodafone. Voor bestaande klanten verandert er niets, zo heeft Vodafone vrijdag bekendgemaakt. De wijzigingen gaan ook gelden voor de zakelijke markt, maar pas vanaf oktober. De voorwaarden voor zakelijke abonnementen worden pas later bekendgemaakt.
Klanten die een 'Bel+SMS+Web'-abonnement voor 26,50 euro per maand afsluiten, krijgen een datalimiet van 250MB. Bij alle duurdere abonnementen geldt een datalimiet van 1GB. De prijs verandert niet. Bovenop het abonnement kunnen klanten voor 10 euro per maand 1GB aan data bijkopen.
Volgens Vodafone zijn de datalimieten nodig, omdat klanten de huidige fair use policy niet begrijpen. Daarbij mogen klanten tien keer het gemiddelde verbruik aan data verstoken, waarna Vodafone coulant omgaat met mensen die daarover heen gaan. Voor klanten is dit echter niet heel duidelijk omdat zij geen inzicht hebben in wat hun eigen verbruik en het gemiddelde verbruik is. Nieuwe klanten zullen boven de datalimiet 3 eurocent per extra verstookte megabyte moeten gaan betalen.
Daarnaast komen nog twee wijzigingen: gesprekken worden afgerekend per hele minuut en klanten kunnen kiezen voor twee verschillende klantenservicenummers: de een is gratis, waarbij de klant door een computer wordt geholpen. Voor persoonlijke hulp moet worden betaald.
Als je goed gelezen had, had je gelezen dat er gezegd werd dat Hi geen datalimiet heeft. Ook bied Hi tegenwoordig 2 soorten internet aan. Normaal en Xtra Snel, dus ik denk dat het qua snelheid ondertussen wel aardig gelijk is (correct me if i'm wrongquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:50 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
[..]
Bron: Tweakers
3 Cent dus. Opzich niet veel.
Maar ik denk niet dat ik daar over heen ga.
Ik kies zelf toch liever voor wat sneller internet dan dat ik bijvoorbeeld bij Hi zit met volgens mij een limiet van 800mb (correct me if i'm wrong) en het internet zo traag is.
Snelheid Hi Eindeloos Online Extra Snel:quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, had je gelezen dat er gezegd werd dat Hi geen datalimiet heeft. Ook bied Hi tegenwoordig 2 soorten internet aan. Normaal en Xtra Snel, dus ik denk dat het qua snelheid ondertussen wel aardig gelijk is (correct me if i'm wrong)
Oke maar hoe bedoelen ze afhankelijk van je toestel?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Snelheid Hi Eindeloos Online Extra Snel:
Snelheid: 2014kbps download/384kbps upload
Vodafone:
Hoe snel is het?
Download-snelheid: tot 3,6 Mb/ps (afhankelijk van je toestel).
Upload-snelheid: tot 384 Kb/ps (afhankelijk van je toestel) .
HI heeft zeker een limiet. Check de FUPquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, had je gelezen dat er gezegd werd dat Hi geen datalimiet heeft. Ook bied Hi tegenwoordig 2 soorten internet aan. Normaal en Xtra Snel, dus ik denk dat het qua snelheid ondertussen wel aardig gelijk is (correct me if i'm wrong)
Ligt eraan of je op een UMTS of HSDPA netwerk zitquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:11 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Oke maar hoe bedoelen ze afhankelijk van je toestel?
Dus dan ligt het eigenlijk niet aan je toestel maar ligt het eigenlijk aan waar je op dat moment bent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op een UMTS of HSDPA netwerk zit
Of dat je telefoon überhaupt HSDPA ondersteuntquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:15 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Dus dan ligt het eigenlijk niet aan je toestel maar ligt het eigenlijk aan waar je op dat moment bent.
Ja ook. Maar ik neem toch aan dat de meeste telefoons tegenwoordig wel HSDPA ondersteunen of niet ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Of dat je telefoon überhaupt HSDPA ondersteunt
Zelfs mijn zielige Aino ondersteunt HSPDAquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Ja ook. Maar ik neem toch aan dat de meeste telefoons tegenwoordig wel HSDPA ondersteunen of niet ?
Ik bezit een htc hd 2, en kan alleen maar kwijlen bij de gedachte van een nog betere smartphone. HTC is zwaar ondergewaardeerd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:30 schreef CecilBDemented het volgende:
Deze htc spreekt mij aan!! de kwaliteit is in de jaren sterk vooruit gaan van htc, en dat is een goed gegeven.
ik ben ook erg benieuwd wat het toestel gaat doen tijdens de release.
Ik heb ondertussen al een microSDHC kaartje thuis liggen en had gehoopt dat de Desire HD volop op voorraad zou zijn. Helaas...quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:59 schreef Eurynox het volgende:
Nu hopen dat de release date bij Hi niet nog meer verlaat en op 22 okt blijft staan dan kan ik nog wel ffe wachten
ik vind bijna 35 euro per maand nog behoorlijk veel eigenlijk...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel redelijk gunstig uit. Volgens de verkoper van de belcompany is Hi een van de weinigen die nog internet zonder limiet aanbiedt. Dus ik denk dat dit hem gaat worden.
Heb vanmiddag contract op de bus gedaan.quote:
Welke provider? En welke is het beste *meeste dekking en snelste internet*quote:
Antwoord op vraag 1: Vodafonequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Welke provider? En welke is het beste *meeste dekking en snelste internet*
Ik heb gehoord dat Hi het meest onbepert is, weet iemand ook hoelang nummberhoud overzetten van KPN naar Hi duurt?
btw:
Een youtube van bijna 6 minuten om een telefoon uit een doos te halen.quote:
Ik weet nog steeds niet echt wat er zoveel beter is aan de HD, maar ik wil 'em denk ik toch hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef wolferl het volgende:
Ik zit hier dus zwaar te dubben.
Koop ik deze geweldige HTC Desire HD (waar ik alleen maar lovende verhalen over lees).
Of koop ik een minder toestel (lees: goedkoper) en daarnaast een mooie pc tablet.
Ik heb ongeveer 900 te besteden.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:14 schreef wolferl het volgende:
Er moet iets flink mis zijn met de HTC Desire HD, maar ik lees daar niets over.
Ik ben potverdriedubbeltjes te kritisch met gadgets.
Mijn mening is dat je beter een goede en wat duurdere telefoon kunt hebben want die heb je altijd bij je, wanneer ga je een tabloid nou gebruiken.... en als je per se een tabloid wil heeft www.dealextreme.com mooie tabloids met android er op voor een dollar of 150...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef wolferl het volgende:
Ik zit hier dus zwaar te dubben.
Koop ik deze geweldige HTC Desire HD (waar ik alleen maar lovende verhalen over lees).
Of koop ik een minder toestel (lees: goedkoper) en daarnaast een mooie pc tablet.
Ik heb ongeveer 900 te besteden.
Ik bedoelde het vrij cynisch. Er is namelijk geen nadeel aan de HTC Desire HD, althans niet waarvoor ik hem wil aanschaffen. Misschien de prijs (500 euro). Maar dan heb je wel één van de nieuwste en beste smartphone's van dit moment. En Android 2.2 spreekt mij enorm aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |