Zoek die bron is op danquote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef FruitenCo het volgende:
Ik heb ooit een gelezen dat vrouwen dan de huid onder de eikel gewoon vast moeten pakken en daar aan trekken
Succes.
Klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef FruitenCo het volgende:
Ik heb ooit een gelezen dat vrouwen dan de huid onder de eikel gewoon vast moeten pakken en daar aan trekken
Succes.
Dat lijkt me nietquote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef FruitenCo het volgende:
Succes.
Ok, tof, wordt vast leuk de volgende keerquote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef Sofia90 het volgende:
@hangbanaan, thanks, is wel duidelijk wat je beschrijft
met condoom zal er weinig verschil zijn ..quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef hangbanaan het volgende:
[..]
Ok, tof, wordt vast leuk de volgende keer! Glijmiddel is natuurlijk altijd goed, een besneden pik heeft heel veel gevoel, maar kan wel steviger worden afgetrokken dan een pik met voorhuid, vermoed ik. Vond je het sexen met de besneden pik ook anders? Of wijk ik nu te veel van het topic af, haha?!
Zonder condoom uiteraard... Maar als ze het veilig deed, zal ik inderdaad geen antwoord krijgen op deze vraag...quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
met condoom zal er weinig verschil zijn ..
Ik heb geen sex met hem gehad, zoals ik al beschreef verliep het allemaal beetje teleurstellendquote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef hangbanaan het volgende:
[..]
Ok, tof, wordt vast leuk de volgende keer! Glijmiddel is natuurlijk altijd goed, een besneden pik heeft heel veel gevoel, maar kan wel steviger worden afgetrokken dan een pik met voorhuid, vermoed ik. Vond je het sexen met de besneden pik ook anders? Of wijk ik nu te veel van het topic af, haha?!
Klopt....quote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef FruitenCo het volgende:
Succes.
Het lijkt me dus 10 x niks zo een vent!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:25 schreef TripleP het volgende:
Wow. Nooit er bij stilgestaan dat het zo lastig is bij besneden mannen.
* TripleP tips opslaat
Dat zal wel te maken hebben met de oppervlaktemorfologie van de eikel. In slappe toestand zit de huid een beetje opelkaargedrukt en is de huid ruw waardoor het licht dat erop valt verstrooid wordt. Resultaat: een dof oppervlak. Zwelt de boel op dan worden al die onregelmatigheden in de huid recht getrokken en raakt het licht veel minder verstrooid en spiegelt het meer.quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef hangbanaan het volgende:
P.S. Ik weet niet hoe een eikel eruit ziet onder een 'velletje', glimmen die altijd? Mijn eikel glimt niet altijd, maar als het zaakje stijf is, loopt ie te shinen bij het leven
Cremes en glijmiddelen op oliebasis (zoals baby-olie), liever niet allemaal parfum en shizzle.quote:
Wat is shizzle?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cremes en glijmiddelen op oliebasis (zoals baby-olie), liever niet allemaal parfum en shizzle.
Gewoon droog is meestal ook geen probleem, net onder de eikel heen en weer bewegen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cremes en glijmiddelen op oliebasis (zoals baby-olie), liever niet allemaal parfum en shizzle.
Ik ben een zij en ik bedoel een creme zonder alcohol, parfum en allerlei chemische troep.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik, crèmes zonder parfum en scrub
Daar kun je wel de eikel mooi glanzend mee polijsten!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Sofia90 het volgende:
Mijn excuses, ik moest gewoon lachen om het idee om scrub-crème als glijmiddel te gebruiken
Whehhe zeezout bodyscrub.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daar kun je wel de eikel mooi glanzend mee polijsten!
Je naam doet hier wel eer aan hequote:Op donderdag 30 september 2010 10:53 schreef DannyDomGelul het volgende:
En een besneden vrouw? Hoe moet je die vingeren?
Met je vinger.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:53 schreef DannyDomGelul het volgende:
En een besneden vrouw? Hoe moet je die vingeren?
Tja, de buitenkant kan wel weg zijn.. ze heeft nog steeds een kut hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Met je vinger. [ afbeelding ]
Haha, die kans is volgens mij niet zo groot in Nederlandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Sofia90 het volgende:
Ja thanks voor de tips, nu nog theorie en praktijk samenvoegenals ik nog een besneden piemel tref natuurlijk
Jonguh, dat had ik toch al uitgelegd... duh.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Rebel. het volgende:
Meestal doe ik mijn pink, ringvinger en middelvinger om m'n pik, en wijsvinger en duim losjes erboven zodat ze precies op de rand van de eikel liggen. Maar houd er rekening mee dat je je duim en wijsvinger losjes moet houden zodat ze zachtjes over de eikel glijden. De andere vingers houd je gewoon strak. En dan rukken maar![]()
Deze manier vind ik zelf het fijnste
Hoi ik ben besneden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Sofia90 het volgende:
Ja thanks voor de tips, nu nog theorie en praktijk samenvoegenals ik nog een besneden piemel tref natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |