Bij de Mick O'Connels kan je dan vast wel terecht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef Zero17 het volgende:
Weten jullie een paar kroegjes waar Utrecht - Liverpool wordt uitgezonden?
Ik kan ze niet echt online vinden!
Dankjewel !quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bij de Mick O'Connels kan je dan vast wel terecht.
Nieuwe Dikke Dries?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef Zero17 het volgende:
Weten jullie een paar kroegjes waar Utrecht - Liverpool wordt uitgezonden?
Ik kan ze niet echt online vinden!
Jazeker! Geweldig restaurant. Het is heel klein, ziet er niet super goed uit, maar het eten, oh man, dat is echt heerlijk. En de eigenaar is ook echt een heel aardige man die het leuk vindt om een praatje te maken, tenminste als je dat zelf begint, hij is niet opdringerig ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef TMan het volgende:
Heeft iemand weleens gegeten bij dat ethiopische restaurantje vlakbij de Neude? Ik ga er vanavond heen en weet niet echt wat ik moet verwachten.
Ik vind het eten ook echt heerlijk. Wel relatief prijzig, voor hoe het eruit ziet. Maar het eten zelf is erg lekker. Je moet wel met je handen eten...quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jazeker! Geweldig restaurant. Het is heel klein, ziet er niet super goed uit, maar het eten, oh man, dat is echt heerlijk. En de eigenaar is ook echt een heel aardige man die het leuk vindt om een praatje te maken, tenminste als je dat zelf begint, hij is niet opdringerig ofzo.
Sunshine toch? Meningen zijn er nogal over verdeeld, ik ken genoeg mensen die het helemaal niets vonden; maar ik vond het in ieder geval superlekker en leuk om te doen. Gezellig met zijn alleen om zo'n bord.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik vind het eten ook echt heerlijk. Wel relatief prijzig, voor hoe het eruit ziet. Maar het eten zelf is erg lekker. Je moet wel met je handen eten...
Zou dat niet meer door Ethiopisch voedesl in het algemeen komen? Is niet echt bekend in NL, maar heeft wel een aparte smaak die misschien niet bij iedereen goed valt.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Sunshine toch? Meningen zijn er nogal over verdeeld, ik ken genoeg mensen die het helemaal niets vonden; maar ik vond het in ieder geval superlekker en leuk om te doen. Gezellig met zijn alleen om zo'n bord.
Als het uberhaupt doorgaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef speknek het volgende:
Er zijn nog kaarten beschikbaar mensen.
http://www.oktoberfestutrecht.nl
http://dnu.nu/artikel/312(...)dag-over-oktoberfestquote:De voorzieningenrechter bepaalt donderdagmiddag of het Oktoberfest in het Julianapark mag doorgaan. De zaak is aangespannen door de Stichting Zuilen en Vecht, die vindt dat het feest niet thuishoort in het Julianapark. De stichting wil daarom van de rechter horen of de gemeente de vergunning terecht heeft verstrekt.
De gemeente had oorspronkelijk een vergunning voor het Oktoberfest verleend op de groenstrook langs de Weg tot de Wetenschap, vlakbij de Galgenwaard. Toen bleek dat FC Utrecht donderdag, op de eerste dag van het driedaagse eet-, drink- en muziekfestijn thuis moest spelen tegen Liverpool is om veiligheidsredenen uitgeweken naar het Julianapark.
Dinsdag liet organisator Bink weten dat de eerste avond is afgelast. Maar inmiddels zijn al wel de tenten voor het feest opgezet in het Julianapark.
Utrecht gaat dood aan NIMBY mongolenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:37 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Als het uberhaupt doorgaat.
[..]
http://dnu.nu/artikel/312(...)dag-over-oktoberfest
Aan de andere kant ook best logisch, aangezien het volgens de Wilhelminapark bewoners vorig jaar uit de hand is gelopen en het eindelijk op een locatie zou zijn in de middle of nowhere. Ik zou er zelf ook geen moeite mee hebben, dat ene extra weekend dat er wat is. Maar aan de andere kant snap ik hun punt dus ook wel. De bewoners aan het Julianapark wilden sowieso al minder festivals en dan komt er 1 bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht gaat dood aan NIMBY mongolen.
Nu doe je net alsof Wolfsen wel eens goede ideeen zou hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef zatoichi het volgende:
Als ik burgemeester was had ik dat feest gewoon bij de galgenwaard in de buurt gehouden en persoonlijk geflyerd in Liverpool...
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof Wolfsen wel eens goede ideeen zou hebben.
En duur... Ik vind hem er eerlijk gezegd helemaal niet uitnodigend uitzien. Ik vind die op de ASW aan de linkerkant vanaf de stad gezien wel een toppertje.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef The6thgate het volgende:
Ah hier is het topic.
Net weer eens haring gehaald bij die vishandel op hoog catharijne. Godverdegovder wat is die lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |