quote:Wie niet...Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef emss het volgende:
Ik denk dat Mark een trio wil met Calzona..

.
.

quote:Ja ik vond het wel leuk, totdat ze ineens een maand later deden, dat vond ik minder. Mis je zoveel. Wel leuk was de chief die de hele tijd probeerde te vertellen hoe tof zn ziekenhuis is en zn beveiligingssysteem.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef emss het volgende:
Ze komen wel weer terug hoor! Arizona is met zwangerschapsverlof.. in het echt dan. Ik vond het wel leuk deze stijl.

.
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en en en hoe liep het nou af met die dude met die armen? dat heb ik even gemist
 en en en hoe liep het nou af met die dude met die armen? dat heb ik even gemist  

Ik lees d it topic altijd en dan denk ik HUH WAAR HEBBEN ZE HET OVER en dan zie ik pas dat er een nieuwe aflevering online is.
 Ik lees d it topic altijd en dan denk ik HUH WAAR HEBBEN ZE HET OVER en dan zie ik pas dat er een nieuwe aflevering online is. 

)
  ) 

quote:Ik denk dat je bedoeld April en AveryOp vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef merry77 het volgende:
goede afwisseling. En Karev in die ruimte bij het maken van de mri. Duidelijk enorm gegroeid. En who needs Izzy? April en Izzy zijn goede vervangers.

quote:Precies mijn gedachten

.
.

quote:Oh coolOp vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef merry77 het volgende:Operatie persoon met de armen was geslaagd. Werd even gemeld dat ze Thank you onder de naam van Nicole hadden laten tatooeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |