.
. .
.

erg mooi om te zien..
 erg mooi om te zien.. 
  ik hoop het iig!
 ik hoop het iig!

Dan valt ineens op dat iedereen toch best 'oud' is geworden!
 Dan valt ineens op dat iedereen toch best 'oud' is geworden!

quote:Godverdomme nogal zeg

.
.

Wel lief van Derek dat hij het daarvoor wou gebruiken
  Wel lief van Derek dat hij het daarvoor wou gebruiken   

quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben idd ook wel erg benieuwd wat de Chief nou bedoelde toen hij dat tegen Bailey zei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Jij blijft na elke aflevering maar weer Izzie oprakelen terwijl ze er al eeuwen niet meer in zit. Ik denk al lang niet meer aan haar en heb haar geen moment gemist.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering
Christina irriteerde me in het begin nogal ; maar ben blij dat ze aan het eind van de aflevering weer wat actiever bezig ging
Ik ben best benieuwd of het nog een keer uitkomt of Meredith de ziekte heeft of niet. Het lijkt wel alsof Shonda het ons wel wil laten denken dat ze het heeft...maar ik hoop t natuurlijk niet.Wel lief van Derek dat hij het daarvoor wou gebruiken

En de operaties van Karev en Meredith

Blij dat April en Avery nu echt regulars zijn ; merk dat ik ze steeds leuker ga vinden en Izzie steeds minder mis eigenlijk.

quote:Ze is nou eenmaal mijn favoriete personage ooit uit Grey'sOp zaterdag 23 oktober 2010 23:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij blijft na elke aflevering maar weer Izzie oprakelen terwijl ze er al eeuwen niet meer in zit. Ik denk al lang niet meer aan haar en heb haar geen moment gemist.
 En je kan ook overdrijven trouwens
 En je kan ook overdrijven trouwens   

quote:Nou het viel mij ook al op dat je "steeds" zei dat je haar miste! Maakt niet uit natuurlijk.... Gelukkig speelt ze nu in leuke filmsOp zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze is nou eenmaal mijn favoriete personage ooit uit Grey'sEn je kan ook overdrijven trouwens
 Kun je toch nog een beetje van haar genieten
 Kun je toch nog een beetje van haar genieten   

quote:Dan heb ik het zelf niet eens doorOp zondag 24 oktober 2010 10:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou het viel mij ook al op dat je "steeds" zei dat je haar miste! Maakt niet uit natuurlijk.... Gelukkig speelt ze nu in leuke filmsKun je toch nog een beetje van haar genieten
 Het is gewoon een talentvolle actrice en haar personage was erg leuk
 Het is gewoon een talentvolle actrice en haar personage was erg leuk  Maar had zelf niet door dat ik haar zo veel gebruikte in mijn posts
 Maar had zelf niet door dat ik haar zo veel gebruikte in mijn posts  

quote:Wie niet...Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef emss het volgende:
Ik denk dat Mark een trio wil met Calzona..

.
.

quote:Ja ik vond het wel leuk, totdat ze ineens een maand later deden, dat vond ik minder. Mis je zoveel. Wel leuk was de chief die de hele tijd probeerde te vertellen hoe tof zn ziekenhuis is en zn beveiligingssysteem.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef emss het volgende:
Ze komen wel weer terug hoor! Arizona is met zwangerschapsverlof.. in het echt dan. Ik vond het wel leuk deze stijl.

.
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en en en hoe liep het nou af met die dude met die armen? dat heb ik even gemist
 en en en hoe liep het nou af met die dude met die armen? dat heb ik even gemist  

Ik lees d it topic altijd en dan denk ik HUH WAAR HEBBEN ZE HET OVER en dan zie ik pas dat er een nieuwe aflevering online is.
 Ik lees d it topic altijd en dan denk ik HUH WAAR HEBBEN ZE HET OVER en dan zie ik pas dat er een nieuwe aflevering online is. 

)
  ) 

quote:Ik denk dat je bedoeld April en AveryOp vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef merry77 het volgende:
goede afwisseling. En Karev in die ruimte bij het maken van de mri. Duidelijk enorm gegroeid. En who needs Izzy? April en Izzy zijn goede vervangers.

quote:Precies mijn gedachten

.
.

quote:Oh coolOp vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef merry77 het volgende:Operatie persoon met de armen was geslaagd. Werd even gemeld dat ze Thank you onder de naam van Nicole hadden laten tatooeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |