quote:Op zondag 26 september 2010 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen, maar dat kan niet
Deze mod is dan weer wel chillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je poll is niet compleet...quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Anushaar het volgende:
kan iemand een poll maken?
ik weet niet hoe dat moet
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke mod vind jij vreselijk
Je hebt gestemd op: murp
Ik heb o.us gestemt. Waarom weetk niet. Denk omdat die op de 2de plaats staat xD,quote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Anushaar het volgende:
Myraela is echt gehaat volgens mij
ik wil haar intervieuwen. maar volgens mij is ze op haar tenen getrapt, want ze reageert niet
Ous is een baas, jammer alleen dat ie de 7.gif als standaard PI heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb o.us gestemt. Waarom weetk niet. Denk omdat die op de 2de plaats staat xD,
Myraela is een top wijf
quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deze mod is dan weer wel chill
je mist een paar mods.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 19:49 schreef Anushaar het volgende:
ja, ik doe ff alleen de bekendste.
want heb ze net geteld en het zijn er 102 totaal :|
quote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk in de index... Hoewel je natuurlijk ook alleen KLB en ONZ kunt pakken
Dat is al 5x gezegd inmiddelsquote:
is dat een mod?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:23 schreef Kudtstudent het volgende:
Die yvonne, die is veel te oud om de hele dag op een forum te zitten en kan beter gewoon een echt leven zoeken met een baan en vrienden enzo.
Die is inmiddels FA zag ik vanavond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef geiligepastoor het volgende:
netsplitter, wat een droeftoeter is dat zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |