Ligt eraan, zo simpel is dat niet.quote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
Als jij kan hard bewijzen dat je op het aangegeven tijdstip onmogelijk in de genoemde straat geweest kan zijn dan hoef je je geen zorgen te maken.
tja....en hoe wil je dat doen?quote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
Als jij kan hard bewijzen dat je op het aangegeven tijdstip onmogelijk in de genoemde straat geweest kan zijn dan hoef je je geen zorgen te maken.
nee... auto stond voor mijn eigen straat waar ik een vergunning voor hebquote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
Maar je hebt wel ergens geparkeerd waar dat niet mocht?
Sowieso bezwaar maken dus. Geen idee of het nut heeft.quote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef YebCar het volgende:
[..]
nee... auto stond voor mijn eigen straat waar ik een vergunning voor heb
In dat geval heb je gewoon pech. Je kan namelijk niet bewijzen dat jouw auto in een andere straat stond.quote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef YebCar het volgende:
[..]
nee... auto stond voor mijn eigen straat waar ik een vergunning voor heb
Pech dat je in Nederland woont idd, dat wordt betalenquote:Op zondag 26 september 2010 17:48 schreef Consurechter het volgende:
[..]
In dat geval heb je gewoon pech. Je kan namelijk niet bewijzen dat jouw auto in een andere straat stond.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:42 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ligt eraan, zo simpel is dat niet.
Ik krijg een boete bij de parking bij de jumbo. Ik betaal niet om te parkeren, maar krijg wel een boete.
Moet ik me dan hard maken dat ik op het werk was? (genoeg collega's die het bevestigen).
Nee zo simpel ist niet meer.
Daarom zeg ik ook; hard bewijzen. Iets met een stukje papier of een bankafschrift of incheckgegevens van je werkgever.quote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef YebCar het volgende:
[..]
tja....en hoe wil je dat doen?
de auto stond voor de straat geparkeerd. getuigen? of camera beelden waar ik geen toegang tot heb.
met alleen getuigen gaat het je niet lukken helaas.
helaas maar waarquote:Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
Waarschijnlijk had de bonnenuitdeler zn bonnenboekje vergeten maar die andere (zelfde met zelfde kleur) auto wel gezien, toen ging hij een nieuw bonnenboekje halen (tegenwoordig zon apparaatje miss was accu wel leeg) toen kwam hij terug, toen was die auto weg, toen ging hij de hele stad doorzoeken naar die auto om hem alsnog te bekeuren en toen zag hij jouw auto, en dacht dat is m! In die tijd is die andere auto weer terug naar die straat gegaan (miss woonde hij daar wel) oid..
Dus je hebt een bekeuring voor parkeren in een straat 10km verderop terwijl je auto thuis stond? En in die straat staat een gelijke auto? Dus je wilt beweren dat de agent daar een feit geconstateerd heeft en vervolgens 10km naar jouw auto is gelopen om de bon daar onder de ruitenwisser te doen, voorzien van jouw kenteken?quote:Op zondag 26 september 2010 17:59 schreef YebCar het volgende:
kunnen ze niet nagaan wie mij die boete heeft gegeven?
want iemand 10km verder een boete geven kan je je wel herinneren natuurlijk,
Het is maar de vraag of ze het ook doen.
blijkbaar wel.quote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus je hebt een bekeuring voor parkeren in een straat 10km verderop terwijl je auto thuis stond? En in die straat staat een gelijke auto? Dus je wilt beweren dat de agent daar een feit geconstateerd heeft en vervolgens 10km naar jouw auto is gelopen om de bon daar onder de ruitenwisser te doen, voorzien van jouw kenteken?
Het lijkt me eerder dat die bon al even onder je ruitenwisser heeft gezeten voordat jij hem in de gaten kreeg....quote:Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef YebCar het volgende:
[..]
blijkbaar wel.
Het klinkt sterk en dat is het ook.
vandaar dat ik dus geen poooot heb om op te staan.
een bon onder je ruitenwisser valt gelijk op hoorquote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat die bon al even onder je ruitenwisser heeft gezeten voordat jij hem in de gaten kreeg....
Denk eens na; hoe kan de parkeerwachter in hemelsnaam weten dat er 10km verderop exact hetzelfde type en kleur auto staat?
dan woon je : niet in de randstadquote:Op zondag 26 september 2010 19:09 schreef sanger het volgende:
Parkeerbonnen zijn bij mijn weten geel trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |