Dat klinkt wel heel herkenbaar Golferquote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop voor Windigo dat het niet de schildklier is, want die heeft inderdaad ongelooflijk veel invloed op andere organen en lichaamseigenschappen.
Als je zoals ik ook last van hypothyreoļdie (Hashimoto) zou hebben dan kan dat wel het 1 en ander verklaren. Het vaak naar de WC gaan had ik ook en mijn gewicht is mede door verstoorde stofwisseling (en ook medicijngebruik) met 14 kilo omhoog gegaan sinds 2 jaar.
Ik vond mezelf een slappeling toen ik naar de studieadviseur moest omdat ik wat hulp nodig had verder te komen in m'n studie.quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig had die verpleegkundige het door. Ik vond mezelf een slappeling toen ik een burn out had.
Bijna nooit hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
het gaat hier toch ook over eten??
Is dat zo? Hm dan zit ik in de verkeerde SC..quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
het gaat hier toch ook over eten??
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond mezelf een slappeling toen ik naar de studieadviseur moest omdat ik wat hulp nodig had verder te komen in m'n studie.![]()
Patieten zijn vreemd. Matieten zijn wel gewoon.quote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Windigo het volgende:
Shit, er staat patiėten. Isa/DE help!
Repen chocola lust ik niet eens, en ik kan niet meer op dan vroeger. De mensen die me kennen vinden het ook vreemd, want die weten dat ik gezond eet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
Windigo; ik denk echt dat het iets medisch is. stress ok; maar je eet niet veel meer zeg je al zelf. anderen beginnen aan de repen chocola en dozen bonbons. 25 kg in een jaar jemig.... ik hoop dat de internist wat vind en dat het niet zo ernstig is dat het blijft meis
Ja hoorquote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??
Hahaquote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Patieten zijn vreemd. Matieten zijn wel gewoon.
Perfectionistisch?quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??
quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zie ook editquote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, mooi.. kan ik met een gerust hart de letters de schuld geven
Selectief perfectionistischquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. terwijl dat echt de laatste eigenschap is die ik mezelf zou toedichten..
Ik zie het.. en dat had/heb ik dus helemaal niet..ik ben met hakken-over-de-sloot al zeer tevreden, liever lui dan moe. Vandaar mijn opmerking dat ik het mezelf nooit zou toedichten..quote:
Ik stel ook altijd dingen uit. Maar dat komt doordat ik altijd op het perfecte moment wacht, de perfecte omgeving, het perfecte humeur, om de klus op de perfecte manier te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. terwijl dat echt de laatste eigenschap is die ik mezelf zou toedichten..
Oh okee, ander type perfectionismequote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie het.. en dat had/heb ik dus helemaal niet..ik ben met hakken-over-de-sloot al zeer tevreden, liever lui dan moe. Vandaar mijn opmerking dat ik het mezelf nooit zou toedichten..
Dat dus.. alleen in de verwachtingen van mezelf naar de buitenwereld toe dus, niet voor mezelf of zo.. moeilijk uit te leggen..quote:
Nee hoor, ik snap het welquote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus.. alleen in de verwachtingen van mezelf naar de buitenwereld toe dus, niet voor mezelf of zo.. moeilijk uit te leggen..
Oh jij bent ook mod! Dat vergeet ik gewoonquote:
quote:
oh ja,quote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh jij bent ook mod! Dat vergeet ik gewoon![]()
Alex had je trouwens als vriendje voorgesteld op mijn facebook?
handig als je op bepaalde gebieden redelijk hetzelfde bentquote:
whehe, ja, hoe hebben we elkaar kunnen vindenquote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat een gave naam trouwens, wolfschaapje
Ik had dat op de middelbare school ook niet, maar die heb ik dan ook fluitend afgemaakt. Denk dat dit alleen voorkomt bij uitdagendere projecten.quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
handig als je op bepaalde gebieden redelijk hetzelfde bentIk zoek achter iedere oneffenheid in een verbale of non-verbale reactie naar mij toe ook direct een betekenis..
In mijn werk herken ik jou gedrag wel trouwens: ik kan ook dingen dagen/weken uitstellen omdat ik het zelf niet goed genoeg vind, om dan het concept dat ik al had toch maar versturen en laaiend enthousiaste reacties krijgenIn mijn studie had ik dat niet trouwens.
Niet als ik ze met whisky bak hequote:
Je zei toch zelf dat ik hem moest gooien / negerenquote:(ps. geen PM teruggehad)
Maestroquote:
maar we hebben elkaar wel mooi gevondenquote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, ja, hoe hebben we elkaar kunnen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 26-09-2010 16:08:56 ]Ja doei.
Juh.. best lastig somsquote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
handig als je op bepaalde gebieden redelijk hetzelfde bentIk zoek achter iedere oneffenheid in een verbale of non-verbale reactie naar mij toe ook direct een betekenis..
quote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
'Is er wat schat?'
'Huh nee?'
'Ik merk het aan je'
'Nee er is niks'
'Maar...'
etc.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
3 kwartier gelopen. Flink gelopen op de maat van de muziek in mijn oren
@ vetrollen die boven mijn mt 44 uitkomen
quote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
'Is er wat schat?'
'Huh nee?'
'Ik merk het aan je'
'Nee er is niks'
'Maar...'
etc.
Vreselijk, INFJs in relaties![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Laat hem die testen eens invullenquote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend vraagt ook altijd zo door
Jij mag het. TAVKAP is een vent, die doet zoiets toch niet.quote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaen het wordt helemaal lastig als je het beiden even sterk hebt..
Zou ik ook doen, bij T-dominante vrouwen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend vraagt ook altijd zo door
Hij is erg 'in touch with his feminine side..'quote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij mag het. TAVKAP is een vent, die doet zoiets toch niet.![]()
![]()
Dat gaat hier als volgt :quote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
'Is er wat schat?'
'Huh nee?'
'Ik merk het aan je'
'Nee er is niks'
'Maar...'
etc.
Vreselijk, INFJs in relaties![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, bij T-dominante vrouwen.Al worden die er vaak pisnijdig van.
Goed gedaan!quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Fijn he zo'n goeie relaasiequote:Op zondag 26 september 2010 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat hier als volgt :
Het gaat niet erg he lieffie?
Neuh...
Ik weet het.
*korte uitleg volgt wat er dan is
Alle2 naar elkaar toe wisten we het allang.
Soort Jomanda verhouding, we zijn er al redelijk aan gewend, maar toch verbaasd het me nog wel eens.
Of het klinkt alsof we al bijna 40 jaar getrouwd zijn. Maar idd, er ligt vrij veel achter ons en nog steeds veel op ons bordje, maar tussen ons is het beter dan ooitquote:
Leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef LieLie het volgende:
En terug van het werk!![]()
werk op zondag!
Zometeen grote familieverjaardag met stamppotbuffet
Robocopyquote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn zakelijke laptop gaat morgen omgewisseld wordenEn P heeft geleerd van de vorige keer toen ze zo aardig waren een laptop uit te leveren waar niets op was teruggezet van mijn data en ik niet alles uit het backup systeem kon halen.
* PdeHoog draait nu een backup van de HELE harde schijf!
Nou ja...robocopy doet dat. Geweldig tooltje
Ik kan het nog steeds niet IRL in een relatiequote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel moeten leren om directer te vertellen wat er is, en dat kan je trainen, waardoor de ander niet meer hoeft te ruiken wat er is
Geen idee. Zit gewoon in Windows 7 ingebakken en zo te zien ook in XPquote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
robocopy, is dat gratis? Ik gebruik Cobian Backup voor backupdoeleinden.
En heb 5 GB aan Dropbox space voor echt belangrijke dingen....
Kon zij dat wel?quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan het nog steeds niet IRL in een relatie
en misschien als ik dat kon in mijn vorige waren we nog bij elkaar![]()
Maarja, 'als' he![]()
Bij Thijs kan ik het welquote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet IRL in een relatie![]()
Oh wacht, RobocopY, nu snap ik hem pasquote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Zit gewoon in Windows 7 ingebakken en zo te zien ook in XP
Nee, zij was er nog erger in dan ikquote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kon zij dat wel?
Ik heb het in het begin ook wel eens met briefjes gedaan
Weet ik nog niet, we hebben eerst nog een afspraak bij de huisarts komende week. Maar daarna vast wel snel, we gaan ons best doen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Kan je snel terecht bij de internist Windigo?
Nou meestal wel handig ja, maar soms ook niet als je beiden net zo paranoia bent op dit gebiedquote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw ik ga ook op zoek naar een Thijs![]()
![]()
Nouja, je kunt elkaar er wel in steunen als je elkaar begrijpt, en belangrijker, vertrouwd.quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou meestal wel handig ja, maar soms ook niet als je beiden net zo paranoia bent op dit gebied
Mja, vanwege die frustratie wil ik er nu ook echt achter komen wat er is. Ik ben al die smalende opmerkingen over ''ik zou er nog een nemen''' als ik eens een snoepje eet ofzo tenmidden van familieleden terwijl ik hier echt niets aan kan doen zat.quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Steer, alles wat je vertelt over waarom je een tentamen niet gaat maken etc is zo'n enorme spiegel
Windigo, klinkt alsof iets niet helemaal werkt in je lijf zoals zou moeten, hopenlijk kan de internist je verder helpen! Want in dit tempo steven je idd af als mogelijke partner van het michelinmannetjeMoet heel frustrerend zijn; wel gezond leven en toch steeds meer aankomen.
Dit inderdaad.. Lijkt me echt heel naar, dat je gewoon niet weet waar het door komt. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden!quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, klinkt alsof iets niet helemaal werkt in je lijf zoals zou moeten, hopenlijk kan de internist je verder helpen! Want in dit tempo steven je idd af als mogelijke partner van het michelinmannetjeMoet heel frustrerend zijn; wel gezond leven en toch steeds meer aankomen.
Wahaha ja dat wel.. we hebben vaak aan een half woord genoeg.. en het is voor mij zeer verhelderend een keer niet de meest onzekere in een relatie te zijnquote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je kunt elkaar er wel in steunen als je elkaar begrijpt, en belangrijker, vertrouwd.Zegt dr. Phil.
Dit is typisch voor een hele sterke N hoor, meer je gevoel en verbeelding vertrouwen dan wat je echt 'ziet' zeg maar.
Ja ik ook, want als t op dit tempo doorgaat ben ik zo 150 kiloquote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Lijkt me echt heel naar, dat je gewoon niet weet waar het door komt. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden!
Zoiets?quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, zijn er nou ook 'lijstjes' (dol op lijstjes) waarin je kan zien met welk type het meestal wel klikt en met welk type bijv. niet? En dan niet alleen op romantisch vlak, maar in het algemeen.
Dus de compatibiliteit tussen de types. En heb je dan ook allemandsvrienden en mensen waar eigenlijk niemand mee op kan schieten.
Ja hequote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Alles wat je vertelt over waarom je een tentamen niet gaat maken etc is zo'n enorme spiegel
Moeilijk te zeggen altijdquote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, zijn er nou ook 'lijstjes' (dol op lijstjes) waarin je kan zien met welk type het meestal wel klikt en met welk type bijv. niet? En dan niet alleen op romantisch vlak, maar in het algemeen.
Ik pas bij Lein en BLuezzquote:Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef golfer het volgende:
Zoiets?
http://www.get2gether.nl/G2G_karaktertype.html#type
Mijn god, een ENTPquote:INFJ De Beschermer Rustig, krachtig, origineel en gevoelig. Geneigd om vol te houden totdat iets klaar is. Uitzonderlijk intuļtief in de omgang met mensen en bezorgd om hun gevoelens. Goed ontwikkelde normen en waarden waaraan zij zich strikt houden. Zij worden gerespecteerd om hun doorzettingsvermogen 'het juiste' te doen. Gewoonlijk zijn ze individualistisch, eerder dan leidend of volgend. Als levenspartners passen zij goed bij type ENTP of ENFP.
Toen we iets met elkaar kregen was hij verkleed als Wilma Flintstonequote:Op zondag 26 september 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij had ook jaratelletjes met hakjes en een?
Ah-ha!!quote:Op zondag 26 september 2010 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen we iets met elkaar kregen was hij verkleed als Wilma Flintstone
wie zeggen dat dan?quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, vanwege die frustratie wil ik er nu ook echt achter komen wat er is. Ik ben al die smalende opmerkingen over ''ik zou er nog een nemen''' als ik eens een snoepje eet ofzo tenmidden van familieleden terwijl ik hier echt niets aan kan doen zat.
Maar alleen Bluezz en Lein wist ik uit het hoofd, jij bent ook welkomquote:
Aure en Nynkequote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik pas ook bij ENFJ, maar geen idee meer wie dat was/waren.
Nynke! Maar natuurlijk, dat vind ik zo'n leuk mensquote:
Mn tante en mn oma enzo, die zelf ''gewoon'' door te veel eten dik zijnquote:
Ik heb het gevoel dat dat precies de typen zijn die totaal in mijn allergiehoek zitten eigenlijk nu ik de typeringen er bij goed doorlees..quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, een ENTPNouja, als ze jaratelletjes aandoet met hakjes en een
dan wil ik het wel proberen
![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht wacht wacht, ik haal groepen door elkaarSorry lieve lieve Bluezz en Lein (en FF ook), maar ik had de verkeerde categorie
Ik pas juist heel goed bij Freecell en krakkemiek!
![]()
Allergie werkt verslavend. Je kunt er niet goed tegen, het prikkelt je, maar je wil er hard aan werken om het toch 'goed' te laten zijn. Ofzo. Werd mij verteld.quote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat precies de typen zijn die totaal in mijn allergiehoek zitten eigenlijk nu ik de typeringen er bij goed doorlees..
Maar zelluf vind ik dat ik ook heel goed bij ISFJ's pas! Lekker puh!quote:
Ik ren liever heel hard weg eigenlijk..quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Allergie werkt verslavend. Je kunt er niet goed tegen, het prikkelt je, maar je wil er hard aan werken om het toch 'goed' te laten zijn. Ofzo. Werd mij verteld.
dat is wel apart! meestal zeggen (of denken) slanke mensen ditquote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mn tante en mn oma enzo, die zelf ''gewoon'' door te veel eten dik zijnVan mn slanke familieleden krijg ik nooit commentaar
vind ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zelluf vind ik dat ik ook heel goed bij ISFJ's pas! Lekker puh!
Ik vind dat een leuk type mensquote:
Ja ik weet het, maar dikke mensen moeten zich kennelijk ook afreageren, en ik ben een leuk doelwit want ik was altijd graatmager en nu kunnen ze er fijn mee sarren dat ik ook dik benquote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel apart! meestal zeggen (of denken) slanke mensen dit
Akelig als mensen het stiekem fijn vinden dat het slecht met iemand gaat waardoor ze hun eigen gevoel van eigenwaarde kunnen opkrikken. Bah bah bahquote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef Windigo het volgende:
Ja ik weet het, maar dikke mensen moeten zich kennelijk ook afreageren, en ik ben een leuk doelwit want ik was altijd graatmager en nu kunnen ze er fijn mee sarren dat ik ook dik ben
omgquote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dikke mensen moeten zich kennelijk ook afreageren, en ik ben een leuk doelwit want ik was altijd graatmager en nu kunnen ze er fijn mee sarren dat ik ook dik ben
precies, en er zijn er zat. gun iedereen toch het beste i.p.v. die klote afgunstquote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Akelig als mensen het stiekem fijn vinden dat het slecht met iemand gaat waardoor ze hun eigen gevoel van eigenwaarde kunnen opkrikken. Bah bah bah
Mja, als het nou nog stiekem was.. Maar goed dit verklaard misschien wel waarom ik van altijd graatmager tot mn 16e opeens naar volslank en toen naar dik gegaan ben. Hopelijk is er wat aan te doen, en in dat geval gaat het er weer af. Wat zal ik er leuk uit zienquote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Akelig als mensen het stiekem fijn vinden dat het slecht met iemand gaat waardoor ze hun eigen gevoel van eigenwaarde kunnen opkrikken. Bah bah bah
Tsja dat denk ik ook altijd, maar dat blijkt kennelijk voor de meesten in de praktijk erg moeilijk.quote:Op zondag 26 september 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies, en er zijn er zat. gun iedereen toch het beste i.p.v. die klote afgunst
Je ziet er vast nu ook leuk uitquote:Op zondag 26 september 2010 16:50 schreef Windigo het volgende:
Mja, als het nou nog stiekem was.. Maar goed dit verklaard misschien wel waarom ik van altijd graatmager tot mn 16e opeens naar volslank en toen naar dik gegaan ben. Hopelijk is er wat aan te doen, en in dat geval gaat het er weer af. Wat zal ik er leuk uit zien
quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nynke! Maar natuurlijk, dat vind ik zo'n leuk mensAure nooit ontmoet natuurlijk, dus dat weet ik even niet.
you'll never know!quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aure en Nynke
Heb je nog iets gedaan in Maastricht met Nynke?![]()
Ik vind mezelf ook niet lelijk hoorquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ziet er vast nu ook leuk uitKom op, haal jezelf toch niet zo omlaag (dat doen anderen al voor je
). Alleen slanker pas je vast weer in meer kleren
quote:
ik verwacht dat DH's reactie zo ongeveer hetzelfde zal zijn...quote:
Is het dan wel de juiste baan voor je?quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik verwacht dat DH's reactie zo ongeveer hetzelfde zal zijn...
Men, ik ben een sollicitatiebreif aan het schrijven, maar stiekem weet ik niet waarom ik de baan wil. Best lastig.
Hoe is het met iedereen hier?
Hier gaat het goed. En het lijkt me lastig een brief te sturen waarin je zelf niet eens duidelijk weet waarom jij de baan wilt, laat staan waarom ze jou zouden moeten aannemen. Wat is de functie?quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef AKnynke het volgende:
ik verwacht dat DH's reactie zo ongeveer hetzelfde zal zijn...
Men, ik ben een sollicitatiebreif aan het schrijven, maar stiekem weet ik niet waarom ik de baan wil. Best lastig.
Hoe is het met iedereen hier?
zie PM. Het is in NL, dus ik doe maar wat voorzichtiger!quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier gaat het goed. En het lijkt me lastig een brief te sturen waarin je zelf niet eens duidelijk weet waarom jij de baan wilt, laat staan waarom ze jou zouden moeten aannemen. Wat is de functie?
super marioquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef Aure het volgende:
Ik verveeeel me en ik weet niet wat ik nu moet gaan doen... Filmpje kijken.. Of zelda of super mario ofzo gaan spelen. Of een boek lezen. Hm. Ik denk dat ik voor dat laatste ga.
Isa eigenlijk niet, was een vergissing maar ze wil er wel bij horenquote:Op zondag 26 september 2010 17:06 schreef DarkElf het volgende:
hallo liefjens, wat een fijne zondag zo
heb vluchtig teruggelezen: windigo, goed dat je ernaar gaat laten kijken, dit lijkt idd niet te kloppen... sport je wel? Sun wat fijn om te lezen, en dat idee had ik idd al, dat hoe jij het aangepakt hebt werkt voor je, en moblo dus ook goed bezig.. steer en sun, dat gevoel van een lapzwans zijn terwijl je eigenlijk veel te veel van jezelf vraagt ken ik maar al te goed vrees ik, dat nekte mij vroeger steeds (oa) en isa ik ben ook een isfj
quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
super mario![]()
![]()
hoe gaat t trouwens met hem?
Nee ik sport niet, want ik heb een permanente beschadiging aan mn kraakbeen in mn voeten en knieeėn wat dat heel pijnlijk maakt. En geen geld ookquote:Op zondag 26 september 2010 17:06 schreef DarkElf het volgende:
hallo liefjens, wat een fijne zondag zo
heb vluchtig teruggelezen: windigo, goed dat je ernaar gaat laten kijken, dit lijkt idd niet te kloppen... sport je wel?
dat beweer ik toch ook niet?quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Isa eigenlijk niet, was een vergissing maar ze wil er wel bij horen![]()
en ook al sport Windigo niet; dat heeft ze eerder dan ook niet gedaan en ineen zoveel aankomen in zo'n korte tijd kan echt niet door niet sporten komen
Nee sporten deed ik nooit, ook niet toen ik graatmager was. En ik mįg niet sporten vanwege gewrichtstoestanden.quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Isa eigenlijk niet, was een vergissing maar ze wil er wel bij horen![]()
en ook al sport Windigo niet; dat heeft ze eerder dan ook niet gedaan en ineen zoveel aankomen in zo'n korte tijd kan echt niet door niet sporten komen
sporten hoeft geen geld te kosten, je kan ook sportief wandelen, das gratisquote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee ik sport niet, want ik heb een permanente beschadiging aan mn kraakbeen in mn voeten en knieeėn wat dat heel pijnlijk maakt. En geen geld ook
Ja sportief wandelen doe ik welquote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sporten hoeft geen geld te kosten, je kan ook sportief wandelen, das gratis
maar met pijn moet je dat zeker niet doen nee.
Checkquote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:
sporten hoeft geen geld te kosten, je kan ook sportief wandelen, das gratis
quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Die ben ik dus nooit meer tegen gekomen helaas! Gister wel een ander gozert tegen gekomen, die waar ik een keer mee had afgesproken. Hij begon zowaar tegen me te praten en hij is nog steeds zooo mooi
![]()
ok.quote:Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja sportief wandelen doe ik welMaar da's geen sport volgens mij, da's gewoon beweging.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckGemiddeld 5 km / u moet haalbaar zijn
Ja eh dat was hetquote:
Hmm, eye candy is altijd goedquote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Die ben ik dus nooit meer tegen gekomen helaas! Gister wel een ander gozert tegen gekomen, die waar ik een keer mee had afgesproken. Hij begon zowaar tegen me te praten en hij is nog steeds zooo mooi
![]()
Wel leuk op zich dan.quote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja eh dat was hetHij was met vrienden dus we hebben maar heel ff gepraat. Denk dat ik m volgende week weer zie op een feestje, daar komen sowieso veel leuke mannen, dus volgend weekend wordt vast een heel gezellig weekend
![]()
Ik speel piano, ik luister het nauwelijks van anderen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef Aure het volgende:
Steer, jij bent toch van het pianopingelen? Wat zijn leuke pianonummers om naar te luisteren? Ik luister nu veel Yiruma en Yann tiersen, maar ik wil weer es wat anders
Nope heb ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel piano, ik luister het nauwelijks van anderen.
Heb je last.fm?
Blikvoedsel en diepvriesvoedsel moet op.quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
straks lekker knoflooksoepje makenwat eten jullie vandaag?
De pasta van gisterquote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
Ja. Vet cool. Wanneer gaan we?quote:Op zondag 26 september 2010 17:21 schreef Aure het volgende:
P, hier kan je wat meer lezen over die tentoonstelling.
Ik wilde gaan koken maar het wordt soep met broodquote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
hmm klinkt lekker DE.quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
Heel verschillend, maar de laatste tijd (buiten het technogebeuren om) luister ik veel naar Greg Laswell, Damien Rice, Lifehouse en Editors.quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar luister je normaal nog meer naar?
Eind oktober, begin november zou voor mij het beste uit komen. Zijn er misschien nog meer mensen hier die mee willen naar deze tentoonstelling?quote:
Belle & Sebastian al wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Heel verschillend, maar de laatste tijd (buiten het technogebeuren om) luister ik veel naar Greg Laswell, Damien Rice, Lifehouse en Editors.
Ik ga es ff youtubenquote:Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belle & Sebastian al wel eens geprobeerd?
En ik ben wel benieuwd wat je van het album Two Dancers van Wild Beasts vindt.
En in het kader van B&S misschine ook Isobell Campbell and Mark Lanegan ff proberenquote:Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Belle & Sebastian al wel eens geprobeerd?
Ik wel! Hoe heet jij daar? (Je kan me ook via P vindenquote:Op zondag 26 september 2010 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel piano, ik luister het nauwelijks van anderen.
Heb je last.fm?
lekker en tnx. Ik moest er nog brood uithalen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde gaan koken maar het wordt soep met brood
witlofquote:Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hmm klinkt lekker DE.
Iets van witlof, gebakken aardappeltjes enne kip.
En ga zo koekjes bakken, zoek eigenlijk iets van een soort shortbread recept, suggesties?
Oh en heeft iemand nog een ultiem brood recept op basis van verse gist om uit te proberen??
ooh leuk! Al duidelijk geflirt met em?quote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja eh dat was hetHij was met vrienden dus we hebben maar heel ff gepraat. Denk dat ik m volgende week weer zie op een feestje, daar komen sowieso veel leuke mannen, dus volgend weekend wordt vast een heel gezellig weekend
![]()
Niet echt, wellicht de volgende keerquote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh leuk! Al duidelijk geflirt met em?
in t kader van piano; zoek eens 'yu jian piano' op op youtube. Hoop dit stuk ooit eens te kunnen spelenquote:Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Heel verschillend, maar de laatste tijd (buiten het technogebeuren om) luister ik veel naar Greg Laswell, Damien Rice, Lifehouse en Editors.
hou me op de hoogtequote:Op zondag 26 september 2010 17:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Niet echt, wellicht de volgende keer
ik heb een stoofpotje op het vuur staan, en er staat brood te rijzen. De eerste portie van het brood is al op, ik heb vandaag zo'n 400 gram brood gegeten, denk ik...quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh klinkt heerlijkquote:Op zondag 26 september 2010 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb een stoofpotje op het vuur staan, en er staat brood te rijzen. De eerste portie van het brood is al op, ik heb vandaag zo'n 400 gram brood gegeten, denk ik...
na t soeppie toch? Doen, hoef je niet nog meer te koken maar wel lekker etenquote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
oh de mr bedenkt net dat we ook 'bel-eten' kunnen eten vanavond![]()
*zucht, wat slecht!
Oh dat is lang geleden dat ik dat gegeten heb zeg, zin in!quote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
bij de chinees hebben ze wel lekker dim sum, is dat slecht voor je steer?
gestoomd eten lijkt me niet slechtquote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
maakt niet uit johquote:Op zondag 26 september 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gestoomd eten lijkt me niet slechtoh sry, je vroeg Steer
ik nog nooit! Wil een collega met me doen op Zeedijkquote:Op zondag 26 september 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh dat is lang geleden dat ik dat gegeten heb zeg, zin in!
klinkt heel goed!quote:Op zondag 26 september 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maakt niet uit joh
lekker dim sum halen en kleine loempiaatjes enzo
Meh, meestal wel wat vettig, maar omdat het kleine hapjes zijn eet je er waarschijnlijk in totaal minder van dan een 'bord' vol voedsel. Net als tapasquote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
ik heb geloof ik nu een gewone loempia voor de geestquote:Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meh, meestal wel wat vettig, maar omdat het kleine hapjes zijn eet je er waarschijnlijk in totaal minder van dan een 'bord' vol voedsel. Net als tapas
Chinese loempia is normaal formaatje, Loempia speciaal zijn die grote boordevol tauge en een zachte korst.quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nu een gewone loempia voor de geestzal vast niet zo heel goed zijn maar heeft wel veel groente
Je neus is ook niet meer wat het geweest is dus?quote:Op zondag 26 september 2010 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdorie! Ik zag witlof en rook kip, dus denk witlof ham/kaas met kippenpoteneten we runderlappen met rauwe witlof
En volgens haar is die groot en lelijk genoeg.quote:Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Je neus is ook niet meer wat het geweest is dus?
nou die kip uit de oven blijken gekruide aardappels te zijn. Ik heb er echt geen zin inquote:Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je neus is ook niet meer wat het geweest is dus?
mn neusquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En volgens haar is die groot en lelijk genoeg.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
, walkmannetje op en gaan met die banaan
He, vervelend, wij gaan morgen 'bel-eten' doen, lekker makkelijk nį het werk.quote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
oh de mr bedenkt net dat we ook 'bel-eten' kunnen eten vanavond![]()
*zucht, wat slecht!
Lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou die kip uit de oven blijken gekruide aardappels te zijn. Ik heb er echt geen zin in
En bladerdeegquote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nu een gewone loempia voor de geestzal vast niet zo heel goed zijn maar heeft wel veel groente
ieder z'n eigen tempoquote:Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
2 uur wandelen, pfoe dat is heftig. Was al blij met 3 kwartierDat is al eigenlijk iets over de limiet van mijn brakke lijf
Ach, 't is een dun laagje deeg wat zich volzuigt met vet, hoeveel verschil kan er in zitten?quote:Op zondag 26 september 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij zijn loempiavellen echt anders dan filo-vellen hoor..
Dat is inderdaad genant. Ik zou niet weten hoe ik zou moeten kijken als ze weer de kamer uit komen lopen. Ik zou waarschijnlijk hele flauwe misplaatste grapjes gaan maken ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje genant ditik hoor mijn huisgenoot sex hebben met z'n vriendin omdat z'n kamerdeur nog op een kier staat, en ik sta vlak naast die kamerdeur een lapje vlees te grillen op m'n grillpan.
ik zou gewoon vragen of 't lekker was, en als zij dan rood worden vragen of ze voortaan even in de gaten willen houden of A) de deur dicht is en B) nou ja, de restquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad genant. Ik zou niet weten hoe ik zou moeten kijken als ze weer de kamer uit komen lopen. Ik zou waarschijnlijk hele flauwe misplaatste grapjes gaan maken ofzo.
Ik wil hun kamerdeur dichtdoen maar als dat te plots gebeurt dan schrikken ze en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de onerectie van mijn huisgenootje.quote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad genant. Ik zou niet weten hoe ik zou moeten kijken als ze weer de kamer uit komen lopen. Ik zou waarschijnlijk hele flauwe misplaatste grapjes gaan maken ofzo.
Liever niet.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef flying-dutchman het volgende:
@steer of het was een uitnodiging om mee te komen doen
Nou, ik vermoed dat iemand die er geen moeite mee heeft om sex te hebben met de deur open echt geen 'onerectie' krijgt van een plotseling geluid...quote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil hun kamerdeur dichtdoen maar als dat te plots gebeurt dan schrikken ze en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de onerectie van mijn huisgenootje.
Ah zo eentje. Een beetje een sexloos type dus. Maar dat is onterecht, want blijkbaar doet ze wel aan sex. Dus wellicht een vooroordeel van je Steer!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 18:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah zo eentje. Een beetje een sexloos type dus. Maar dat is onterecht, want blijkbaar doet ze wel aan sex. Dus wellicht een vooroordeel van je Steer!
Ah, ja die kleintjes kan je prima van filodeeg maken. Die grote bij voorkeur van rijstdeeg..quote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, 't is een dun laagje deeg wat zich volzuigt met vet, hoeveel verschil kan er in zitten?
En ik heb het dus over die kleine loempia's, niet die grote met bergen vulling erin.
gebruik je innerlijke N!quote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omschrijf eens wat beter... want ik ken toch een aantal erg mooie meiden in de IT
Meestal zijn ze net zo lelijk als de mannen in de IT tochquote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omschrijf eens wat beter... want ik ken toch een aantal erg mooie meiden in de IT
Ik ga straks jouw verslagje even lezen.quote:Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Ik sla het avondeten over vandaag. Vanmiddag bij mijn ouders even wat halve flessen drank leeg gemaakt en toch nog wat restjes van het buffet van gister in de koelkast gevonden. Heerlijk middagje was het! Nu mijn 'ik-doe-niets-meer-kleren- aan en op de bank hangen!
Ik heb gisteren spanakopita (flapjes met spinazie/kaas mengsel) gemaakt met filodeeg maar tjeetje wat heb ik het vervloekt! Droog, flinterdun en bijna onhandelbaar. Vreselijk spul!quote:Op zondag 26 september 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, ja die kleintjes kan je prima van filodeeg maken. Die grote bij voorkeur van rijstdeeg..
Eenschquote:Op zondag 26 september 2010 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
ieder z'n eigen tempoen beter 3 kwartier wandelen dan helemaal niet buiten de deur komen en/of bewegen!
Bahbahquote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga straks jouw verslagje even lezen.
Ons avondeten heb ik net helemaal in de vuilnisbak gemieterdEn een pizza voor ons samen besteld
Tijdens het bakken van de spekjes vond ik het al vies ruiken... maar ja.. toch doorgegaan, uit laten lekken, door de andijvie & aardappels gedaan en nu zijn we allebei een beetje misselijk van de smaak en de geur.
Dus na 1 hapje maar weggegooid, ben bang dat het vlees bedorven was....
Gelukkig maar.quote:Op zondag 26 september 2010 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook erg kieskeurig Steertje!
Klopt, ze scheuren zo snel. Ik heb baklava gemaakt voor de eerste CUL SC meet bij Lein thuis en ik vond dat spul ook erg lastig mee te werken.quote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren spanakopita (flapjes met spinazie/kaas mengsel) gemaakt met filodeeg maar tjeetje wat heb ik het vervloekt! Droog, flinterdun en bijna onhandelbaar. Vreselijk spul!
Oe vreselijk is dat! Zonde ook........ ik heb het een keer met schnitzels gehad die ik kant-en-klaar gekocht had. Hartstikke zuur! En inderdaad, je hebt vaak al zo'n voorgevoel bij het bereiden. Eigenlijk moeten we dan gewoon op ons gevoel afgaan en het niet eten......... (ik koop sindsdien ook nooit geen kant-en-klaar gepanneerde schnitzels meer, ik wil gewoon altijd kunnen zien wat er onder zit!)quote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga straks jouw verslagje even lezen.
Ons avondeten heb ik net helemaal in de vuilnisbak gemieterdEn een pizza voor ons samen besteld
Tijdens het bakken van de spekjes vond ik het al vies ruiken... maar ja.. toch doorgegaan, uit laten lekken, door de andijvie & aardappels gedaan en nu zijn we allebei een beetje misselijk van de smaak en de geur.
Dus na 1 hapje maar weggegooid, ben bang dat het vlees bedorven was....
quote:Op zondag 26 september 2010 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ben dan blijkbaar toch niet helemaal wanhopig.
Rampzalig..quote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, ze scheuren zo snel. Ik heb baklava gemaakt voor de eerste CUL SC meet bij Lein thuis en ik vond dat spul ook erg lastig mee te werken.
Echt. Rotspul. Halverwege heb ik mijn vader gevraagd of ie even een pakje bladerdeeg wilde gaan halen bij de supermarkt. Maar dat was niet zo lekker, dus ben toch maar weer verder gegaan met filo. Maar ik weet niet of ik het nog een keer zal doen hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, ze scheuren zo snel. Ik heb baklava gemaakt voor de eerste CUL SC meet bij Lein thuis en ik vond dat spul ook erg lastig mee te werken.
laat het maar aan de Aziaat overquote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt. Rotspul. Halverwege heb ik mijn vader gevraagd of ie even een pakje bladerdeeg wilde gaan halen bij de supermarkt. Maar dat was niet zo lekker, dus ben toch maar weer verder gegaan met filo. Maar ik weet niet of ik het nog een keer zal doen hoor!
Ja, die Turkse 'mama's ook. Het ziet er zo eenvoudig uit altijd! Maar schijn bedriegt... het is een wolf in schaapskleren, dat stomme filodeeg! Boycot!quote:Op zondag 26 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat het maar aan de Aziaat over![]()
mijn chinees/indonesische collega is er superieur in
als je er niet veel last van heb zou ik het niet doen. als wel ook niet, maar gewoon even uit de keuken gaan en later terugkomenquote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil hun kamerdeur dichtdoen maar als dat te plots gebeurt dan schrikken ze en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de onerectie van mijn huisgenootje.
Het was in ieder geval niet over de datum.quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Bluezz; jammer van de stamppot! was het over de datum of toevallig een gaatje in de verpakking?
anyway, pizza is lekker. en morgen weer bel-eten?
hehe idd... te dun voor al die vulling... een van de geheimen van de chineesquote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, die Turkse 'mama's ook. Het ziet er zo eenvoudig uit altijd! Maar schijn bedriegt... het is een wolf in schaapskleren, dat stomme filodeeg! Boycot!
kun je niet tegen varkensvlees?quote:Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet over de datum.
Ik moet ook eigenlijk geen varkensvlees eten.![]()
Niet voor niets is het in onze en veel andere spijswetten verboden.
Toorn Gods zal op hem neerdalenquote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je niet tegen varkensvlees?
Hij mag het niet van zijn gloofquote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je niet tegen varkensvlees?
oh weer wat geleerd, thanksquote:Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij mag het niet van zijn gloof
Ik had idd mijn gevoel moeten volgen en de stamppot zonder spekjes moeten maken
Nou ja iig komt er zo een pizza miet dunne bodem aan voor ons samen
je mag de mijne!quote:Op zondag 26 september 2010 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou een moord doen voor een runderlap door de stamppot
We hebben de andere helft van deze film http://www.imdb.com/title/tt1132623/ vanmiddag gekeken, nu zit ik even naar de echte Jack Kevorkian te zoeken, en wat lijkt Al Pacino in die rol daar op zeg![]()
Is het wat die film?? Leek me wel gaaf..quote:Op zondag 26 september 2010 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou een moord doen voor een runderlap door de stamppot
We hebben de andere helft van deze film http://www.imdb.com/title/tt1132623/ vanmiddag gekeken, nu zit ik even naar de echte Jack Kevorkian te zoeken, en wat lijkt Al Pacino in die rol daar op zeg![]()
ja weet ik. ik pest mezelf want ben klein beetje chagrijnig en dan ga ik heel dwars doen bij mezelfquote:
Om de slechte bui te versterken?quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ja weet ik. ik pest mezelf want ben klein beetje chagrijnig en dan ga ik heel dwars doen bij mezelf
ja ik spoor niet, ik weet hetquote:Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om de slechte bui te versterken?
Misschien mep je straks wel extra hard met tennisquote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik spoor niet, ik weet het
ik hoop het, ben alleen bang dat ik op een persoon ga meppen.quote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien mep je straks wel extra hard met tennis
En Moblo, dronken essays schrijven, tsk
Ik zie FF nu heel bewust ballen richting het gezicht van de andere persoon meppenquote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het, ben alleen bang dat ik op een persoon ga meppen.
ben daarom een beetje chaggo; mn moeder zegt dat ik de lieve vrede moet bewaren maar dan loopt ze over me heen
Zolang dat mijn gezicht maar niet isquote:Op zondag 26 september 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie FF nu heel bewust ballen richting het gezicht van de andere persoon meppen
Ja, goed gespeeld zodat je vergeet dat je naar Pacino zit te kijken. En ik zat me weer eens lekker op te winden over de rechtsgang in het rare amerikaquote:Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Is het wat die film?? Leek me wel gaaf..
oeps sorry! Was de bedoeling dat de bal de andere kant op ging!quote:Op zondag 26 september 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie FF nu heel bewust ballen richting het gezicht van de andere persoon meppen
Nu weer een degelijk boek?quote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Bluezz het volgende:
Ja, goed gespeeld zodat je vergeet dat je naar Pacino zit te kijken. En ik zat me weer eens lekker op te winden over de rechtsgang in het rare amerikaDus ja, binnenhengelen zou ik zeggen
Draak van een boek is uit
Een bouwnijverheid opleiding in Ruinenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 20:00 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmmz ik kan het nog
pokeren, na een half uurtje spelen op de 91e plek en going strongCollega van me is er echt best rijk mee geworden, dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En makkelijk te vinden met NL-subs.quote:
Ik wacht wel op de dvd.. binnenhengelen doen we eigenlijk nooit..quote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En makkelijk te vinden met NL-subs.
Oh, ok.. en welk niveau moet dat voorstellen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een bouwnijverheid opleiding in Ruinen
Dit was een DIVX die wij op DVD hebben gebrand, dus DVD-kwaliteit.quote:Op zondag 26 september 2010 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wacht wel op de dvd.. binnenhengelen doen we eigenlijk nooit..
Ja, maar is toch hengelen he..quote:Op zondag 26 september 2010 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was een DIVX die wij op DVD hebben gebrand, dus DVD-kwaliteit.
Hij deed hiervoor vmbo, dus het zal laag mbo niveau zijn. Hij had het over niveau 2, maar ik heb geen benul van hoe dat werkt. Met niveau 3 had hij een andere bouwopleiding hier in Hoogeveen mogen doen aan een betere school, maar dat mocht dus niet. Hij is dus al zwak met leren en dan krijgt hij en niet eens echt les en moet in een lokaal zitten waar echt iedereen kletst of met andere dingen bezig is...quote:Op zondag 26 september 2010 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh, ok.. en welk niveau moet dat voorstellen?
Nou ja, als je het meeste toch in de praktijk moet leren dan maakt het misschien niet eens zoveel uit, maar er zijn dus geen stageplaatsenquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff lekker dan idd Isa.. Klinkt als een vruchtbare omgeving ja![]()
Ik vroeg nog 'Maar wat doet die leraar dan de hele dag?'quote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff lekker dan idd Isa.. Klinkt als een vruchtbare omgeving ja![]()
Je zou zeggen dat een school snapt dat juist kinderen met dit leerniveau goed begeleid moeten worden en flink aan het werk gezet moeten worden
![]()
ik zie het nog niet gebeuren hoor bij mijquote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega van me is er echt best rijk mee geworden, dus wie weet
Zijn belangrijkste tip was: zit altijd aan de tafel met de sukkels. Zodra je merkt dat iemand anders beter is: opstappen en naar een volgende tafel.quote:Op zondag 26 september 2010 20:10 schreef flying-dutchman het volgende:
ik zie het nog niet gebeuren hoor bij mij
De sukkel waar die collega van Isa het dus over had.quote:Op zondag 26 september 2010 20:14 schreef flying-dutchman het volgende:
toernooi 1 geeindit op 265/842
beetje op de river verliezen
quote:Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
De sukkel waar die collega van Isa het dus over had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |