Dat klinkt wel heel herkenbaar Golferquote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop voor Windigo dat het niet de schildklier is, want die heeft inderdaad ongelooflijk veel invloed op andere organen en lichaamseigenschappen.
Als je zoals ik ook last van hypothyreoļdie (Hashimoto) zou hebben dan kan dat wel het 1 en ander verklaren. Het vaak naar de WC gaan had ik ook en mijn gewicht is mede door verstoorde stofwisseling (en ook medicijngebruik) met 14 kilo omhoog gegaan sinds 2 jaar.
Ik vond mezelf een slappeling toen ik naar de studieadviseur moest omdat ik wat hulp nodig had verder te komen in m'n studie.quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig had die verpleegkundige het door. Ik vond mezelf een slappeling toen ik een burn out had.
Bijna nooit hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
het gaat hier toch ook over eten??
Is dat zo? Hm dan zit ik in de verkeerde SC..quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
het gaat hier toch ook over eten??
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond mezelf een slappeling toen ik naar de studieadviseur moest omdat ik wat hulp nodig had verder te komen in m'n studie.![]()
Patieten zijn vreemd. Matieten zijn wel gewoon.quote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Windigo het volgende:
Shit, er staat patiėten. Isa/DE help!
Repen chocola lust ik niet eens, en ik kan niet meer op dan vroeger. De mensen die me kennen vinden het ook vreemd, want die weten dat ik gezond eet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
Windigo; ik denk echt dat het iets medisch is. stress ok; maar je eet niet veel meer zeg je al zelf. anderen beginnen aan de repen chocola en dozen bonbons. 25 kg in een jaar jemig.... ik hoop dat de internist wat vind en dat het niet zo ernstig is dat het blijft meis
Ja hoorquote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??
Hahaquote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Patieten zijn vreemd. Matieten zijn wel gewoon.
Perfectionistisch?quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??
quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zie ook editquote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, mooi.. kan ik met een gerust hart de letters de schuld geven
Selectief perfectionistischquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. terwijl dat echt de laatste eigenschap is die ik mezelf zou toedichten..
Ik zie het.. en dat had/heb ik dus helemaal niet..ik ben met hakken-over-de-sloot al zeer tevreden, liever lui dan moe. Vandaar mijn opmerking dat ik het mezelf nooit zou toedichten..quote:
Ik stel ook altijd dingen uit. Maar dat komt doordat ik altijd op het perfecte moment wacht, de perfecte omgeving, het perfecte humeur, om de klus op de perfecte manier te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. terwijl dat echt de laatste eigenschap is die ik mezelf zou toedichten..
Oh okee, ander type perfectionismequote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie het.. en dat had/heb ik dus helemaal niet..ik ben met hakken-over-de-sloot al zeer tevreden, liever lui dan moe. Vandaar mijn opmerking dat ik het mezelf nooit zou toedichten..
Dat dus.. alleen in de verwachtingen van mezelf naar de buitenwereld toe dus, niet voor mezelf of zo.. moeilijk uit te leggen..quote:
Nee hoor, ik snap het welquote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus.. alleen in de verwachtingen van mezelf naar de buitenwereld toe dus, niet voor mezelf of zo.. moeilijk uit te leggen..
Oh jij bent ook mod! Dat vergeet ik gewoonquote:
quote:
oh ja,quote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh jij bent ook mod! Dat vergeet ik gewoon![]()
Alex had je trouwens als vriendje voorgesteld op mijn facebook?
handig als je op bepaalde gebieden redelijk hetzelfde bentquote:
whehe, ja, hoe hebben we elkaar kunnen vindenquote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat een gave naam trouwens, wolfschaapje
Ik had dat op de middelbare school ook niet, maar die heb ik dan ook fluitend afgemaakt. Denk dat dit alleen voorkomt bij uitdagendere projecten.quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
handig als je op bepaalde gebieden redelijk hetzelfde bentIk zoek achter iedere oneffenheid in een verbale of non-verbale reactie naar mij toe ook direct een betekenis..
In mijn werk herken ik jou gedrag wel trouwens: ik kan ook dingen dagen/weken uitstellen omdat ik het zelf niet goed genoeg vind, om dan het concept dat ik al had toch maar versturen en laaiend enthousiaste reacties krijgenIn mijn studie had ik dat niet trouwens.
Niet als ik ze met whisky bak hequote:
Je zei toch zelf dat ik hem moest gooien / negerenquote:(ps. geen PM teruggehad)
Maestroquote:
maar we hebben elkaar wel mooi gevondenquote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, ja, hoe hebben we elkaar kunnen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 26-09-2010 16:08:56 ]Ja doei.
Juh.. best lastig somsquote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
handig als je op bepaalde gebieden redelijk hetzelfde bentIk zoek achter iedere oneffenheid in een verbale of non-verbale reactie naar mij toe ook direct een betekenis..
quote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
'Is er wat schat?'
'Huh nee?'
'Ik merk het aan je'
'Nee er is niks'
'Maar...'
etc.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
3 kwartier gelopen. Flink gelopen op de maat van de muziek in mijn oren
@ vetrollen die boven mijn mt 44 uitkomen
quote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
'Is er wat schat?'
'Huh nee?'
'Ik merk het aan je'
'Nee er is niks'
'Maar...'
etc.
Vreselijk, INFJs in relaties![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
3 kwartier gelopen. Flink gelopen op de maat van de muziek in mijn oren
@ vetrollen die boven mijn mt 44 uitkomen
Laat hem die testen eens invullenquote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend vraagt ook altijd zo door
Jij mag het. TAVKAP is een vent, die doet zoiets toch niet.quote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaen het wordt helemaal lastig als je het beiden even sterk hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |