Dat klinkt wel heel herkenbaar Golferquote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop voor Windigo dat het niet de schildklier is, want die heeft inderdaad ongelooflijk veel invloed op andere organen en lichaamseigenschappen.
Als je zoals ik ook last van hypothyreoļdie (Hashimoto) zou hebben dan kan dat wel het 1 en ander verklaren. Het vaak naar de WC gaan had ik ook en mijn gewicht is mede door verstoorde stofwisseling (en ook medicijngebruik) met 14 kilo omhoog gegaan sinds 2 jaar.
Ik vond mezelf een slappeling toen ik naar de studieadviseur moest omdat ik wat hulp nodig had verder te komen in m'n studie.quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig had die verpleegkundige het door. Ik vond mezelf een slappeling toen ik een burn out had.
Bijna nooit hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
het gaat hier toch ook over eten??
Is dat zo? Hm dan zit ik in de verkeerde SC..quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
het gaat hier toch ook over eten??
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond mezelf een slappeling toen ik naar de studieadviseur moest omdat ik wat hulp nodig had verder te komen in m'n studie.![]()
Patieten zijn vreemd. Matieten zijn wel gewoon.quote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Windigo het volgende:
Shit, er staat patiėten. Isa/DE help!
Repen chocola lust ik niet eens, en ik kan niet meer op dan vroeger. De mensen die me kennen vinden het ook vreemd, want die weten dat ik gezond eet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
Windigo; ik denk echt dat het iets medisch is. stress ok; maar je eet niet veel meer zeg je al zelf. anderen beginnen aan de repen chocola en dozen bonbons. 25 kg in een jaar jemig.... ik hoop dat de internist wat vind en dat het niet zo ernstig is dat het blijft meis
Ja hoorquote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??
Hahaquote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Patieten zijn vreemd. Matieten zijn wel gewoon.
Perfectionistisch?quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik stel volgens de psychvk belachelijk hoge eisen aan mezelf terwijl ik zelf het gevoel heb een lapzwans te zijn en me er overal gemakkelijk van af probeer te maken.. herkenbaar Steer??
quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zie ook editquote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, mooi.. kan ik met een gerust hart de letters de schuld geven
Selectief perfectionistischquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. terwijl dat echt de laatste eigenschap is die ik mezelf zou toedichten..
Ik zie het.. en dat had/heb ik dus helemaal niet..ik ben met hakken-over-de-sloot al zeer tevreden, liever lui dan moe. Vandaar mijn opmerking dat ik het mezelf nooit zou toedichten..quote:
Ik stel ook altijd dingen uit. Maar dat komt doordat ik altijd op het perfecte moment wacht, de perfecte omgeving, het perfecte humeur, om de klus op de perfecte manier te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. terwijl dat echt de laatste eigenschap is die ik mezelf zou toedichten..
Oh okee, ander type perfectionismequote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie het.. en dat had/heb ik dus helemaal niet..ik ben met hakken-over-de-sloot al zeer tevreden, liever lui dan moe. Vandaar mijn opmerking dat ik het mezelf nooit zou toedichten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |