quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Anaal vernederen. Ik denk dat het als indicatie voor stomende sex wordt beschouwd.
en daarom valt ze haar dus altijd lastig hierquote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hebben katten meestal snel door,als mensen ze niet moeten
De vraag komt eigenlijk door een boek die ik gister zag liggen......quote:
Je bent aan het juiste adres. 1 keer een live sexshow gezien, werd er niet echt vrolijk vanquote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
man seks moet je ervaren niet alleen zien![]()
Wat voor club?quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel meer kan op de beurs niet
Maar we gaan volgende maand naar een club.
Dat is al de derde al die iets anders leest dan dat er staatquote:
WTF haal je anaal vernederen vandaan? En waar heeft dat een link met bitch zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Anaal vernederen. Ik denk dat het als indicatie voor stomende sex wordt beschouwd.
Engeltje! Vriendje was blij met zn theezakjesclipjequote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De vraag komt eigenlijk door een boek die ik gister zag liggen......ik weet het... maar ik vraag het mij toch af....
Owja die punten waren niet gerelateerdquote:
dus dan ga je ons maar lastig vallenquote:
we zijn dus allemaal niet zo helder vanochtend?quote:
Het was laat gister.quote:Op zondag 26 september 2010 16:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is al de derde al die iets anders leest dan dat er staat
quote:Op zondag 26 september 2010 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Engeltje! Vriendje was blij met zn theezakjesclipje
Ik heb niks met bitchjes,maar waarom anderen wel weet ik dus niet.quote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De vraag komt eigenlijk door een boek die ik gister zag liggen......ik weet het... maar ik vraag het mij toch af....
quote:Op zondag 26 september 2010 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Engeltje! Vriendje was blij met zn theezakjesclipje
quote:Op zondag 26 september 2010 16:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Owja die punten waren niet gerelateerdEerste was mijn eigen invulling
![]()
![]()
Dat is toch standaad bij jouquote:
Dit probeerde ik dus te zeggenquote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb niks met bitchjes,maar waarom anderen wel weet ik dus niet.
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb niks met bitchjes,maar waarom anderen wel weet ik dus niet.
Ja. En dan nog wel een club van een FOK!kerquote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat gokte ik wel. 1e keer dan?
Ooh die ene?quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. En dan nog wel een club van een FOK!ker
Doe je goedquote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]het was lekker ja....
I gak zo maar weet uit bed, 2e keer opstaan vandaag...
Die ouwe lulquote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Dit probeerde ik dus te zeggen![]()
dankjewel Yip
kloptquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
yeah er is nog hoop voor the goody good girls onder ons![]()
Die in België?quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klein beetje hand en mond werk met een ander stel. Durfde het toch niet helemaal aan om verder te gaan. Tsja, toch lastig te bepalen of dat gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Murmeli het volgende:
Babs, wat hebben jullie precies gedaan? Ik zag het voyeurgedeelte. Nog partners geruild en/of met meerdere tegelijk gedaan?
Ja joh, die van mij valt ook op liefquote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
yeah er is nog hoop voor the goody good girls onder ons![]()
Vertel wat dacht je netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |