moet je toch zo`n cracked ps3 ding hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef Komakie het volgende:
Voor de mensen die hem al willen spelen. Hij is gewoon te downloaden inmiddels. Uiteraard om alvast aan de carriere te beginnen en over 2 dagen de officiele game in de winkel te kopen
Alleen voor Xbox en de PS3 trouwens. PC moeten ze eerst nog ff kraken denk ik
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
moet je toch zo`n cracked ps3 ding hebben
Xboxworldquote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef ThomasKuiper het volgende:
Net Media Markt Amsterdam gebeld, hun ontkennen het...
Welk forum was het Charie??
Welk filiaal? Je hebt namelijk Amsterdam Arena en Amsterdam Noord. Amsterdam Arena is op dat andere forum gebeld en daar hadden ze hem niet. Welke had jij gebeld?quote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef ThomasKuiper het volgende:
Net Media Markt Amsterdam gebeld, hun ontkennen het...
Welk forum was het Charie??
Bon... Anders gtfoquote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Nevermind.. het volgende:
Mijn vriend heeft FIFA 11 gekocht bij Intertoys (groningen paddepoel), Snel even naar intertoys, Laterz
Heb zelf dat pakket gekocht met een Slim incl Halo Reach en Fifa en daar kreeg ik van MM ArenA een cadeaukaart om Fifa2011 te halen twv ¤44quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef ThomasKuiper het volgende:
MediaMarkt voor 55 euro staat in de folder....
Jaa, *** winkel was dicht toen ik daar aankwam :S, Maar heb zijn Fifa 11 via webcam gezien. Ik geloofde hem ook niet. Damnquote:
haha Geluk woon ik in Groningen, maarja het mocht niet baten..quote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef mash_ het volgende:
Snel allemaal naar groningen!! 20 euro aan trein kaartjes uitgeven om het spel 2 dagen eerder te spelen!
Studenten OVquote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef mash_ het volgende:
Snel allemaal naar groningen!! 20 euro aan trein kaartjes uitgeven om het spel 2 dagen eerder te spelen!
Was ook de bedoeling dat het wat trager speelt dan Fifa10.quote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb gister een paar potjes in de demo tegen een vriend van me gespeeld. Maar ik moet aardig wennen moet ik zeggen. Heb 't idee dat het allemaal wat traag loopt ook enzo? Wat jullie?
Of staan er ergens al goeie reviews/vergelijkingen met '10?
Ik heb een vriendin.quote:
Hap hap! Is je vriendin lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin.![]()
Wordt nog steeds het mooiste weekend ooit, en voor mij begint die woensdag al. Suck on it!
laat hem toch lekker naar die 22 geile boys op dat veld kijkenquote:
Ah je hebt de game woensdag alquote:Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin.![]()
Wordt nog steeds het mooiste weekend ooit, en voor mij begint die woensdag al. Suck on it!
Dude, dat jij voetbal niet snapt maakt je een keer zo gayquote:Op maandag 27 september 2010 20:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
laat hem toch lekker naar die 22 geile boys op dat veld kijken
Speelde je 10 ook op fast?quote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb gister een paar potjes in de demo tegen een vriend van me gespeeld. Maar ik moet aardig wennen moet ik zeggen. Heb 't idee dat het allemaal wat traag loopt ook enzo? Wat jullie?
Of staan er ergens al goeie reviews/vergelijkingen met '10?
Fotoboekquote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Gezien je fotoboek val jij meer op mannen dan op vrouwen.
Normale mensen werken van 8 tot 5. Dus als je zegt je gaat de stad in zul je wel niet werk hoevenquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Als iemand de stad in gaat heeft de persoon GEEN werk meer.
Ja jonge.
Ik hoef me hopelijk niet te verantwoorden waarom ik morgen vrij ben. Je zult ongetwijfeld verbanden zien tussen de de bevindingen van de lege mailbox van Rossdale en mijn werk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normale mensen werken van 8 tot 5. Dus als je zegt je gaat de stad in zul je wel niet werk hoeven. Ook wel logisch in jou geval
Als ik me niet vergis waren de controls in de pc demo vorig jaar ook vrij gaar.quote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef JapieGijs het volgende:
Ik word helemaal lijp van die controls in die PC demo![]()
Gebruik gewoon toetsenbord (controller werkt helemaal voor geen meter), netjes in de config ingesteld en dan start ik het spel en dan is er weer niks van m'n ingesteld controls te merken..
Hoe kan dat?
In mijn wereld zijn de winkels tot half 6 open maar okee.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normale mensen werken van 8 tot 5. Dus als je zegt je gaat de stad in zul je wel niet werk hoeven. Ook wel logisch in jou geval
En ik kan van 0800 tot 2300 ingepland worden, 7 dagen per week.quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In mijn wereld zijn de winkels tot half 6 open maar okee.
Die is gaar.quote:
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die is gaar.
Gewoon de demo met de gewone game data.
Ik wacht wel op de officiele van Razor ofzo.
Om hem later natuurlijk in de winkel te kopen
Op zich is het idee best leuk en een beetje maf dat het werkt, maar ik wacht liever op de orginele.quote:
Die conclusie trek jijquote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk niet te verantwoorden waarom ik morgen vrij ben. Je zult ongetwijfeld verbanden zien tussen de de bevindingen van de lege mailbox van Rossdale en mijn werk.
Ik dacht dat je juist daar op doelde.quote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die conclusie trek jij!!
Nja morgen ff kopen
Ja ik. Was een prima game.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:42 schreef Eurynox het volgende:
zijn er mensen die South Africa World Cup 2010 hebben gespeeld? want die speelde al aardig anders dan FIFA10
Ik denk/hoop dat FIFA11 ook op deze manier speelt, dat scheelt weer wennenquote:
Nee normal geloof ik. D'r was ook nog een slow toch? PS3 is kapot dus kan 't ook niet nakijken nu.quote:
Alle winkels zullen de game inderdaad al op voorraad hebben, het is meer de vraag of ze al verkopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Consoleshop heeft hem op voorraad
Reken er niet teveel op, de 'basis' is hetzelfde, maar no way dat ik nu door het centrum makkelijk tot de 16 kom van de tegenstander en daar had ik niet veel moeite mee in de WC versie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:58 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat FIFA11 ook op deze manier speelt, dat scheelt weer wennen
Nee pas morgen lijkt mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:21 schreef R_B het volgende:
consoleshop heeft ook een fysieke winkel waar je langs kunt gaan.
Dus als ie daar op voorraad is kun je hem ook in de winkel zelf kopen me dunkt.
Dat betekent toch ook dat die knakkers hem ergens achter de toonbank hebben liggen, want ze moeten de game fysiek versturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee pas morgen lijkt mijals je hem vandaag online koopt, heb je hem morgen binnen
Ja maandag hadden de meeste winkels het spel al binnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef R_B het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook dat die knakkers hem ergens achter de toonbank hebben liggen, want ze moeten de game fysiek versturen
Ik zou er toch voor zorgen dat mijn vriendin hem ff mee zou nemen als hij binnen is. Die ene missen ze toch niet na de telling en zo gauw als hij verkocht mag worden reken je hem af. Niemand die het merktquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef Lastpost het volgende:
Natuurlijk liggen die games er al, mijn vriendin werkt zelf bij de Bart Smit en daar liggen ze al enkele dagen te wachten in het magazijn.
quote:VANMIDDAG 2 UUR VERKOOPT GAMEMANIA ZE!!!!
nu nog niet, omdat nog niet alle winkels zich hebben aangemeld dat ze de game hebben ,
maar iets voor 2e zijn alle games in alle vestigingen , en vebreken ze de embargo....!!!!
dus nog 2 uurtjes wachte!!
Ik speel hem al enkele dagen, dus ik heb zo'n haast niet en moet nog even sparen voor andere zaken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou er toch voor zorgen dat mijn vriendin hem ff mee zou nemen als hij binnen is. Die ene missen ze toch niet na de telling en zo gauw als hij verkocht mag worden reken je hem af. Niemand die het merkt
Jep, en waar in Groningen kun je FIFA 11 het goedkoopst halen?quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Nevermind.. het volgende:
In welke winkel is FIFA 11 het goedkoopst dan?
Denk dat je beller #241 was vandaag en dat hij daarom zo reageerde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Charie het volgende:
Wat een creep aan de telefoon. Ik belde Gamemania Leidschendam(Leidsenhage).
Ik zo: Ja met X klopt het dan jullie FIFA 11 zodadelijk gaan verkopen?
Irritante verkoper schreeuwend: NEE!
Ik bluffend: Bij andere filialen zeggen ze dat ze vanaf 14.00 uur gaan verkopen
Irritante verkoper schreeuwen: NEE! en hangt op!
Niet naar Gamemania dus. Sowieso een ballenwinkel met hun 'acties'.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:34 schreef Charie het volgende:
Nou en, regel 1: wees altijd vriendelijk tegen (toekomstige) klanten.
Wat een galbak
En terecht. Ik zou ook pisnijdig worden van al die zeurende kutpubers die niet nog twee dagen langer op hun game kunnen wachten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Charie het volgende:
Wat een creep aan de telefoon. Ik belde Gamemania Leidschendam(Leidsenhage).
Ik zo: Ja met X klopt het dan jullie FIFA 11 zodadelijk gaan verkopen?
Irritante verkoper schreeuwend: NEE!
Ik bluffend: Bij andere filialen zeggen ze dat ze vanaf 14.00 uur gaan verkopen
Irritante verkoper schreeuwen: NEE! en hangt op!
Jammer dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:35 schreef Rectum het volgende:
[..]
En terecht. Ik zou ook pisnijdig worden van al die zeurende kutpubers die niet nog twee dagen langer op hun game kunnen wachten.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef mr-green het volgende:
weten jullie ook voor hoeveel hij dan verkocht wordt?
Zeker 60 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |