moet je toch zo`n cracked ps3 ding hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef Komakie het volgende:
Voor de mensen die hem al willen spelen. Hij is gewoon te downloaden inmiddels. Uiteraard om alvast aan de carriere te beginnen en over 2 dagen de officiele game in de winkel te kopen
Alleen voor Xbox en de PS3 trouwens. PC moeten ze eerst nog ff kraken denk ik
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
moet je toch zo`n cracked ps3 ding hebben
Xboxworldquote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef ThomasKuiper het volgende:
Net Media Markt Amsterdam gebeld, hun ontkennen het...
Welk forum was het Charie??
Welk filiaal? Je hebt namelijk Amsterdam Arena en Amsterdam Noord. Amsterdam Arena is op dat andere forum gebeld en daar hadden ze hem niet. Welke had jij gebeld?quote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef ThomasKuiper het volgende:
Net Media Markt Amsterdam gebeld, hun ontkennen het...
Welk forum was het Charie??
Bon... Anders gtfoquote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Nevermind.. het volgende:
Mijn vriend heeft FIFA 11 gekocht bij Intertoys (groningen paddepoel), Snel even naar intertoys, Laterz
Heb zelf dat pakket gekocht met een Slim incl Halo Reach en Fifa en daar kreeg ik van MM ArenA een cadeaukaart om Fifa2011 te halen twv ¤44quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef ThomasKuiper het volgende:
MediaMarkt voor 55 euro staat in de folder....
Jaa, *** winkel was dicht toen ik daar aankwam :S, Maar heb zijn Fifa 11 via webcam gezien. Ik geloofde hem ook niet. Damnquote:
haha Geluk woon ik in Groningen, maarja het mocht niet baten..quote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef mash_ het volgende:
Snel allemaal naar groningen!! 20 euro aan trein kaartjes uitgeven om het spel 2 dagen eerder te spelen!
Studenten OVquote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef mash_ het volgende:
Snel allemaal naar groningen!! 20 euro aan trein kaartjes uitgeven om het spel 2 dagen eerder te spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |