Tja die ene dag die je kwijt ben ga je fysiek toch niet merken. Dus dat maakt weinig uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een jetlag (zowel naar het oosten als westen gevlogen) maar volgend jaar ga ik een vlucht maken waar je er volgens mij niet onderuit komt:
[ afbeelding ]
9 maart 'bestaat niet', door de internationale datumlijn. Léuk
9 maart vlieg je wel heel even doorheen, denk dat het wel langer dan 50 minuten vliegen is tussen SCL en de datumlijnquote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een jetlag (zowel naar het oosten als westen gevlogen) maar volgend jaar ga ik een vlucht maken waar je er volgens mij niet onderuit komt:
[ afbeelding ]
9 maart 'bestaat niet', door de internationale datumlijn. Léuk
economy? Welke maatschappij?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst een eind vliegen (verder dan Londen, Rome en Barcelona dus). Ik moet in Chicago overstappen en ik hou m'n hart vast voor die vlucht. Geen idee wat ik allemaal mee moet nemen, hoe koud het in het vliegtuig is, hoeveel eten je krijgt en of ik zelf wat eten mee moet/mag nemen. Complete n00b dus.
Hoe lang moet je vliegen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor de tipsIk ga met United Airlines, economy. Neem sowieso MP3-speler en een boek mee, misschien m'n DS?
Daarna door naar Houston.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe lang moet je vliegen?
Hmz iig overstappen op chicago dus dat is een uurtje of 7 denk ik? En daarna.
das een uurtje of 5? Op zich twee niet zulke gek lange vluchten. Weet niet hoe laat je vliegt, maar ik zou op vlucht 1 proberen te slapen.quote:
Wat stoelen betreft (Economy) vind ik de stoelen van de A380 van Singapore wel prettig (volgens mij hetzelfde als in refurbished 777-300ER?). Ook de stoelen van Cathay Pacific (die niet fysiek reclinen) zijn erg prettig als je lange benen hebt.quote:Departing: Amsterdam(AMS - Schiphol Intl) on Sat, 31 Oct 2009, 1040 hrs
Arriving: Singapore(SIN - Changi Intl) on Sun, 01 Nov 2009, 0610 hrs
Flight: SQ323
Departing: Singapore(SIN - Changi Intl) on Sun, 01 Nov 2009, 0700 hrs
Arriving: Sydney(SYD - Kingsford Smith) on Sun, 01 Nov 2009, 1740 hrs
Flight: SQ233
pff, dat is echt een drama dan op een normale plek. Zeker nu met de huidige policy van KLM dat je moet betalen voor een plek met meer beenruimte.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:20 schreef polariteit het volgende:
In verband met mijn lengte(2.16mtr)
dat was dus een oorzaak van het probleem, die plekken waren uitverkochtquote:Op donderdag 30 september 2010 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
pff, dat is echt een drama dan op een normale plek. Zeker nu met de huidige policy van KLM dat je moet betalen voor een plek met meer beenruimte.
Het is alleen irritant dat ik niet echt kan slapen in het vliegtuig. Ga dus ook voor deze optie. Alleen wil ik nog wel eens een minuut of 10 wegdommelen waardoor je vaak net de clou van de film mistquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Blik het volgende:
2. De vluchten met entertainmentsysteem. Ik kijk thuis niet veel films, dus de keuzes vind ik altijd prima. En ik kan me prima 8 tot 10 uur opsluiten met een koptelefoon op en films kijken
Ik switch na 1 film dan ook vaak over naar de TV-series. Als ik gaar ben, dan zijn films me toch vaak te lang, en vooral bij documentaires (Louis Theroux ofzo) maakt het me helemaal niks uit als ik iets mis.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is alleen irritant dat ik niet echt kan slapen in het vliegtuig. Ga dus ook voor deze optie. Alleen wil ik nog wel eens een minuut of 10 wegdommelen waardoor je vaak net de clou van de film mist
Bij de geavanceerdere entertainment-systemen kun je de film op pauze zetten en vooruit/achteruit spoelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is alleen irritant dat ik niet echt kan slapen in het vliegtuig. Ga dus ook voor deze optie. Alleen wil ik nog wel eens een minuut of 10 wegdommelen waardoor je vaak net de clou van de film mist
Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je langer dan 1.80 bent kan je best een nekkussentje meenemen. Ik kan vaak niet slapen omdat ik me kop nergens kwijtkan. Nouja, behalve tegen de stoel voor me en uiteindelijk komt het er dan ook vaak op neer dat ik op die manier slaapquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef CherryLips het volgende:
O nee, wacht, ik ben scheel en slecht voorbereid (en heb het niet zelf geboekt). Ik moet overstappen in Washington
. Nou ja, scheelt weer een paar uur. En dan dus door naar Houston. Krijg ik zo een jetlag in een jetlag. Op de heenweg reis ik overdag en kom ik voor mijn gevoel midden in de nacht aan, op de terugweg reis ik 's nachts en kom ik om 7 uur NL tijd aan.
God, ik ben benieuwd waar ik uiteindelijk terechtkom
Ik slaap overal, dus zodra ik over het enge en spannende heen ben, gaan de luiken wel dicht denk ik.
Nee, ik ben 1m70 ongeveer. Ik wilde sowieso een nekkussentje meenemen en zon opblaasbaar kussentje voor m'n onderrug, dat was een tip van een vriendin van me toen ze uit Australië kwamquote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef Nickolast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je langer dan 1.80 bent kan je best een nekkussentje meenemen. Ik kan vaak niet slapen omdat ik me kop nergens kwijtkan. Nouja, behalve tegen de stoel voor me en uiteindelijk komt het er dan ook vaak op neer dat ik op die manier slaap
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |