abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87049459
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 04:19 schreef Basboussa het volgende:
Volgend jaar weer, en dan met 2. Eentje 2,5 dan en andere 8 maanden. FEEST!
Is het niet handiger om vakantiebestemmingen dicht bij huis uit te kiezen tot het moment dat de kinderen wat ouder zijn ?
pi_87054197
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 04:19 schreef Basboussa het volgende:
Laatste vlucht Istanbul - Amman was een ramp. 2,5 uur lang krijskind op schoot gehad. Komen we aan, valt ze net in slaap....
Dat vind ik ook altijd een ramp ja, krijskinderen in het vliegtuig... :{
Ja, ik generaliseer.
pi_87054379
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd een ramp ja, krijskinderen medepassagiers in het vliegtuig... :{
O-)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87054525
Van medepassagiers heb je over het algemeen geen last...
Ja, ik generaliseer.
pi_87054912
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Northside het volgende:
Van medepassagiers heb je over het algemeen geen last...
Behalve als ze ongewassen zijn, voordringen, onnoemelijk veel handbagage meenemen, of denken dat ze god zijn omdat ze de gold status hebben. O-)
pi_87055503
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Behalve als ze ongewassen zijn, voordringen, onnoemelijk veel handbagage meenemen, of denken dat ze god zijn omdat ze de gold status hebben. O-)
Tenzij je meerder gold statussen hebt, dan sta je gewoon boven de rest van het gepeupel natuurlijk :7
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_87056119
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Tenzij je meerder gold statussen hebt, dan sta je gewoon boven de rest van het gepeupel natuurlijk :7
Krijg je dan bij het inchecken niet de vraag, of je het erg vindt als er nog andere mensen meegaan met je vliegtuig ?
pi_87056808
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:09 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Krijg je dan bij het inchecken niet de vraag, of je het erg vindt als er nog andere mensen meegaan met je vliegtuig ?
Ja, dat irriteert me mateloos.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:35:38 #109
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87064078
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 06:12 schreef jaco het volgende:

[..]

Is het niet handiger om vakantiebestemmingen dicht bij huis uit te kiezen tot het moment dat de kinderen wat ouder zijn ?
Geen vakantiebestemming, dus weinig keuze... Familie wil kinders ook weleens zien, en vliegtuigen zijn geen 'child free zones'....

En volgend jaar emigreren, dan is Amman - Amsterdam een heul stuk korter dan Toronto - Amsterdam. En geen/nauwelijks tijdsverschil, ook wel lekker :) Al hebben beebies daar weer veeeeeel minder last van!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87073277
Lange vluchten zijn opzich geen probleem. Ik erger me het meest aan de tijd die ik op het vliegveld moet spenderen. Shoppen, winkeltjes bekijken of wat rustig eten doe ik dan ook niet. Zo laat mogelijk aankomen werkt voor mij het beste.

En voor lang onderweg gebruik ik m'n psp. Eerst paar uur gamen. Dan wat eten/drinken + film erbij. Dan een 1.5 a 2 uur voor dat we aankomen snelle powernap. En laatste 20/30 minuten opfrissen en nog even door de laatste spullen heenlezen. Jet lags of niet kunnen slapen heb ik geen last van. Ik kan overal slapen en heb toch al niet een stevig slaap ritme. Dat komt mede door dat ik geen pep middelen zoals cola / koffie gebruik.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87073362
Ik vind het vliegen an sich nog steeds leuk, maar door mijn lengte is een lange vlucht geen pretje. Ik word er ook altijd ontzettens slaperig van, maar kan nauwelijks slapen.
pi_87073683
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik vind het vliegen an sich nog steeds leuk, maar door mijn lengte is een lange vlucht geen pretje. Ik word er ook altijd ontzettens slaperig van, maar kan nauwelijks slapen.
Vliegen leuk? Ik vind vliegen (reizen) vervelend en langdradig. Het kost mij altijd moeite waar ik ook heen ga om die ochtend me uit bed te halen en klaar te maken voor een trip. Ik vind het altijd zo zonde van mn tijd om 3 uur of meer van een dag te verdoen aan reizen. En dan met name het zitten op het vliegveld/station te wachten en te wachten.

Hoe komt het dat je dan wel gaar wordt maar niet kunt slapen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87073945
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vliegen leuk? Ik vind vliegen (reizen) vervelend en langdradig. Het kost mij altijd moeite waar ik ook heen ga om die ochtend me uit bed te halen en klaar te maken voor een trip. Ik vind het altijd zo zonde van mn tijd om 3 uur of meer van een dag te verdoen aan reizen. En dan met name het zitten op het vliegveld/station te wachten en te wachten.
Ik vlieg maar een paar keer per jaar, en ik heb het altijd leuk gevonden uit een soort jongensachtige fascinatie voor de luchtvaart. Normaal ben ik niet zo'n fan van drukke plaatsen, maar een vliegveld vind ik wel altijd leuk. Al die mensen die overal naar toe gaan en vandaan komen, en de machines die ze brengen.

quote:
Hoe komt het dat je dan wel gaar wordt maar niet kunt slapen?
Ik denk dat ik te lang ben om comfortabel genoeg te kunnen zitten. De slaperigheid heeft denk ik te maken met de luchtdruk en circulatie.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:15:15 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87074106
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:09 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Die zitten in economie. En bij boarden heb je voorrang en je gaat op de luchthaven naar de lounge, even wat eten en drinken of even een douche pakken :)
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:19:03 #115
45833 crew  Fogel
pi_87074281
Bij welke maatschappij kan je in de lounge douchen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:24:50 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87074494
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef Fogel het volgende:
Cathay lounge in Hongkong.

[ Bericht 12% gewijzigd door Swetsenegger op 01-10-2010 20:35:01 ]
pi_87081559
quote:
BA op Heathrow, KLM op Schiphol, etc...
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:44:59 #118
45833 crew  Fogel
pi_87081637
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

BA op Heathrow, KLM op Schiphol, etc...
In de crown lounge geen douche gezien, maar OK, heb er ook niet naar gezocht.Misschien alleen in het niet-schengen gebied?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_87092386
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

In de crown lounge geen douche gezien, maar OK, heb er ook niet naar gezocht.Misschien alleen in het niet-schengen gebied?
Juist in de Crown Lounge, als ik me niet vergis. In het niet-Schengen gebied (waar ik meestal zit, omdat ik naar UK vlieg) heb je er geen. In het Schengen gebied heb je hele mooie douches, vergelijkbaar met wat hier boven werd gepost. Vraag aan de receptie om een sleutel.
pi_87092422
Oh, en in het niet-Schengen gebied kan je bij het hotel (ik vergeet de naam even) speciale douche kamers huren voor 10 euro ofzo.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:31:17 #121
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_87228733
quote:
In ieder geval in de Air France/KLM Lounge op Suvarnabhumi BKK, in de Plaza Premium Lounge KUL en in de CIAS Business Class Lounge op Changi airport. Ik heb ze allemaal al meerdere keren gebruikt. Lekker fris gedouched en omgekleed aan een lange nachtvlucht beginnen. Zelfs op Guarulhos in Sao Paulo is er in de AF lounge een douche.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:36:13 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87228979
Morgen weer naar Taiwan. iPodje is opgeladen. 355 boeken, 2000 muzieknummers, 20 games en een film bij me.
Films op het entertainment system is niet heel spannend deze maand. Ik zal toy story 3 wel even kijken. Misschien predators of prince of persia.
pi_87229556
Ik ga zaterdag. iPod is al opgeladen, heb één boek, m'n DS (of PSP, ik twijfel nog...) en hopen dat er leuke films zijn :') . Kak zeg, had ik maar een iPad ofzo, dan had ik er even True Blood seizoen 3 op kunnen knallen ;( .
Tap tap tap
  woensdag 6 oktober 2010 @ 07:37:40 #124
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87235257
Voor de liefhebbers: ik zag dat er op 17 oktober in het Okura een twee uur durende wetenschappelijke lezing is over jetlag. Als iemand daar even heengaat en hier z'n notes neerzet dan kunnen we die discussie ook weer afronden. :P
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:28:13 #125
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_87245841
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 07:37 schreef Hik het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zag dat er op 17 oktober in het Okura een twee uur durende wetenschappelijke lezing is over jetlag. Als iemand daar even heengaat en hier z'n notes neerzet dan kunnen we die discussie ook weer afronden. :P
Zo interessante materie.
Dat mag van mij ook integraal worden gepost :)
Explore the World
pi_87247016
quote:
Okura O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:44:33 #127
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87248875
Gelijk lekker sushi eten :P
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87248949
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Hik het volgende:
Gelijk lekker sushi eten :P
Inderdaad, fantastische Japanner en gewoon een heel goed hotel. Kamers zijn ook top, vol Japanse gadgets :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:50:51 #129
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87249113
Ik heb er ooit interviews gedaan voor mijn afstuderen over Maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze doen heel veel met de wijk namelijk en werken ook met geestelijk gehandicapten en drugsverslaafden. Prachtige anecdotes die je niet zo verwachten bij zo'n formeel hotel!
pi_87250267
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef Hik het volgende:
Ik heb er ooit interviews gedaan voor mijn afstuderen over Maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze doen heel veel met de wijk namelijk en werken ook met geestelijk gehandicapten en drugsverslaafden. Prachtige anecdotes die je niet zo verwachten bij zo'n formeel hotel!
Ik blijf er altijd graag als ik wat langer in Nederland ben. Je werkt er net even lekker, alles is gewoon strak geregeld en service is enkel in het Amstel op hetzelfde niveau. Maar leuke mensen ook inderdaad, hele goeie directeur, zit er al lang.
pi_87251084
quote:
Ik heb nog wel ergens een recent onderzoek van defensie over slaapdeprivatie liggen, sluit ook goed aan op dit topic. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_87252382
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Inderdaad, fantastische Japanner en gewoon een heel goed hotel. Kamers zijn ook top, vol Japanse gadgets :P
Ok, dus Hik en Drive-r gaan en delen hun aantekeningen hier ? :)
pi_87254689
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef jaco het volgende:

[..]

Ok, dus Hik en Drive-r gaan en delen hun aantekeningen hier ? :)
Ik denk het niet, maar ik zal het de baas even vragen...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:00:01 #134
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87277333
Uh, nou ik doe de komende dagen even andere dingen als je het niet erg vindt...
(zie OUD enzo :') )
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 12:06:53 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87279986
Zo na 4 uurtjes slaap gelijk aan het werk gegaan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')