Ik zag jou daar weleens jaquote:Op zondag 26 september 2010 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het. Bekijk je ook wel eens S&G toevalligStaat ze wel eens met haar kont en boxer in en nu met tieten en bier
Drom, AW?quote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had DW er voor gezet, DevilsWhore, maar ik noem haar AW.
eensquote:Op zondag 26 september 2010 02:04 schreef Dyr. het volgende:
ik wou nog even zeggen, dat die mannen wel lekker zijn
Goed idee ik pak wel een fles Spa en giet et over hem heem en sla dan met de lege flesquote:Op zondag 26 september 2010 02:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker schat wie was je broertje ook alweer ? sla hem wakker
En jij hebt zeker nee gezegd ?quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Net terug van het uitgaan
Ik vind het gewoon niet meer leuk in de lokale kroeg![]()
Al die 14-16 jarige sletjes die zich zo voorspelbaar gedragen
routinekwestiequote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Net terug van het uitgaan
Ik vind het gewoon niet meer leuk in de lokale kroeg![]()
Al die 14-16 jarige sletjes die zich zo voorspelbaar gedragen
Kloptquote:
Aandachtshoer. Omdat ze weet dat ik met Eze geneukt heb, probeer(de) ze me overal te bashen. En ondertussen schijnheilig doenquote:
Nee, ik heb geen kloons en ik heb ook geen flauw idee waar hij die horror plaatjes weghaalt.quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
wie is die denek nou? AP,Jordii? kutusert!
quote:Op zondag 26 september 2010 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aja, ik ben niet zo helder op de late avond
heb niet eens wat gedaanquote:Op zondag 26 september 2010 02:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En jij hebt zeker nee gezegd ?
Tumblr.quote:Op zondag 26 september 2010 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kloons en ik heb ook geen flauw idee waar hij die horror plaatjes weghaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |