Dan zaten we in ieder geval in dezelfde SCquote:Op zondag 26 september 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben nooit mod geweest
quote:Op zondag 26 september 2010 01:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Is kally er nog, of is die pleite?
Nee ik zit altijd in de nacht slowchat van onzinquote:Op zondag 26 september 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zaten we in ieder geval in dezelfde SC
GCSC, kan dat?
Zie je PM en tof dat je komt de 16equote:Op zondag 26 september 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik zit altijd in de nacht slowchat van onzinPUB heel vroeger.
Maar trouwens ik kan de 16de meeten. Zie ik wat oude bekenden
op zondag nog niet, maar zaterdag welquote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien vandaag
ik was er om half twaalfquote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op zondag nog niet, maar zaterdag wel
Bij elkaar komen in EIndhoven dusquote:Op zondag 26 september 2010 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
TLK Graseter en ik gaan ook met Bos dus wordt gezellig dan.
Yep en Graseter in DB.quote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij elkaar komen in EIndhoven dus
Ja lijkt me gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zie je PM en tof dat je komt de 16e
Een dildo in je kont.quote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hoe gaan we elkaar herkennen? Een roos is ons haar?
denk dat je een groep van 20 in een cafe moeilijk kan missenquote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hoe gaan we elkaar herkennen? Een roos is ons haar?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
alleen als jij hem daarna aflikt
Jullie kennen mij wel, als er een ster binnenkomt, dan ben ik datquote:Op zondag 26 september 2010 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je een groep van 20 in een cafe moeilijk kan missen
en er zijner een aantal waarvan wel bekend is hoe ze eruit zien
Hoe is ie?quote:Op zondag 26 september 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
Graseter heb ik 2 weken geleden gemeet
Ik ben wel makkelijk te herkennen.
Kale kop en een FOK! hoofd
Een ster herken ik welquote:Op zondag 26 september 2010 01:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie kennen mij wel, als er een ster binnenkomt, dan ben ik dat
hahaah volgens mij ga ik vroeg komen, wil iedereen zien binnenkomenquote:Op zondag 26 september 2010 01:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie kennen mij wel, als er een ster binnenkomt, dan ben ik dat
Ja. echt heel erg.quote:Op zondag 26 september 2010 01:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Vragen jullie je ook zo af hoe iedereen in t echt is?
ben altijd alleen zo bang dat het tegenvaltquote:Op zondag 26 september 2010 01:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja dat is het erge,quote:
dit word mijn eerste meet! Ik ben wel benieuwd, straks vind niemand me leuk, zit ik daarquote:Op zondag 26 september 2010 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben altijd alleen zo bang dat het tegenvalt
maar dat valt meestal reuze mee
Mijn foto heeft hier twee wekien terug uitgebreid gestaanquote:Op zondag 26 september 2010 01:28 schreef PatriQue89 het volgende:
nee joh, we maken het gewoon allemaal leukquote:Op zondag 26 september 2010 01:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dit word mijn eerste meet! Ik ben wel benieuwd, straks vind niemand me leuk, zit ik daar
yep, de grote onbekende factorquote:Op zondag 26 september 2010 01:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen benieuwd naar bella!
Ik ben niet benieuwd naar hoe iedereen er uit ziet, hoe iedereen als persoon is... Ik bedoel, als Bella echt zo is als hier ... Poeeequote:Op zondag 26 september 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn foto heeft hier twee wekien terug uitgebreid gestaan
ik was 2 weken terug in Wierden op een meet met een paar rasbaggeraars, en ik heb het weekend van mijn leven gehadquote:Op zondag 26 september 2010 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben altijd alleen zo bang dat het tegenvalt
maar dat valt meestal reuze mee
Whedhehehequote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben niet benieuwd naar hoe iedereen er uit ziet, hoe iedereen als persoon is... Ik bedoel, als Bella echt zo is als hier ... PoeeeZware Kluif aan dan
hoezo?quote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben niet benieuwd naar hoe iedereen er uit ziet, hoe iedereen als persoon is... Ik bedoel, als Bella echt zo is als hier ... PoeeeZware Kluif aan dan
Vaak heb je wel dat diegenen die online ontzettend veel ouwehoeren IRL erg verlegen zijnquote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook wel dunkt mequote:Op zondag 26 september 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whedhehehe
Ik ben hier wel redelijk mezelf
oOK VAN bELLA?quote:Op zondag 26 september 2010 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Overigens heb ik van het gros hier al wel eens een foto gezien
dienstplicht is nog nooit afgeschaft dombo.quote:Op zondag 26 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ongelofelijk dat je vroegah nog werd opgeroepen voor de dienst.
Ja, dattem... Bella kan alleen nog maar tegenvallen eigenlijk denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vaak heb je wel dat diegenen die online ontzettend veel ouwehoeren IRL erg verlegen zijn
kloptquote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vaak heb je wel dat diegenen die online ontzettend veel ouwehoeren IRL erg verlegen zijn
Nee, alleen niet van bella, symph, en de nieuwe...quote:
Mwah, ben niet extreem verlegen, maar IRL toch wat rustiger dan hier schat ik zoquote:
de nieuwe??quote:Op zondag 26 september 2010 01:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, alleen niet van bella, symph, en de nieuwe...
Ohja, en ik heb ook eens een foto gezien, met of rauzer, of vaduz, maar dat ben ik vergeten..
Lijkt me Rauz niet, die is vrij schuw.quote:Op zondag 26 september 2010 01:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, en ik heb ook eens een foto gezien, met of rauzer, of vaduz, maar dat ben ik vergeten..
Lijkt me welquote:
Hey Vaduz! binnenkort weer meeten !quote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me Rauz niet, die is vrij schuw.
maar dan wel met wat wijn op hoorquote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me wel
Ik denk ook dat er een hoop gelachen gaat worden
En hoe dan ook: wij gaan samen zingen
en kutje dingesquote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel, want wij gaan scharen..
volgens mij zag ik Symph ook wel een paar x in het Wierden meet topic voorbijschietenquote:Op zondag 26 september 2010 01:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het was een rossig persoon.. dus volgens mij moet jij dat zijn!quote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me Rauz niet, die is vrij schuw.
Ja, lachen man.quote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Vaduz! binnenkort weer meeten !
I ammm.quote:Op zondag 26 september 2010 01:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het was een rossig persoon.. dus volgens mij moet jij dat zijn!
Alleen haar gezicht niet.quote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh en tombo heb ik ook nog nooit een foto van gezien!
Ja daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, lachen man.Nu ben je wel een stuk fitter schat ik zo.
inderdaad die houdt zichzelf ook angstvallig verborgenquote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef PatriQue89 het volgende:
is ze dat echt zelf? Ze riep een paar x dat dat haar zusje was. Of was dat weer een fopje?quote:
Ohja, mauwerd.. het zijn dr toch nog een aantalquote:Op zondag 26 september 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad die houdt zichzelf ook angstvallig verborgen
Miauw ook niet geloof ik
O.. dat kan dan ook.quote:Op zondag 26 september 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ze dat echt zelf? Ze riep een paar x dat dat haar zusje was. Of was dat weer een fopje?
Die geeft een hele gave poesquote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zag ik Symph ook wel een paar x in het Wierden meet topic voorbijschieten
dan gieten we dr toch vol?quote:Op zondag 26 september 2010 01:44 schreef Koen66 het volgende:
EN uit d'r eigen woorden is C_A zonder alcohol een verlegen meisje
Zullen misschien wel meer mensen last van hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 01:44 schreef Koen66 het volgende:
EN uit d'r eigen woorden is C_A zonder alcohol een verlegen meisje
dat moet dan maar snel veranderenquote:Op zondag 26 september 2010 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zullen misschien wel meer mensen last van hebben
Komt wel goedquote:
We moeten een beetje op Myr letten.quote:Op zondag 26 september 2010 01:46 schreef Koen66 het volgende:
Myr wilde veel gaan drinken en weinig eten
ik was bloednerveus voor Wierden, maar het was zooooo gaafquote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt wel goedEerste meet kan vreemd zijn, maar als het al snel gezellig is dan zie ik iedereen wel los gaan
Wheheh nou, ze spuugt er niet inquote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We moeten een beetje op Myr letten.
Ik wel na dit.quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nerveus kan ik voor zoiets echt niet zijn.
Socios komt toch ookquote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We moeten een beetje op Myr letten.
Ik had naar die meet willen gaan net als de grote meet in Utrecht. Plots een huis gekregen dus daar tijd en geld ingestoken. 16 oktober is weer een ander verhaalquote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was bloednerveus voor Wierden, maar het was zooooo gaaf
Een meet met baggeraars als mod kan raar zijn, maar het was verre van dat,quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nerveus kan ik voor zoiets echt niet zijn.
Ja.quote:
Ik wil minimaal met 3 mannen tongworstelen..quote:Op zondag 26 september 2010 01:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een meet met baggeraars als mod kan raar zijn, maar het was verre van dat,
Maar de TAL meet lijkt me echt helemaal te gek
Whehehe, je lijkt me ook zo verlegenquote:
Zoiets ja, komen denk ik epic dingen uit.quote:Op zondag 26 september 2010 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je lijkt me ook zo verlegen
Wedden dat we gaan lachen en de boel op stelten zedtten
moeten ze van de meet zijn of zijn willekeurige voorbijgangers ook goed?quote:Op zondag 26 september 2010 01:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil minimaal met 3 mannen tongworstelen..
Dat is mijn missie voor de meet. Dan vind ik het ook te gek!
Van de meet natuurlijk, tenzij de voorbijganger steamy hot zijN!quote:Op zondag 26 september 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moeten ze van de meet zijn of zijn willekeurige voorbijgangers ook goed?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoiets ja, komen denk ik epic dingen uit.
In het begin wel even, alles nieuw en eng, maar dat zou goed moeten komen.quote:Op zondag 26 september 2010 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je lijkt me ook zo verlegen
Wedden dat we gaan lachen en de boel op stelten zedtten
Heee Liesquote:Op zondag 26 september 2010 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest even naar symphonic zwaaien.
het komt goed, trust mequote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het begin wel even, alles nieuw en eng, maar dat zou goed moeten komen.
We geven je een hartelijk ontvangst in Eindhoven. Dat helpt ookquote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het begin wel even, alles nieuw en eng, maar dat zou goed moeten komen.
quote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, als je me eenmaal geschaart hebt, dan voel je je wel ok!
Ja.quote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We geven je een hartelijk ontvangst in Eindhoven. Dat helpt ook
Liverpool - West Ham fa cup finale. Dus mei 2006quote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoelang is het al wel niet geleden TLK, een jaartje of 5?
Ah jij hebt hetzlefde als ik..quote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoelang is het al wel niet geleden TLK, een jaartje of 5?
O ja, de Hammers. Heb er echt niets van gezien.quote:Op zondag 26 september 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Liverpool - West Ham fa cup finale. Dus mei 2006
Te lang geleden om het zo te zeggen !
Inderdaad..quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Koen66 het volgende:
hmmm eens ff kijken of ik ook met mensen kan samen rijden, hoef ik niet alleen dat enge cafe binnen
Was wel een lange zit met penalty's en alquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, de Hammers. Heb er echt niets van gezien.
Niet zoveel rokenquote:Op zondag 26 september 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
Goddomme,nog een peuk dan, maar dan ook echt de laatste
ga je ook met de trein?quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ik spreek denk ik met Kally af van te voren al
ik rook niet veel maar ik kondigde een uur geleden mijn laatste al aan.quote:Op zondag 26 september 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zoveel roken![]()
Heb ik ook weleens last van
Een legende.quote:
Jep. Maar dan ga ik dus eerst vanuit Delfzijl naar Schiedam, en dan met Kally naar Utrecht..quote:
Wooo da's een forse omweg dan toch voor jou, via Schiedamquote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jep. Maar dan ga ik dus eerst vanuit Delfzijl naar Schiedam, en dan met Kally naar Utrecht..
En ik moet een slaapplaatst roggelen, dus hopelijk kan ik ook bij Kal slapen..(vond ze in principe wel goed dacht ik, ff checken!)
Ja, maar als ik bij Kally kan/mag slapen dan kan ik daar mn spullen alvast kwijt, en kennis maken, en dan ken ik al 1 iemand ietsjesquote:Op zondag 26 september 2010 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wooo da's een forse omweg dan toch voor jou, via Schiedam
Oja, ik moet dan ook spullen meenemen, maar die kan ik wel ergens in een kluisje droppen.quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik bij Kally kan/mag slapen dan kan ik daar mn spullen alvast kwijt, en kennis maken, en dan ken ik al 1 iemand ietsjes
quote:
waar ga jij slapen?quote:Op zondag 26 september 2010 02:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, ik moet dan ook spullen meenemen, maar die kan ik wel ergens in een kluisje droppen.
Kally.quote:
utrecht-schiedam = 45 min.quote:Op zondag 26 september 2010 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wooo da's een forse omweg dan toch voor jou, via Schiedam
Dan kunnen we tenminste scharen in bed.quote:
Ach, die 4 uur die ik al onderweg ben om in schiedam te komen, dan kan er 45 vanuit schiedam naar utrecht nog wel bij, met leuk gezelschapquote:Op zondag 26 september 2010 02:07 schreef kitao het volgende:
[..]
utrecht-schiedam = 45 min.
vice versa dus 90.
je hebt gelijk.
Trusten.quote:Op zondag 26 september 2010 02:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga slapen, eindelijk valt de vermoeidheid in. Tschuussss!
Doe je wel je vrouwencondoom in?quote:Op zondag 26 september 2010 02:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan kunnen we tenminste scharen in bed.
Dat weekend niet geleuf ik.quote:Op zondag 26 september 2010 02:09 schreef Koen66 het volgende:
wordt stapelen bij Kally
Zijn d'r kids niet thuis?
Kutlap.quote:Op zondag 26 september 2010 02:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe je wel je vrouwencondoom in?
Bel en ik liggen lepeltjelepeltjequote:Op zondag 26 september 2010 02:09 schreef Koen66 het volgende:
wordt stapelen bij Kally
Zijn d'r kids niet thuis?
wat zeggie nou , amandla awethu ?quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga toch maar slapen...
ate a manha
Orgie, Orgie, Orgiequote:Op zondag 26 september 2010 02:12 schreef Koen66 het volgende:
denk dat er weinig van slapen terechtkomt bij Kally thuis
ja ik had het tegen jou.quote:Op zondag 26 september 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt. Ik had het druk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 02:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ja ik had het tegen jou.
ik ga even pitten trouwens , later.
Dacht me te kunnen herinneren dat C_A ook met Kally wilde afsprekenquote:
Dat klinkt als een kapotte Lada.quote:
quote:
ik dacht-maar wist het niet meer zeker- dat we het er al eens over hadden gehad. En zoals je ook kon lezen ging ik het nog checken bij je;) ik had ook wat alcohol genuttigd gistr. Dus pin me er niet aan vAst:pquote:Op zondag 26 september 2010 09:18 schreef Kally het volgende:
Ik zie dat er geregel is geweest achter mijn rug![]()
Geeft niet hoor Pat slaap maar bij mij
Ja ik heb een te dure maand om ook nog een s een hotel erbij te kunnen nemenquote:Op zondag 26 september 2010 09:21 schreef tombolafan het volgende:
Het hele hotel-plan is overboord zie ik?
Nee gekkie is toch goedquote:Op zondag 26 september 2010 09:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik dacht-maar wist het niet meer zeker- dat we het er al eens over hadden gehad. En zoals je ook kon lezen ging ik het nog checken bij je;) ik had ook wat alcohol genuttigd gistr. Dus pin me er niet aan vAst:p
snap ik hoor, ik vond het sowieso al een dure onderneming worden danquote:Op zondag 26 september 2010 09:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb een te dure maand om ook nog een s een hotel erbij te kunnen nemen
Heb je naar mijn zusje gezwaaid?quote:Op zondag 26 september 2010 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh ik zit weer eens in de trein!
Precies, vind je die pub wat?quote:Op zondag 26 september 2010 09:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
snap ik hoor, ik vond het sowieso al een dure onderneming worden dan
bella en ik gaan scharen, dus komt goed!!quote:Op zondag 26 september 2010 09:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gekkie is toch goed![]()
Dat had ik je al eens gezegd ja dus alleen maar gezellig, ik prop jou en Bella wel samen
quote:Op zondag 26 september 2010 09:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bella en ik gaan scharen, dus komt goed!!
haha nee!!quote:
Treinvandaalquote:Op zondag 26 september 2010 09:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha nee!!
We will we will rock you *clap clap stamp* * PatriQue89 komt alvast in de stemming!
Ja, top!quote:
Ja doe maarquote:Op zondag 26 september 2010 09:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet echt plassen... Zl ik me over mn treinenwc's-fobie heenzetten?
Het is nog redelijk vroeg dus minder gebruiktquote:Op zondag 26 september 2010 09:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet echt plassen... Zl ik me over mn treinenwc's-fobie heenzetten?
Mauwquote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
Miauw dat filmpje is leuk alleen de pest is dat die op hyves staat op haar pagina, dus bijna niet eraf te krijgen
Ik hoop het eigenlijk wel jaquote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally, heb je je poesje de 16de al??
quote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 09:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik hoop het ook. Wat een schatje!!
hihi:@ deugnietje he? :pquote:Op zondag 26 september 2010 09:41 schreef Kally het volgende:
In het meet topic ook om jou Pat met je nee je moet gewoon je bammetjes meenemen
Ohh wat lief! Hij is zo klein en zo fluffyquote:
Ja de katten ook denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh wat lief! Hij is zo klein en zo fluffyDe hamsters zullen jaloers zijn
Met wie ga je ?quote:
met mijn beste vriendinnetjequote:
Ik snapte jequote:Op zondag 26 september 2010 09:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb haar treinkaartje dusze moest zonodig gister al naar den haag gaan,(ouders wonen daar nog), en dan gaat ze met mij mee terug naar groningen!
Ik ga nu wel klussen vandaag, ik heb er zowaar zin inquote:
Oh superquote:Op zondag 26 september 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga nu wel klussen vandaag, ik heb er zowaar zin in
Hoe oud?quote:Op zondag 26 september 2010 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Rent hier een kind door de trein, wil eigenlijk ff mn voet uitsteken!
Ik meen me een foto te herinneren met een treintje op zijn trommeltjequote:
ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 10:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik meen me een foto te herinneren met een treintje op zijn trommeltje
Die verveelt zich gewoonquote:
ja inderdaad. Ik zit toch ook gewoon lekker met mn bb. Ik ben ook rustig :pquote:Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Die verveelt zich gewoon![]()
Snap die ouders dan niet neem een DS ofzo mee voor in de trein
Ja preciesquote:Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Die verveelt zich gewoon![]()
Snap die ouders dan niet neem een DS ofzo mee voor in de trein
hahaha you nutterquote:Op zondag 26 september 2010 10:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ik zit toch ook gewoon lekker met mn bb. Ik ben ook rustig :p
Je was net de trein nog aan het slopenquote:Op zondag 26 september 2010 10:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ik zit toch ook gewoon lekker met mn bb. Ik ben ook rustig :p
hahaquote:Op zondag 26 september 2010 10:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Je was net de trein nog aan het slopen
quote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een jasje met schoudervulling aan heb
ja maar ik ben al groot en breed genoegquote:Op zondag 26 september 2010 10:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat is weer 'in' dus dat geeft niet
O ja dat is ook weer waarquote:Op zondag 26 september 2010 10:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar ik ben al groot en breed genoeg
quote:Op zondag 26 september 2010 10:18 schreef the_legend_killer het volgende:
hey goedemorgen. EFfe mijn eten opeten en dan sporten.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:18 schreef the_legend_killer het volgende:
hey goedemorgen. EFfe mijn eten opeten en dan sporten.
Maar wel uitgerust?quote:Op zondag 26 september 2010 10:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ik heb zo lekker geslapen. Dan baal ik gewoon dat ik moet voetballen
Hoi Bosquote:
Beetje moe nog maar dat komt wel goed.quote:
Ja ik las het. Gezellig. Tis ook al weer lang geleden dat we elkaar gemeet hebben, was in 2006 volgens mij de cupfinal tussen Liverpool en West Ham.quote:Op zondag 26 september 2010 10:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Bos16 oktober ga ik ook naar de meet
Mooi zo!quote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje moe nog maar dat komt wel goed.
En met jou?
Hoeveel vraagt ie?quote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Ik zoek een rol behang om mijn kinderen achter te plakken![]()
Oudste vraagt of ik de jongste kan verkopen
quote:
haha, ik moest lachn!! Mensen lkijken nu raar naar me in de treinquote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Ja daar had ik het met Vaduz ook al over. 4,5 jaar is gewoon te lang geleden.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik las het. Gezellig. Tis ook al weer lang geleden dat we elkaar gemeet hebben, was in 2006 volgens mij de cupfinal tussen Liverpool en West Ham.
Maar je hebt geen behanglijm in huis?quote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Sport zequote:Op zondag 26 september 2010 10:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja daar had ik het met Vaduz ook al over. 4,5 jaar is gewoon te lang geleden.
Mensen ik ga nu even sporten dus tot straks allemaal
Neequote:Op zondag 26 september 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar je hebt geen behanglijm in huis?
quote:Op zondag 26 september 2010 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien valt het met secondelijm te proberen.
quote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
Benny gaat met de trein naar de meet hè?
quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat ik toch wel mee wil, durf
gewoon komen poesiemauwquote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk in het topic de foto van het broodtrommel
quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewoon komen poesiemauwbijten heus niet, misschien dat we wAt kopjes en likjes geven verder niet!
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef -Miauw- het volgende:
Gekkiequote:Op zondag 26 september 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
als jullie maar niet van me schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |