Eieren gooien of stenen gooienquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Dus als jij iets doet, is het geen doodslag, maar als een ander een kunstje flikt wat echt niet zo erg is, is het meteen doodslag?Held.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef Jotcha het volgende:
Trek zo vol gas da asfalt van de straat jonguh![]()
Dus als ik voor de rest van je leven een hofnar inhuur die achter je aankomt, liedjes zingt, accordeon speelt en ook om de 5 minuten met een rubber hamer op je kop slaat, en jij schiet hem dood, dan is het jouw schuld?quote:
Wettelijk gezien welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als ik voor de rest van je leven een hofnar inhuur die achter je aankomt, liedjes zingt, accordeon speelt en ook om de 5 minuten met een rubber hamer op je kop slaat, en jij schiet hem dood, dan is het jouw schuld?
Jaja.
Bieberkapsel ftw jongenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wel een paar maanden geleden en nu is hij vet veranderd.
Hahaa zo had ik jou dus totaal niet voorgesteldquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bieberkapsel ftw jongen
En t is hyves als je daar actief op bent dan faal je sowieso. Dus neem geen moeite om te veranderen.
1 die foto is vaag en 2 ja mn kapsel is vet veranderdquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wel een paar maanden geleden en nu is hij vet veranderd.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hahaa zo had ik jou dus totaal niet voorgesteld
Nou wauw. Applausje voor jou hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
1 die foto is vaag en 2 ja mn kapsel is vet veranderd
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou wauw. Applausje voor jou hoor.
Wat luister je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Ik had 1x londsdale aan naar school echt al die leraren vragen of ik wist wat het betekendekomop zeg.
En iedereen denkt ook dat ik nigger muziek/ justin bieber luister
Ik moet poepenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |