x 100quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef Qunix het volgende:
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
quote:
Dusquote:Around the world, around the world
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Zeker!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef themauster het volgende:
is het wat TSOD van vanavond? kan ik het gebruiken als achtergrondmuziekje terwijl er visite is?
Mooi! hij staat weer op Radio 3quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Mooi! hij staat weer op Radio 3
Herstel... Kernkraft 400 is de naam van het nummer... Komt uit 1999quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 1
Kernkraft 400 draaien zou ook wel tof zijn![]()
Tijd voor kaasblokjes + mosterd en drank
Check:quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Herstel... Kernkraft 400 is de naam van het nummer... Komt uit 1999
http://www.discogs.com/Zombie-Nation-Kernkraft-400/master/129178
Die heb ik veel op de duitse televisie gezien op rtl2 bij The Domequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Dit komt volgens mij ook wel uit de jaren 90
edit: toch niet.. 2001. Wel een geinige plaat.
Even gezocht, maar ze komen ook uit Duitslandquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik veel op de duitse televisie gezien op rtl2 bij The Dome
hehe TMF keek ik alleen s,avonds Dag Top 5 enzo. S,ochtends was het Kindernet of we hadden de radio aan met Evers staat opquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gezocht, maar ze komen ook uit Duitsland. Geloof dat de plaat destijds ook veel op TMF was te zien en ook 538 draaide de plaat veel. Deed toen vakantiewerk waar die zender vaak opstond. En dat was geen pretje
.
Dag top 5, zo tof ! En altijd de Party Animals op P1quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe TMF keek ik alleen s,avonds Dag Top 5 enzo. S,ochtends was het Kindernet of we hadden de radio aan met Evers staat op
Nu weerquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
daar ging geluidstechnisch iets mis
Het is de mixquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
daar ging geluidstechnisch iets mis
Dat herinner ik me nog wel, ik vergeet ook nooit weer dat Isabelle een interview had met de Spice Girls en volgens had ze zich niet van te voren ingelezen want ze stelde echt hele domme vragen op den duur keken ze ook nog verveeld van de domme vragenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dag top 5, zo tof ! En altijd de Party Animals op P1. Aquarius stond echt zo lang op 1 dat het op een gegeven moment niet eens meer grappig was
.
Dat was hilarisch inderdaad. Geweldige tvquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel, ik vergeet ook nooit weer dat Isabelle een interview had met de Spice Girls en volgens had ze zich niet van te voren ingelezen want ze stelde echt hele domme vragen op den duur keken ze ook nog verveeld van de domme vragen
toen had je ook geen wikipediaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel, ik vergeet ook nooit weer dat Isabelle een interview had met de Spice Girls en volgens had ze zich niet van te voren ingelezen want ze stelde echt hele domme vragen op den duur keken ze ook nog verveeld van de domme vragen
Back by dope demandquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Turn up the bass, back by doped the man
Een schande!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:48 schreef Evertjan het volgende:
heb 2 dagen geen tijd gehad om 3FM te luisteren
Hehe nee maar zij waren toen wel de popsensatie van 1996-1998 dus als je toen niks van hun wist leefde je wel in een andere wereld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toen had je ook geen wikipedia
Verplicht moet je nu 2x reageren met 'Ik heb spijt'.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:48 schreef Evertjan het volgende:
heb 2 dagen geen tijd gehad om 3FM te luisteren
We kunnen niet meer terug Hans. MTV is verpest met tiener real life soaps en TMF is nog ergere meuk dan 538quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was hilarisch inderdaad. Geweldige tv. Mooie tijd was dat. Jammer dat TMF tegenwoordig zo ruk is.
Die is zo tof. Ik vind Everytime you touch me ook echt geniaal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nog geen MOBY - Feeling so real gehoord!!!!
die ga ik nu zelf draaien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nog geen MOBY - Feeling so real gehoord!!!!
Ja, echt balen inderdaad. MTV is ook helemaal kapot gemaakt met onzin. Ik ben echt serieus blij wanneer ze daar muziek uitzenden en dat is helaas niet vaak. Ik val bij TMF soms binnen bij zo'n Dance hitlijstje en dat vind ik echt super. Jammer dat het voor de rest niet veel is. The Box is helaas ook al foetsie. Blijft zo weinig over... Overigens kan je via Ziggo ook een abo afsluiten zodat je wel een TMF/MTV hebt met muziek ( te gek voor woorden ).quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef themauster het volgende:
[..]
We kunnen niet meer terug Hans. MTV is verpest met tiener real life soaps en TMF is nog ergere meuk dan 538
Je hebt op UPC digitaal 'Xite'... Wel leuk. Lijkt op de oude The BOX. http://xite.nl/quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt balen inderdaad. MTV is ook helemaal kapot gemaakt met onzin. Ik ben echt serieus blij wanneer ze daar muziek uitzenden en dat is helaas niet vaak. Ik val bij TMF soms binnen bij zo'n Dance hitlijstje en dat vind ik echt super. Jammer dat het voor de rest niet veel is. The Box is helaas ook al foetsie. Blijft zo weinig over... Overigens kan je via Ziggo ook een abo afsluiten zodat je wel een TMF/MTV hebt met muziek ( te gek voor woorden ).
Ja heb ik, kijk vaak naar de beide VH1 zenders heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt balen inderdaad. MTV is ook helemaal kapot gemaakt met onzin. Ik ben echt serieus blij wanneer ze daar muziek uitzenden en dat is helaas niet vaak. Ik val bij TMF soms binnen bij zo'n Dance hitlijstje en dat vind ik echt super. Jammer dat het voor de rest niet veel is. The Box is helaas ook al foetsie. Blijft zo weinig over... Overigens kan je via Ziggo ook een abo afsluiten zodat je wel een TMF/MTV hebt met muziek ( te gek voor woorden ).
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je hebt op UPC digitaal 'Xite'... Wel leuk. Lijkt op de oude The BOX. http://xite.nl/
Dan heb je toch iets van 60 zenders?? Heb gewoon het basis abo. Bij het andere abo zit ook een zender met veel classics. Weet de naam even niet maar dat is wel tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja heb ik, kijk vaak naar de beide VH1 zenders heerlijk
Verwacht van welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef themauster het volgende:
Straks wel 2 uur nieuwe muziek neem ik aan in Whitenoise want dat programma word gemaakt voor meerdere zenders.
VH1 Classic, ik heb Digitaal Totaal dus ook veel radiozenders enzo stuk of 4 3FM kanalenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets van 60 zenders?? Heb gewoon het basis abo. Bij het andere abo zit ook een zender met veel classics. Weet de naam even niet maar dat is wel tof.
Lijkt me toch vervelend dat je 2 uur moet wachten tot je weer mag omdat er een pauper dj met pauper muziek je nacht moet vergallen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef themauster het volgende:
Ik kijk net even op de cam spreekt die gast nu voicetracks in voor zijn volgende uitzending?
Oja die! Okay, dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef themauster het volgende:
[..]
VH1 Classic, ik heb Digitaal Totaal dus ook veel radiozenders enzo stuk of 4 3FM kanalen
+2 op naar de engelse radioquote:
Sloapsequote:Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef ChickenTonight het volgende:
ik kan me voorstellen dat dit soort muziek wel ok klinkt als je 's nachts op de snelweg lange ritten moet maken. Maar om hiervoor naar een feest te gaan...![]()
Ik ga slapen. Was al om 7u op.![]()
Dat is vroeg! Trustenquote:Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef ChickenTonight het volgende:
ik kan me voorstellen dat dit soort muziek wel ok klinkt als je 's nachts op de snelweg lange ritten moet maken. Maar om hiervoor naar een feest te gaan...![]()
Ik ga slapen. Was al om 7u op.![]()
EN LIVEquote:Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef Qunix het volgende:
Wie is dit ook al weer? http://www.turnupthebass.nu/audio.php?id=10 @ 16:30
quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef Qunix het volgende:
LOL!
Turn up the bass aangezet, net afgelopen en nu op 3FM
Annemic draait de cam altijd weg.quote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen!
werd verrast met Joshua Kadison's Jessie toen ik de stream aanzette
iemand enig idee waarom de cam staat gericht op niets?
oe, en nu Warren G en Nate Dogg!
serieus? heb haar toch een aantal keer op cam gezien. of doet ze dat alleen op zondag?quote:
Altijd moet je lezen als meestalquote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serieus? heb haar toch een aantal keer op cam gezien. of doet ze dat alleen op zondag?
nja, dan heb ik de laatste tijd toevallig alleen gekeken wanneer ze wel op de webcam wasquote:Op zondag 26 september 2010 10:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Altijd moet je lezen als meestal.
Jup ze draait hem heel vaak weg.
De Veenbessen op de radio
quote:09:51| Luniz - I Got 5 On It
09:47| Madonna - Frozen
09:46| Luniz - I Got 5 On It
Ik dacht dat dus gisteren opgelost te hebben, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 26 september 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Jaja, Da Luniz is gedraaid! Nu alleen nog een keer op een fatsoenlijk tijdstip
[..]
Heb zelf wel het idee dat het minder is geworden, maar inderdaad bij sommige platen gaat het nog fout. Hier staan nog een aantal dubbele tracks in. Succes met de huntingquote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus gisteren opgelost te hebben, maar blijkbaar niet.
Nog maar even doorzoeken dus.
Ah, dat is snel! Ben benieuwdquote:[edit]
Wachttijd verlengt van 5 naar 10 minuten. Nu zou het goed moeten gaan
Nicequote:Op zondag 26 september 2010 11:25 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik agreer met hans! rrrrrr
bedenk me nu ineens dat Lene MArlin helaas in 2000 een hit had
quote:Sam Bal nieuwe wereldkampioen woordspelingen spuien. "Het is nog best pittig om zó flauw te zijn," aldus Bal. Geer en Goor werden 2e en 3e.
dat zat ik me ook al af te vragen. een huisdier waarvoor iemand allergisch is ofzo?quote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/25576507129
Wie is Maurice?
Zijn hondquote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/25576507129
Wie is Maurice?
Hier nietquote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
zo, in Grunn regent het en volgens buienradar blijft dat voorlopig ook zo
zo'n hekel aan hem?quote:Op zondag 26 september 2010 12:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou, bij hoge uitzondering maar eens naar Timur luisteren.
Nogalquote:
sowieso veel lekkere 90s nummers lijkt me en das altijd goedquote:Op zondag 26 september 2010 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nogal
Maar ik hoop dat de muziek een hoop goed gaat maken
Omg die is geniaalquote:
Ik ben dus niet de enige met die meningquote:
Zeker niet. Hoop op beterschap voor zometeen..quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met die mening
quote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
verrassend.....maar dit wordt geen pompsessie op t toilet.....
+1! dit nummer rockt!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben er vandoor. komt een goeie film op de Belg: I's a mad mad mad mad world
tot later!
Slechts 1 nummer wat ik goed vond.quote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijke crap maakt die Bjork toch ook..
Jup, mee eensquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Gisteren geweldig nieuws te horen gekregen: ik word, voor het eerst, ome Timo!![]()
![]()
![]()
Feli!quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Gisteren geweldig nieuws te horen gekregen: ik word, voor het eerst, ome Timo!![]()
![]()
![]()
quote:
Thanksquote:
allejezus wat slechtquote:Op zondag 26 september 2010 16:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo, was dat een grap van Bart?
Achquote:Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hanson
Wat was dat vreselijk zeg
quote:
Echt he.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef Qunix het volgende:
HAAHAHAHAHA BART... IK VIND JE GRAP WEL LEUK!
quote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef -Hans- het volgende:
N Sync !!!! Vond Bye Bye Baby best tof![]()
Wat een #($*#()$)#@.quote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef Qunix het volgende:
Hij gaat er door heen lullen... Die lullo.
Was echt goed idd !quote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Valerio bij Mamma Appelsap![]()
Wat een geniale gozer is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |