Het lullige is dat ze er zelf geen inspraak op hebben wat ze moeten zingen. Dit was zo'n typisch geval dat het nummer echt compleet verkeerd gekozen was. Best lullig als je er daardoor uitvliegt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze kon best wel zingen, maar dat nummer was gewoon helemaal fout gekozen.
Ja maar daar gaat het een beetje om, ze moeten kijken wat je in je hebtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:43 schreef editoor het volgende:
[..]
Het lullige is dat ze er zelf geen inspraak op hebben wat ze moeten zingen. Dit was zo'n typisch geval dat het nummer echt compleet verkeerd gekozen was. Best lullig als je er daardoor uitvliegt.
Ik moet ook wel toegeven dat het vocaal beter had gekund maar toch vind ik het zonde dat er niet voor een ander nummer gekozen werd. Ik denk dat ze dan namelijk wel door was gegaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het een beetje om, ze moeten kijken wat je in je hebt
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik moet ook wel toegeven dat het vocaal beter had gekund maar toch vind ik het zonde dat er niet voor een ander nummer gekozen werd. Ik denk dat ze dan namelijk wel door was gegaan.
Hij had er verschillende tegelijk te pakkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Had ook helemaal de verkeerde toonhoogte te pakken
Ah, jij hebt ook snel internetquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:50 schreef MissJ het volgende:
rode knop niet terecht volgens hem zelf
Zolang ze het maar niet verneuktquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ze heeft het liedje aangepast, oh jee.
Nee mijn streepje is wegquote:
ja? Loop ik voor? ik zit nu op 1.17.19quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |