quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Mooi om te horen. En je hebt hem opnieuw gekocht omdat je de iPad toch wel een beetje miste?
Daarom.quote:Why iPad?
In spite of its passive character, the awkward keyboard, the stubborn iOS and its many other faults, the iPad has the power to drag you in and make you forget the world around you.
Hier heb je de wikiquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:03 schreef WSquater het volgende:
iPad topic
nog geen vaste post, dus die maak ik zo wel even
Oh ja, ik heb er net al eentje gemaakt. Die ik nu heb is anders toch ook wel goed?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hier heb je de wiki![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/IPad
Prima joh.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb er net al eentje gemaakt. Die ik nu heb is anders toch ook wel goed?
Ennuh... ik willl de iPad. Waarom moeten winkels op toch op zondag gesloten zijn? Alleen vanwege dat Christelijke geloof?!
dat gaat mij helaas niet lukken met de iphone icm de ipad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef PierreTT het volgende:
Ipad eindelijk aan mijn telefoon gekoppeld, nu ook internet onderweg
Oke, ik heb het met een Nokia gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
dat gaat mij helaas niet lukken met de iphone icm de ipad.
Dat zijn echt van die kleine dingetjes die Apple expres heeft laten ontbreken bij de eerste iPad, zodat ze verbeteringen over hebben voor latere modellen.quote:
Hij ziet er ook plat uit net zoals de iPhone 4. En de rand lijkt ook wel op die van de iPhone 4...quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die kleine dingetjes die Apple expres heeft laten ontbreken bij de eerste iPad, zodat ze verbeteringen over hebben voor latere modellen.
Hij lijkt gewoon op de huidige iPadquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:39 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hij ziet er ook plat uit net zoals de iPhone 4. En de rand lijkt ook wel op die van de iPhone 4...
Frontfacing camera niet gezien?quote:Op zondag 26 september 2010 02:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hij lijkt gewoon op de huidige iPad(afgezien van extra dock connector)
Die rand ziet er toch echt hetzelfde uit als bij de iPhone 4. En hij ziet er gewoon plat uit, als je er zo naar kijkt (en daarnaast, lijkt, het glas boven de rand uit te steken (net als bij de iPhone 4) - maar dat kan ook gewoon komen door die simpele schets.quote:Op zondag 26 september 2010 02:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hij lijkt gewoon op de huidige iPad(afgezien van extra dock connector)
de huidige iPad heeft daar ook al zo'n sensor zitten. (voor meting omgevingslicht)quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Frontfacing camera niet gezien?
Wordt dat niet in iOS 4.2 gefixt?quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Is er trouwens ook nog ergens een browser welke niet constant herlaad als je hem opent in zijn tab
Perfect Browser. Daarbij kun je het instellen.quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Is er trouwens ook nog ergens een browser welke niet constant herlaad als je hem opent in zijn tab
Hoe krijg je je theme zo afzichtelijk?quote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een probleempje geloof ik... ik heb op mijn ipad een wit icoontje staan (een app) die op wachten staat.. installeren gaat niet en verwijderen gaat ook niet... met herstellen wilt itunes de laatste reservekopie terugzetten , maar daar staat de foutieve app dus ook tussen
Dit dus :
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je ? Ik heb gewoon de interesse nog niet gehad om mijn achtergrond te wijzigenquote:Op zondag 26 september 2010 14:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe krijg je je theme zo afzichtelijk?
Geprobeerd! deed ie hier niet helaas... nu maar eens zien wat een nieuwe installatie doetquote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Had ik gisteren ook. Uit en aan zetten deed bij mij de truc.
Ik had het net ook (na het installeren van een app) en het bovenstaande werktequote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
heh, dat had ik toevallig ook gisteren...quote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Waarvoor heb je Flash nodig? Om geheugenvretende advertenties op websites te zien?quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef MiFi het volgende:
Echt jammer van flash en multitasking, anders had ik hem wel willen uitproberen als mijn eerste apple
nou, flash heb ik nog geen seconde gemist. Multitasking wel een beetje, maar de huidige werking vast ook best mee.quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef MiFi het volgende:
Echt jammer van flash en multitasking, anders had ik hem wel willen uitproberen als mijn eerste apple
Video's kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarvoor heb je Flash nodig? Om geheugenvretende advertenties op websites te zien?
En multitasking komt in november.
Hmja, maar is daar geen app van dan? Of dezelfde comtent op een andere site bekijken?quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef MiFi het volgende:
[..]
Video's kijken
En dan geen youtube (Tudou bijvoorbeeld)
Volgens mij is er iets mis met je iPad. De fonts kloppen niet echt.quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Ik heb gewoon de interesse nog niet gehad om mijn achtergrond te wijzigenboeiend?
Nee hoor fonts zijn gewoon normaal , net zoals de fonts van de printscreens van een andere poster uit het vorige topic en het is idd een printscreen vanuit itunes.quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met je iPad. De fonts kloppen niet echt.
Ja inderdaad laptop heeft gewoon windows . Je ging uit van een macbookquote:
Multitasking komt in november. Vind trouwens niet dat je tegen iemand kan zeggen 'wie heeft Flash, dat geheugenvretende spul, nou nodig?' - voor sommige is het weldegelijk handig. Prima dat ze het er niet standaard willen instoppen, maar geef je klanten op z'n minst een keuze of ze het wel of niet willen...quote:Op zondag 26 september 2010 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarvoor heb je Flash nodig? Om geheugenvretende advertenties op websites te zien?
En multitasking komt in november.
Helaas , wellicht wordt dat de volgende aankoopquote:Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef retorbrapi het volgende:
Ja Mac heeft andere fonts, vandaar.
quote:Ik ben erg blij dat er zoveel enthousiaste reacties zijn op ons idee voor de TVGids iPad app. Voorlopig blijft het bij een idee. Wat je ziet in het filmpje is een Keynote presentatie op een iPad. De demo hebben we gemaakt ter ondersteuning van onze inzending voor de Sanoma digital iPad challenge. Intussen weten we dat de iPad challenge gewonnen is door een….. poppenhuis. Ons idee kwam niet eens bij de top 5.
Inmiddels is er wel een echte TVGids iPad app klaar voor lancering. Deze app is vrijdag door TVgids.nl aangeboden bij Apple en zal dus normaal gesproken over anderhalve week beschikbaar zijn. In de nieuwe app kun je je eigen overzichten maken op basis van zenders, tijd en genre. Daarnaast kun je zien wat er over een bepaald programma gezegd wordt op Twitter en kun je promo’s en/of trailers bekijken. Nog niet alle features uit onze demo dus, maar het gaat iig vooruit!
Nogmaals bedankt voor de enthousiaste reacties. Wie weet gaan we ‘m echt nog een keer maken!
Tja, dat was natuurlijk geweldig geweest. Leuk idee om social media er in op te nemen op die manier.quote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer dat die 'aangekondigde' social tv-gids voorlopig slechts een idee blijft![]()
. Zie reactie @ http://www.ipadplanet.nl/10140/tvgids-nl-binnenkort-op-de-ipad/
[..]
Deze app komt wel in de store, en iig ook met zien wat er op Twitter over het programma gezegd wordt. Tevens ook in portrait en de tvgids heeft een gelijkwaardige interface.quote:Op maandag 27 september 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, dat was natuurlijk geweldig geweest. Leuk idee om social media er in op te nemen op die manier.
Nu moeten we het doen met de Veronicagids, ook lekker uitgebreid maar niet met de leuke opties zoals dit plan had.
Macally BookStand. Gebruik ik nu aantal maanden nar volle tevredenheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, mijn iPad Snugg case is ook wel ah einde van zijn/haar latijn. Iemand een goed alternatief voor een goede stevige iPad case?
Zag het al voorbij komen via twitter. Duurt wel bijzonder lang.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Backup loopt sinds gisteravond 21:00 uur....
Alleen al over het backuppen van PressReader heeft ie een uurtje of 2,5 gedaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag het al voorbij komen via twitter. Duurt wel bijzonder lang.
Ik ga 's rondsnuffelen: danke!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Macally BookStand. Gebruik ik nu aantal maanden nar volle tevredenheid.
You're welcomequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga 's rondsnuffelen: danke!
Die van mij is alweer uit elkaar aan het vallenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Macally BookStand. Gebruik ik nu aantal maanden nar volle tevredenheid.
Hmquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Die van mij is alweer uit elkaar aan het vallen
De rug. De voorkant begint er langzaam maar zeker af te vallen. Het begint nu aan de onderkant, een centimeter of twee. Binnenkort is het ducttape tijdquote:
Hmzquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Sander het volgende:
[..]
De rug. De voorkant begint er langzaam maar zeker af te vallen. Het begint nu aan de onderkant, een centimeter of twee. Binnenkort is het ducttape tijd
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier mensen die iOS4 al op hun iPad hebben gezet? Hoe zijn de ervaringen?
Door te betalenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:24 schreef Oxymoron het volgende:
Hoe krijg je een developer account?
Ik doe wel early adapten, niet developpen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Via Developer account.
Heb zelf nog niet de sprong in het diepe gewaagd...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Backup loopt sinds gisteravond 21:00 uur....
Volgens mij waren er al berichten geplaatst over dat de MM daar best lullig over doet. Zou gewoon even contact opnemenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef WSquater het volgende:
Dode pixel gevonden, en valt mij best op. Weet iemand hoe de mediamarkt hierover doet?
Al was ie 10 euro, dan horen er ook geen mankementen in te zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:49 schreef WSquater het volgende:
Het is een apparaat van 700 euro... Dan horen er geen mankementen in te zitten.
Nee, tuurlijk niet maar ik bedoel daarmee te zeggen dat het bij een goedkoper apparaat nog wel eens kan voorkomen maar dat zoiets zeker niet moet voorkomen bij een apparaat van 700 euro.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Al was ie 10 euro, dan horen er ook geen mankementen in te zitten
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef WSquater het volgende:
Nee, tuurlijk niet maar ik bedoel daarmee te zeggen dat het bij een goedkoper apparaat nog wel eens kan voorkomen maar dat zoiets zeker niet moet voorkomen bij een apparaat van 700 euro.
Al geprobeerd...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uiteraard.
Overigens ziet het er meer uit als een luie pixel dan een dode. Een luie kan je meestal zelf verhelpen met een speciale app
Wat wil je? Soort van to do-app? Dan raad ik bijvoorbeeld Omnifocus aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef Nipples het volgende:
Kan iemand mij een goede time management app aanbevelen?
Ik zoek een to do functie gekoppelt aan een tijdslijn met agenda.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat wil je? Soort van to do-app? Dan raad ik bijvoorbeeld Omnifocus aan.
Pocket informant HDquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:36 schreef Nipples het volgende:
[..]
Ik zoek een to do functie gekoppelt aan een tijdslijn met agenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |