abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86997237
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Blushed het volgende:
Hé. dr was toch ook iets met fullmetal alchemist ofzo?
Absoluut mijn favoriet. ^O^

De originele anime dan.

Een duistere en sombere verhaal met veel actie en af en toe ook humor en tranen ;(
Je kan je zo erg inleven in de personages. Ik geef het een 10.
life goes by...
pi_86997444
fullmetal alchemist is dacht ik een serie die mij werd aangeraden, maar de manier waarop het eruit zag sprak me niet aan
  woensdag 29 september 2010 @ 21:09:47 #278
137556 L.no
Midlife crisis
pi_86997465
FMA. _O_ _O_
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86997986
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
fullmetal alchemist is dacht ik een serie die mij werd aangeraden, maar de manier waarop het eruit zag sprak me niet aan
Mij eerst ook niet. Ik zag een robot en daarnaast een jochie met een metalen arm. Eerste afleveringen is het nog een beetje vaag en vooral veel wennen. Als het je tot aflevering 5/7 (ik weet niet meer welke) geïnteresseerd blijft. Dan kan je niet meer stoppen met kijken. Het verhaal zit zo goed in elkaar en de personages zijn zo levend. Overigens is het niet bedoeld voor kinderen. Het kent veel gruwelijke scenes. Niet zo zeer de graphics, maar het verhaal.

Natuurlijk als je niet zo van de fantasie films / tekenfilms met wat alchemie houdt, dan is het niets voor jou :P
life goes by...
  woensdag 29 september 2010 @ 22:19:29 #280
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87001561
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef L.no het volgende:

[..]

Volgens mij lees je toch echt emoties in mijn post die er niet zijn. Bovendien lijkt het niet dat ze de moeite willen nemen om aan anime te wennen.
Dat is autisten eigen, vandaar; rusitg laten wennen. :Y
pi_87002321
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Wing het volgende:

[..]

Absoluut mijn favoriet. ^O^

De originele anime dan.

Een duistere en sombere verhaal met veel actie en af en toe ook humor en tranen ;(
Je kan je zo erg inleven in de personages. Ik geef het een 10.
:')
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent een van de weinigen. De art en animatie die Bones produceert horen zeker bij de beste! Het kan natuurlijk niet tippen aan films en ova's, maar voor series met best lage budgetten leveren ze er best wel erg goed werk.
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef Wing het volgende:

[..]

Mij eerst ook niet. Ik zag een robot en daarna stopte ik met lezen.
Het ziet er naar uit dat je het verhaal van FMA niet helemaal begrepen heb. Misschien word het tijd om hem opnieuw te kijken? Overigens is de (voornaamste) doelgroep: jongens van ongeveer 6 tot 16... :O
“An interesting thing is a good thing.”
pi_87002751
Het zijn ook altijd van die aparte, doch typische persoontjes, die meiden die anime kijken, WoW spelen en naar alternatieve muziek luisteren. :') Niet mijn smaak zullen we maar zeggen.
pi_87003253
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

Je bent een van de weinigen. De art en animatie die Bones produceert horen zeker bij de beste! Het kan natuurlijk niet tippen aan films en ova's, maar voor series met best lage budgetten leveren ze er best wel erg goed werk.
[..]

Het ziet er naar uit dat je het verhaal van FMA niet helemaal begrepen heb. Misschien word het tijd om hem opnieuw te kijken? Overigens is de (voornaamste) doelgroep: jongens van ongeveer 6 tot 16... :O
Dat is de cover toch een robot en een jochie met een metalen arm? Natuurlijk gaat het daar niet over, maar om in te gaan op wat strawberry zei "waarop het eruit zag sprak me niet aan".

Doelgroep te beginnen van 6, volgens mij heb je de serie zelf niet echt goed begrepen :') of je loopt te trollen natuurlijk.
life goes by...
pi_87003409
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef Wing het volgende:

[..]

Mij eerst ook niet. Ik zag een robot en daarnaast een jochie met een metalen arm. Eerste afleveringen is het nog een beetje vaag en vooral veel wennen. Als het je tot aflevering 5/7 (ik weet niet meer welke) geïnteresseerd blijft. Dan kan je niet meer stoppen met kijken. Het verhaal zit zo goed in elkaar en de personages zijn zo levend. Overigens is het niet bedoeld voor kinderen. Het kent veel gruwelijke scenes. Niet zo zeer de graphics, maar het verhaal.

Natuurlijk als je niet zo van de fantasie films / tekenfilms met wat alchemie houdt, dan is het niets voor jou :P
Het verhaal spreekt me wel aan, alleen de manier waarop het dus 'getekend' is niet echt...
Te kinderlijk. Ik snap dat veel anime er wat kinderlijk uitziet, maar bij FMA vind ik het dus echt niks.

Misschien moet ik gewoon even kijken een paar afleveringen. Het went vast. :P
  woensdag 29 september 2010 @ 22:55:12 #285
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87003484
Er zitten geen robots in FMA.
pi_87003641

Een van de betere plaatjes die ik kon vinden. :P
  woensdag 29 september 2010 @ 22:58:12 #288
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87003642
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het verhaal spreekt me wel aan, alleen de manier waarop het dus 'getekend' is niet echt...
Te kinderlijk. Ik snap dat veel anime er wat kinderlijk uitziet, maar bij FMA vind ik het dus echt niks.

Welke versie keek je, de oude of full metal alchemist: brotherhood? Als je de oude gekeken hebt en je vindt de stijl niet zo leuk, dan kan je die brotherhood versie wel kijken. Die is wél gebasseerd op de manga en het is sinds begin 2010/eind 2009 pas geanimeerd.
pi_87003777
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef L.no het volgende:

[..]

Welke versie keek je, de oude of full metal alchemist: brotherhood? Als je de oude gekeken hebt en je vindt de stijl niet zo leuk, dan kan je die brotherhood versie wel kijken. Die is wél gebasseerd op de manga en het is sinds begin 2010/eind 2009 pas geanimeerd.
Ik heb niets gekeken, alleen plaatjes. Of misschien 1 scene een hele tijd terug..

Maar als de tekenstijl me niet aanspreekt ben ik niet snel geneigd om te kijken. En dat verschilt per serie. Sowieso kijk ik al in geen maanden meer anime. Ben meer hooked op niet-anime series op het moment, maar toch hoor ik van iedereen dat FMA zo goed is. Dus misschien enkel voor het verhaal toch proberen een keertje :P
  woensdag 29 september 2010 @ 23:05:18 #290
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87003996
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb niets gekeken, alleen plaatjes. Of misschien 1 scene een hele tijd terug..

Maar als de tekenstijl me niet aanspreekt ben ik niet snel geneigd om te kijken. En dat verschilt per serie. Sowieso kijk ik al in geen maanden meer anime. Ben meer hooked op niet-anime series op het moment, maar toch hoor ik van iedereen dat FMA zo goed is. Dus misschien enkel voor het verhaal toch proberen een keertje :P
Ah, ik dacht dat je na een aflevering al afhaakte door de stijl, sorry voor de misverstand. Veel plezier met kijken als je besloten hebt om m te kijken. Het is een van mijn favoriete series met een heel erg sterk en uniek verhaal ja.
pi_87005087
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Een van de betere plaatjes die ik kon vinden. :P
Die stijl van tekenen vind ik nog wel wat hebben, op zich.
In tegenstelling tot Naruto en dergelijke troep.
pi_87005173
Wat is dit nou weer voor een gaar Anime-topic geworden.
pi_87005254
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Rectum het volgende:
Terechte klacht, ze worden steeds brutaler :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 29 september 2010 @ 23:37:52 #294
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_87005338
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Rectum het volgende:
Inderdaad. Terug naar de klacht dan maar?
pi_87005345
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef L.no het volgende:
Er zitten geen robots in FMA.
Zucht, dat was toch mijn eerste indruk toen ik die cover zag.

Natuurlijk weet ik dat het...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes by...
pi_87005356
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Die stijl van tekenen vind ik nog wel wat hebben, op zich.
In tegenstelling tot Naruto en dergelijke troep.
Ik kan ook wel een dergelijk plaatje van Naruto vinden hoor. ;)

Andere FMA afbeeldingen zien er alweer anders uit.
pi_87005386
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Inderdaad. Terug naar de klacht dan maar?
Goed idee. Anime :') en mensen die er naar kijken. :') :') :')
pi_87005395
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeker doen, kijk daar overheen en je hebt een parel gevonden.
life goes by...
pi_87005430
pi_87005661
Gewoon samen naar Death Note kijken? :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')