Alfred J Kwak, is toch echt in Japan geanimeerd en is Anime hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Dat is geen anime. Dat was ubercool.
Dat was zo geweldig.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
De enige Anime die wel tof was ging over een gele eend met een rode sjaal
[ afbeelding ]
Nee het is geen anime want het ziet er normaal uitquote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Alfred J Kwak, is toch echt in Japan geanimeerd en is Anime hoor!
Alfred heeft ook echt van die kkogen zoals jij in je UI. Alfred is geen anime, dus doe maar niet alsof je normaal bent.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Alfred J Kwak, is toch echt in Japan geanimeerd en is Anime hoor!
Rustig maarquote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef L.no het volgende:
Er zijn verschillende soorten anime hoor. Alfred J. Kwak is echt een Japanse animatie, hoe hard jullie het ook ontkennen.
Volgens mij lees je toch echt emoties in mijn post die er niet zijn. Bovendien lijkt het niet dat ze de moeite willen nemen om aan anime te wennen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Rustig maarJe moet die mensen niet meteen in het diepe gooien, rustig aan de nieuwe dingen laten wennen. Dan komt het allemaal goed
Je kunt hooguit tolk worden...quote:Op woensdag 29 september 2010 12:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee, maar wat heb je eraan behalve RAW anime kijken?
Als je ook een beetje redelijk Engels of iets anders kan... kan je daar in Nihonland ook nog les gaan geven.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, als het een leuk meisje is, wat boeit het dan dat ze anime kijkt?
Dat hoort dan ook bij haar karakter, niet?
Hoezo zou ik aan anime moeten wennen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij lees je toch echt emoties in mijn post die er niet zijn. Bovendien lijkt het niet dat ze de moeite willen nemen om aan anime te wennen.
Niet. Je kan doen wat je wilt. Ik geef alleen een reactie op die opmerking.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Hoezo zou ik aan anime moeten wennen?
Oh.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet. Je kan doen wat je wilt. Ik geef alleen een reactie op die opmerking.
Dunno, maar wat er ook mee was het is nu afgelopen. De manga, de eerste anime en de tweede anime zijn allemaal af en vertaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Blushed het volgende:
Hé. dr was toch ook iets met fullmetal alchemist ofzo?
Dat komt omdat men in het westen tekenfilms als kinderachtig ziet. Waardoor (jonge)volwassenen er niet zo snel naar zullen kijken, wat weer tot gevolg heeft dat het alleen rendabel is om kinderseries naar het westen te exporteren.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef SwissDutchy het volgende:
Ik ben het eens dat alles wat getekend kinderachtig is. Als het voor volwassenen zou zijn, zouden ze het niet op een tijdstip dat alleen kinderen kijken uitzenden. Zoals Southpark, Family guy, etc.
wat ze rond middennacht uitzenden (Vrijdagavond Comedy central), Dat is wel het tijdstip dat alle kleine koters voor de tv zitten.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:30 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee het is geen anime want het ziet er normaal uit
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef SwissDutchy het volgende:
Ik ben het eens dat alles wat getekend kinderachtig is. Als het voor volwassenen zou zijn, zouden ze het niet op een tijdstip dat alleen kinderen kijken uitzenden. Zoals Southpark, Family guy, etc.
wat ze rond middennacht uitzenden (Vrijdagavond Comedy central), Dat is wel het tijdstip dat alle kleine koters voor de tv zitten.
Huh? Kleine kinderen om middernacht voor de TV?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef SwissDutchy het volgende:
Sarcasme.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Huh? Kleine kinderen om middernacht voor de TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |