Domme mensen die onderscheid maken tussen tekenfilms van Japan en niet-Japan waardoor ik ook eraan begonnen benquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bedacht door Amerikanen, geproduceerd door Nick.
[..]
In Japan word er geen onderscheid gemaakt tussen tekenfilms van Japanse makelij en van niet Japanse makelij. Dat word alleen buiten Japan gedaan.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:37 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
.. valt niet op dat het 'het Engeland' moet zijn en niet 'de Engeland'?![]()
Vreselijk.quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
Sommige anime zijn geniaal, daar kan geen serie tegenop (ik denk aan bijvoorbeeld Death Note, Samurai Champloo, Monster, Cowboy Bebop).
Wat een onderbouwing.quote:
Daar heb ik al genoeg argumenten voor genoemd in dit topique...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat een onderbouwing.Ik snap meteen waarom je het vreselijk vindt.
Ik zie er.. 0quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Daar heb ik al genoeg argumenten voor genoemd in dit topique...
Metalautisten die anime een slechte naam gevenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:22 schreef aapinator het volgende:
Was er met MTV Made niet een keer zo'n kerel die altijd met z'n voorhoofd beschermer naar school ging?
Anime.
Genialiteit.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
De enige Anime die wel tof was ging over een gele eend met een rode sjaal
[ afbeelding ]
Die ken ik ook eenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef netflanders het volgende:
Sowieso, Japanolofie.Ik moest altijd een beetje huilen wanneer ik naar het academiegebouw moest en langs het Arsenaal kwam, waar alle Japanologen/Sinologen/Koreanisten studeren. Van die hoogblonde belachelijk Nederlandse doosjes die Japans studeren door anime. What the fuck?
Sowieso vind ik dat dat soort nutteloze hobbystudies opgedoekt moeten worden, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die ken ik ook een![]()
Ik vind anime leuk, zal vast wel een keer naar Japan willen als vakantie maar dit soort dingen heb ik echt iets van what the fuck/
Krijgen ze hier ook studie financiering voor? (stufiquote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef netflanders het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat dat soort nutteloze hobbystudies opgedoekt moeten worden, maar dat terzijde.
Ja. Want gewoon een universitaire studie.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Krijgen ze hier ook studie financiering voor? (stufi![]()
)
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ja. Want gewoon een universitaire studie.
Nee, maar wat heb je eraan behalve RAW anime kijken?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef netflanders het volgende:
[..]
Japans, mag ik hopen voor hen.
Dat is geen anime. Dat was ubercool.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
De enige Anime die wel tof was ging over een gele eend met een rode sjaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |