ik heb ook echt tranen in mn ogen nu.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O ben je gek, is wel eens lekker af en toe
Ik vind 'm wel leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lay-outje voor mijn portfolio
[ afbeelding ]
Ik werk normaal liever zwart/wit omdat ik kleuren heel lastig vind. Maar ik vind deze wel lekker meisjesachtig en schattig geworden.
Ik wil je niet afkraken, maar is dat niet te overdone?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk normaal liever zwart/wit omdat ik kleuren heel lastig vind. Maar ik vind deze wel lekker meisjesachtig en schattig geworden.
Ik vind het een beetje druk overkomen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo meisjesachtig dus niet aan mij vragenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt uit Ruinerwold dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje druk overkomen.
Ahhh, hebben we allemaal wel eens zo'n emo moment, is wel eens lekker en daarna de schouders er weer onder en ervoor gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb ook echt tranen in mn ogen nu.
Het wordt nog drukker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je niet afkraken, maar is dat niet te overdone?
Houd het rustig/overzichtelijk en bij een paar kleuren, keep it simple
No offense hoor Myr
yep , tijd voor andere muziek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhh, hebben we allemaal wel eens zo'n emo moment, is wel eens lekker en daarna de schouders er weer onder en ervoor gaan
Ik hou van zwartquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt nog drukker.Maar dan minder vlakkerig en nog meer meisjesachtig.
Mijn vorige was zwart en veel te depressief, dus ik wilde iets druks.
Preciesquote:
Ik vind eht wel beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit beter dan? http://student.cmd.hro.nl/0817183/portfolio/
Beter weet ik niet, maar ik vind het mooier, maar ik ben bevooroordeeld met zwartquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit beter dan? http://student.cmd.hro.nl/0817183/portfolio/
Misschien moet je een neutrale kleur nemen als basis en dan kleuraccenten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
Maar zwart kan ik al. Ik wilde juist een keer met kleurtjes oefenen zonder dat het meteen een kleuter tekening lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |