Zo origineel ookquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan was het dus geen goed waterbedWij hebben deze al 12 jaar en nu begint het net als alle andere matrassen gebreken te vertonen. De kleine gebrekjes kunnen we nu nog herstellen maar er komt natuurlijk een dag dat dat niet meer lukt.
Zelf wilde ik absoluut niet aan een waterbed, maar op aanraden van de huisarts en een therapeut hebben we het toch geprobeerd. Mochten het bed drie maanden proberen en beviel het niet dan konden we het terug doen. We zouden dan alleen de tijk moeten betalen. Maar echt, ik heb er vanaf dag 1 heerlijk op geslapen! En dat doe ik dus nog steeds. Ik wil echt niets anders meer.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net als gisterenavond, je blijft maar weer hangen hier he, ik ken het
Een soort tien kleine negroïden maar dan wat anders!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
gooi ik er nog 1 nummertje tegenaan![]()
Geweldig dank jewel !!!! Dat filmje is top. Steek in in mijn zakquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, snap ik wel een beetje. De tijd van nachtbaggeren is al een tijdje voorbij.
For old times sake dan maar:
Proost.
Oh en ik kom je vast nog wel eens tegen dan, ik fok forumbreed
Je spuiten met het waterpistool!quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik me nu ook afvraag, is het nou lekker wippen op zo een waterbed\
![]()
nou denk dat ik maar ff wat anders ga doen, bertje maradona uitlaten of zoiets hahahah
dit hele nummer ken ik zo meeblerren, vind het gewoon een leuk nummer, je had me vanmiddag moeten zien zitten met 3 kleine kids op schoot en maar floepen en gebaren maken met de handenquote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een soort tien kleine negroïden maar dan wat anders!
slaap lekkerquote:
die pik ik nog ff mee, mooi he die oude soulnummers, toen wisten ze nog wat echt muziek maken wasquote:
Avondquote:
Nog gewonnen met je 16u potje poker?quote:
Ik was vanochtend al bijna 4 uur bezig, ik heb nog even gelegen, geen zin om weer .. uur te zitten.quote:Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog gewonnen met je 16u potje poker?
Nou, denk het toch welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, en je zal er nooit aan wennen
Héé Hidi... Late reactiequote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was vanochtend al bijna 4 uur bezig, ik heb nog even gelegen, geen zin om weer .. uur te zitten.
Misschien is het IRL poker anders maar ik vind het een vrij lange zit
En ik ben oha wel iets gewend![]()
Dat leg ik je per PM wel even uitquote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:maar wat ik me nu ook afvraag, is het nou lekker wippen op zo een waterbed\
![]()
nou denk dat ik maar ff wat anders ga doen, bertje maradona uitlaten of zoiets hahahah
Hoeist met muis ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Hidi... Late reactie![]()
@ Pietje : "Ik ga slapen waag het niet om te wissen"
Prima hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |