Misschien wil hij de kamer ruilen op voorwaarde dat hij die mega grote t.v. laat staan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja een KPN kastje, maar zijn tv wilt hij niet met me ruilen al is die veels te groot voor dat hok van hem
Liesje, ffquote:
Te lang verhaal, en als ze met sterrenbeelden gaat gooien neem ik haar ook niet serieus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met de dame van het UWV, zit ze je al achter de vodden?
nee denk het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien wil hij de kamer ruilen op voorwaarde dat hij die mega grote t.v. laat staan?
Een docent van mij is naar een gregoriaans klooster geweest waar ze dat soort cd's maken! Die hebben van de winst een mooi klooster laten bouwen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Voor D-K ( ik hou niet alleen van Marvin hoor, dit kan me ook bekoren)
nopequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je vanavond op poesjes zitten googlen?
Ik was er altijd wel een beetje, op fok dan. Maar thanks, je gaat er spijt van krijgenquote:
weet je hoor vaker iemand over een waterbed, maar had dus paar jaar geleden weekje op huis van vriendin in Almere gepast, en die heeft ook een waterbed, maar vind het niet zo fijn liggen, kan aan mij leggen dat je er aan moet wennen, maar als ik me omdraaide dan klotste het gewoon meequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nope, manlief werd natDie is ietsiepietsie zwaar dan ik ben dus het water bereikte hem eerder dan mij. En Beter Bed hebben ze hier niet volgens mij
![]()
Ben overigens wel blij dat we een riant logeerbed hebben, mocht dat waterbed van ons besluiten nog eens lek te worden kruipen we lekker in het logeerbed!
Net als dezequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
nopede zoekopdracht was: "you get what you deserve"
Ahhh daar is ie...... Vind je het gek dan ofzo ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Top dat (bijna) iedereen kotst![]()
(stik niet in het braaksel, da's zonde
)
Vanaf nu maar weer vrij baan voor de thee-kransjes.![]()
Dat geloof ik direct, maar toch goed je leipe muis weer voorbij te zien komen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er altijd wel een beetje, op fok dan. Maar thanks, je gaat er spijt van krijgen
kim haar lievelingsliedje, vroeger moest ze erom huilen als ik hem draaide, en nog steeds als ik hem draai heb ik er een bepaald gevoel bij van ppfftttt ach wat gaat de tijd toch snel als ik zo naar haar kijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een docent van mij is naar een gregoriaans klooster geweest waar ze dat soort cd's maken! Die hebben van de winst een mooi klooster laten bouwen!
Hallo Teunquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
)
Zo op zijn tijd een beetje medeleven voor mede-SC-ers tonen noem jij theekransjes?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
)
Hihiquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Hallo Teun![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is een theekransje! Maar als Teuntje wat heeft dan blijft ie trekken en duwen als een dronken accordeonist!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd een beetje medeleven voor mede-SC-ers tonen noem jij theekransjes?
ja he, en je zal er nooit aan wennenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[quote]Op zaterdag 25 september 2010 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee denk het nietnee hij woond boven met zijn buurvrouw/zusje/medebewoonster en vind het wel prettig dat de werkster gewoon beneden blijft
( kim haar kamertje is naast zijn kamer hoor, dat je niet denkt dat ze met zijn 2e 1 kamer bewonen) hahaha
moet geen drank
Begrijp wat je bedoelt, ben momenteel eigenlijk best wel blij dat mijn ex-werkgeefster heeft besloten in het buitenland te gaan studeren. Wat een hoop troep scheelt dat zeg.................maar gvd, wat is het stil!!!
Nah ik denk niet dat ik hier nog pas Lies. Ik lees wel veel in andere topic's. Dit is ook voor mij te veel kusjeskroel gedoe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar toch goed je leipe muis weer voorbij te zien komen.
Kusjekroel, Zuurie!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat ik hier nog pas Lies. Ik lees wel veel in andere topic's. Dit is ook voor mij te veel kusjeskroel gedoe.
En ik hou niet eens van theequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat is een theekransje! Maar als Teuntje wat heeft dan blijft ie trekken en duwen als een dronken accordeonist!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat ik hier nog pas Lies. Ik lees wel veel in andere topic's. Dit is ook voor mij te veel kusjeskroel gedoe.
slaap lekker meisquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik hou niet eens van thee![]()
Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken of mijn matras lekker ligt![]()
Kusjekroel en tata voor iedereen
Nah, snap ik wel een beetje. De tijd van nachtbaggeren is al een tijdje voorbij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
net als gisterenavond, je blijft maar weer hangen hier he, ik ken hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker Deis....ik wil ook al een uur naar boven![]()
Dan was het dus geen goed waterbedquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je hoor vaker iemand over een waterbed, maar had dus paar jaar geleden weekje op huis van vriendin in Almere gepast, en die heeft ook een waterbed, maar vind het niet zo fijn liggen, kan aan mij leggen dat je er aan moet wennen, maar als ik me omdraaide dan klotste het gewoon mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |