quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Drama Queen is het woord Heksie ... Oef dit krijg ik vet terug denk ik
Ik vind het rete-lief van hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hij kijkt maar hahaha echt vind het ook lief van hem echt en hou nou weer ietsje meer van hem
ik heb het lekkerste bed van heul de wereldquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso klote, maar ik heb dan ook geen nieuw matras, dat was Marrije.
Maar de mijnese is ook lekker hoor
ja een KPN kastje, maar zijn tv wilt hij niet met me ruilen al is die veels te groot voor dat hok van hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het rete-lief van hem![]()
Jij boft met je zoon. Maar eigenlijk krijg je wat je verdient
is Ian niet met Mera de kroeg inquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
Waar is Ian eik...Eerst janken dat er niemand is en zijn we er dan is het : poef
Eet jij bedden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb het lekkerste bed van heul de wereld
haahha herstelquote:
Maar zo is het wel, als iemand hier over zijn persoonlijke situatie heeft loopt Teun er tegenaan te schoppen, tot aan het beledigende toe en doet het af als onbelangrijk en onzin, maar zelf plempt hij wel hele SC's vol met zijn amoureuze ervaringen en staat hij op zijn achterste poten als er niet naar zijn wens op gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Drama Queen is het woord Heksie ... Oef dit krijg ik vet terug denk ik
Je bed ligt en slaapt? Je hebt wel het lui-ste bed van de hele wereld!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haahha herstel
mijn bed ligt en slaapt het lekkerste van de hele wereld
Die is weer achter Mera aan door het kattenluik naar buiten gekropen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
Waar is Ian eik...Eerst janken dat er niemand is en zijn we er dan is het : poef
Nietes, die hebbben wij. Alleen is hij de laatste tijd al twee keer lek geweest, dat was dan weer even minder, maar momenteel gaat het goed............en adresjes waar we nieuwe watermatrassen kunnen halen hebben we inmiddels achterhaald dus mocht het watermatras besluiten volledig de geest te geven dan weten we waar we een nieuwe kunnen bestellen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb het lekkerste bed van heul de wereld
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is weer achter Mera aan door het kattenluik naar buiten gekropen.
Ken hem al jaren op fok maar ik kots serieus echt ook wel. Snap het ook niet ??quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo is het wel, als iemand hier over zijn persoonlijke situatie heeft loopt Teun er tegenaan te schoppen, tot aan het beledigende toe en doet het af als onbelangrijk en onzin, maar zelf plempt hij wel hele SC's vol met zijn amoureuze ervaringen en staat hij op zijn achterste poten als er niet naar zijn wens op gereageerd wordt.
Zoals hij zelf al zei, karma.
AMEN!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo is het wel, als iemand hier over zijn persoonlijke situatie heeft loopt Teun er tegenaan te schoppen, tot aan het beledigende toe en doet het af als onbelangrijk en onzin, maar zelf plempt hij wel hele SC's vol met zijn amoureuze ervaringen en staat hij op zijn achterste poten als er niet naar zijn wens op gereageerd wordt.
Zoals hij zelf al zei, karma.
ja weet het nog hahah je werd nat dus volgende keer naarquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nietes, die hebbben wij. Alleen is hij de laatste tijd al twee keer lek geweest, dat was dan weer even minder, maar momenteel gaat het goed............en adresjes waar we nieuwe watermatrassen kunnen halen hebben we inmiddels achterhaald dus mocht het watermatras besluiten volledig de geest te geven dan weten we waar we een nieuwe kunnen bestellen.
Of ze bezorgd worden is maar de vraagquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet het nog hahah je werd nat dus volgende keer naar
RETTEKETET op naar Beter Bed
Ja zag het niet normaallllllllllllquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Die vrouw op tv heeft 20 kg tieten, ze kan er watermeloenen mee pletten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Die vrouw op tv heeft 20 kg tieten, ze kan er watermeloenen mee pletten
Hoe is het met de dame van het UWV, zit ze je al achter de vodden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken hem al jaren op fok maar ik kots serieus echt ook wel. Snap het ook niet ??
Nope, manlief werd natquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet het nog hahah je werd nat dus volgende keer naar
RETTEKETET op naar Beter Bed
zal toch welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze bezorgd worden is maar de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |