Wat mooi dat jij daar zo van kan genietenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker Marrije
![]()
Soury
![]()
Gewoon Deisyy ben gewoon super gelukkig vandaago.a. heb leuke dag gehad bij vriendin die was 5 jaar getrouwd, en die heeft haar portie wel gehad in haar leven en zie nu hoe een ander huwelijk dat ze nu heeft toch stand houd ondanks dat er best nog kleine stormpjes in haar leven zijn, en dat doet me goed haar zo te zien stralen zoals vandaag.
Nah dan heeft ie niet genoeg terug gelezen. Wat een zak is het geworden, jammer tis echt een leuke ventquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach zooitje, niets is wat het lijkt![]()
En WJ vindt het wel fijn om af en toe voor Teun in de bres te springen.
Ik begin netquote:
hahaha o ja,quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dan heeft ie niet genoeg terug gelezen. Wat een zak is het geworden, jammer tis echt een leuke vent
hoor. Maar ja ik was ook na de mededeling dat de lampen aan en uit gingen hard gillend weg gerend.
En nu zit ie met de gebakken pruim
Nee dat bijt elkaar niet, maar ik heb wel genoeg op nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin net![]()
Zit je nog steeds aan de Boswandeling? Kan dat geen kwaad met je mediekaasie?
ach, D-K die sleept haar straks wel aan haar haren mee naar bedquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin net![]()
Zit je nog steeds aan de Boswandeling? Kan dat geen kwaad met je mediekaasie?
Nou het was een combinatie. Ik had een kut maand in augustus. Wat verdriet en ook een week of twee offline ..Dat is ook verdrietigquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Maar Soury, waar heb jij uitgehangen of was je het hier echt even zat?
Stomme doosquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha o ja,sorry Teun, maar het spookte er ook nog, wat een ellende ken een mens toch meemaken
Ik sleep hem meestal mee dus dat zou een oke afwisseling zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, D-K die sleept haar straks wel aan haar haren mee naar bed![]()
ik wordt nog melig ook hahahah zit gewoon hardop te lachen, zie die 2 echt voor me hahahha
Fijn om je weer te lezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het was een combinatie. Ik had een kut maand in augustus. Wat verdriet en ook een week of twee offline ..Dat is ook verdrietigMaar ja toen was ik het ook wel zat iid. Ik mistte niks merkte Verslaafde als ik was..
Hij gedraagt zich als of hij erop uit is dat echt iedereen hem uitkotst.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dan heeft ie niet genoeg terug gelezen. Wat een zak is het geworden, jammer tis echt een leuke vent
hoor. Maar ja ik was ook na de mededeling dat de lampen aan en uit gingen hard gillend weg gerend.
En nu zit ie met de gebakken pruim
ben blij dat je er weer bent, en kut gewoon dat je verdrietig was, wat het ook was doet er niet toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het was een combinatie. Ik had een kut maand in augustus. Wat verdriet en ook een week of twee offline ..Dat is ook verdrietigMaar ja toen was ik het ook wel zat iid. Ik mistte niks merkte Verslaafde als ik was..
Wat ontzettend lief van hem., al levert het hem ook wat op want hij kan nu weer als een Al Bundy naar Ajakkes kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
en nog meer goed nieuws, kijk ik op kastje in de keuken, en wat ligt daar??? ja ja ze hebben het KPN extra kastje aangeboden aan de deur, maar er was dus niemand, dus komen ze maandag
![]()
heb eredivie live gehad van zoon, nou hoef ik niet meer bij hem in dat hok boven te kijken als ik een wedstrijd wil zien, maar kan ik heerlijk in mijn eigen huiskamer kijkende lieverd
![]()
hij dacht ook, elke keer me moeder steeds binnen kan ik niet eens rustig AJAX kijken ik geef haar ook maar zo een kastje
dat is ook zijn doel....denk ik hoor....quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als of hij erop uit is dat echt iedereen hem uitkotst.
Ik snap niet hoe iemand het voor elkaar krijgt elke keer weer zo'n maf type in zijn bed te krijgen.
kut is kut he zouden wij hier in Amsterdam zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iemand het voor elkaar krijgt elke keer weer zo'n maf type in zijn bed te krijgen.
Hoop dat je heel, heel lekker slaapt! Maar als ik ergens slecht van slaap is het "vreemde" matrassen! Hotels, vakantiehuisjes, logeeradresjes..............net als ik een beetje ben gewend gaan we weer weg, maar jou nieuwe matras blijft gelukkig bij je!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muis!
Hier deze is voor jou [ afbeelding ]
Ik begin een beetje Noek kamp te krijgen, das echt serieus eng.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klote voor je dat je zo'n kutmaand had.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
nou hij kijkt maar hahaha echt vind het ook lief van hem echt en hou nou weer ietsje meer van hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief van hem., al levert het hem ook wat op want hij kan nu weer als een Al Bundy naar Ajakkes kijken
whahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Noek kamp te krijgen, das echt serieus eng.
Drama Queen is het woord Heksie ... Oef dit krijg ik vet terug denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut is kut he zouden wij hier in Amsterdam zeggen.
nee denk dat Teun zulke vrouwen aantrekt, weet het ook niet zo 1-2-3, Teun lijkt me gewoon een fijn mens waar je je ei bij kwijt kan, en vind het gewoon rottig die ruzie`s steeds.
en Ja ik weet wel, Teun doet het zelf maar toch, je snapt me wel.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ernstigquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Noek kamp te krijgen, das echt serieus eng.
Ik slaap sowieso klote, maar ik heb dan ook geen nieuw matras, dat was Marrije.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoop dat je heel, heel lekker slaapt! Maar als ik ergens slecht van slaap is het "vreemde" matrassen! Hotels, vakantiehuisjes, logeeradresjes..............net als ik een beetje ben gewend gaan we weer weg, maar jou nieuwe matras blijft gelukkig bij je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |